Проєкт Depositphotos отримав три престижні міжнародні нагороди за дизайн

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні», який відображає зміни в естетиці, образах і тематиці візуального контенту, отримав три міжнародні нагороди за дизайн і розробку — AWWWARDS, CSS Design Awards та FWA of the Day на FWA.

Проєкт Depositphotos отримав три престижні міжнародні нагороди за дизайн
Girl in the light of a projector street lights on a background

Проєкт Depositphotos відзначили у категорії «Сайт дня». Це спільна робота міжнародного фотобанку Depositphotos і креативного дизайн-бутика Advanced Team. Інтерактивний сайт представляє перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років — історію від перших агентств у 1920 році до сучасних мікростоків, огляд декількох десятиліть естетики візуального контенту, головні фактори, які змінили підхід до роботи зі стоковими платформами, а також експертні думки контент-кураторів фотобанку і професійних стокових фотографів.

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Young man writing into an oversized note book

«Ми хотіли на своєму прикладі показати шлях стокової фотографії від постановчих зйомок із сильною постобробкою до щирих, автентичних і оригінальних знімків, розповісти про те, що і як на це вплинуло. Така ідея вимагала неординарного рішення, адже треба було продемонструвати велике розмаїття візуального контенту», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos. 

Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Four motivated trendy young Asian friends standing close together in a row giving a thumbs up of approval and success

Лендинг створили на 9 мовах, оскільки фотобанк має клієнтів і авторів у 192 країнах. Проєкт презентували 17 червня. Сайт отримав нагороди одразу у трьох міжнародних конкурсах — CSS Design Awards, FWA of the Day на FWA, AWWWARDS, на які щодня надсилають десятки робіт з усього світу. Міжнародне журі оцінювало проєкт у категоріях UI/UX дизайн, розробка, інновації, креативність і контент.

Spaceman making peace sign on a nameless planet

«Для нас проєкт став справжнім викликом. За обмежений час треба було показати крутий результат. З одного боку, була велика кількість інформації, яку хотілося представити у захопливому інтерактивному форматі. З іншого — було важливо не перестаратися і не зробити сайт дуже важким як для сприйняття, так і для швидкості завантаження. Перед нами стояло завдання знайти баланс між креативною формою і дружнім інтерфейсом. Ми досягли цього завдяки анімації та іншим візуальним ефектам, які не просто “прикрасили” сайт, а й проілюстрували смислові блоки й органічно доповнили текст. Перемога у FWA, CSS Design Awards і Awwwards – ще один доказ того, що все вийшло», — додає Євген Тіодоров, Advanced Team.


Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...