Проєкт Depositphotos отримав три престижні міжнародні нагороди за дизайн

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні», який відображає зміни в естетиці, образах і тематиці візуального контенту, отримав три міжнародні нагороди за дизайн і розробку — AWWWARDS, CSS Design Awards та FWA of the Day на FWA.

Проєкт Depositphotos отримав три престижні міжнародні нагороди за дизайн
Girl in the light of a projector street lights on a background

Проєкт Depositphotos відзначили у категорії «Сайт дня». Це спільна робота міжнародного фотобанку Depositphotos і креативного дизайн-бутика Advanced Team. Інтерактивний сайт представляє перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років — історію від перших агентств у 1920 році до сучасних мікростоків, огляд декількох десятиліть естетики візуального контенту, головні фактори, які змінили підхід до роботи зі стоковими платформами, а також експертні думки контент-кураторів фотобанку і професійних стокових фотографів.

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Young man writing into an oversized note book

«Ми хотіли на своєму прикладі показати шлях стокової фотографії від постановчих зйомок із сильною постобробкою до щирих, автентичних і оригінальних знімків, розповісти про те, що і як на це вплинуло. Така ідея вимагала неординарного рішення, адже треба було продемонструвати велике розмаїття візуального контенту», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos. 

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Four motivated trendy young Asian friends standing close together in a row giving a thumbs up of approval and success

Лендинг створили на 9 мовах, оскільки фотобанк має клієнтів і авторів у 192 країнах. Проєкт презентували 17 червня. Сайт отримав нагороди одразу у трьох міжнародних конкурсах — CSS Design Awards, FWA of the Day на FWA, AWWWARDS, на які щодня надсилають десятки робіт з усього світу. Міжнародне журі оцінювало проєкт у категоріях UI/UX дизайн, розробка, інновації, креативність і контент.

Spaceman making peace sign on a nameless planet

«Для нас проєкт став справжнім викликом. За обмежений час треба було показати крутий результат. З одного боку, була велика кількість інформації, яку хотілося представити у захопливому інтерактивному форматі. З іншого — було важливо не перестаратися і не зробити сайт дуже важким як для сприйняття, так і для швидкості завантаження. Перед нами стояло завдання знайти баланс між креативною формою і дружнім інтерфейсом. Ми досягли цього завдяки анімації та іншим візуальним ефектам, які не просто “прикрасили” сайт, а й проілюстрували смислові блоки й органічно доповнили текст. Перемога у FWA, CSS Design Awards і Awwwards – ще один доказ того, що все вийшло», — додає Євген Тіодоров, Advanced Team.


Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.