Depositphotos презентує проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»

Міжнародний фотобанк Depositphotos провів перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років. Мета проєкту «Стокова фотографія вчора і сьогодні» — наочно продемонструвати еволюцію в естетиці, образах, стилістиці та тематиці візуального контенту.

Depositphotos презентує новий проєкт про еволюцію в естетиці стокової фотографії
Girl in the light of a projector street lights on a background

Стокові фотографії впливають на наші щоденні рішення у найнеочікуваніший спосіб. Ми неусвідомлено помічаємо їх скрізь: на білбордах, плакатах, в онлайн-кампаніях і навіть електронній пошті. І якщо раніше можна було напевно визначити стокове зображення, сьогодні його походження вже не таке очевидне.

Depositphotos презентує новий проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Young man writing into an oversized note book

Знімки з використанням яскравого спалаху, надмірної різкості та постобробки змінили автентичні кадри, естетика мінімалізму і природне світло. Буквальна візуалізація абстрактних тем «командна робота», «успіх», «щаслива родина», які стали класикою кліше стокової фотографії, поступилися місцем атмосферним знімкам з унікальним поглядом на повсякденне життя.

Four motivated friends giving a thumbs up
Four motivated trendy young Asian friends standing close together in a row giving a thumbs up of approval and success
Indoor shot of professional female artist painting on canvas in studio with plants.

«Ми часто чуємо слово автентичність у контексті стокової фотографії, але як ми до неї прийшли? Розповідь про еволюцію стокової фотографії веде нас від постановчих студійних зйомок до природних фотографій і охоплює все, що вплинуло на її естетику в останні 10 років. Вибір на користь більш автентичних, художніх і оригінальних знімків – краще рішення для будь-якого проєкту або бізнесу. І ми хочемо допомогти вам у цьому», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos.  

У проєкті «Стокова фотографія вчора і сьогодні» визначені головні фактори, які змінили підхід фотографів до роботи зі стоковими платформами. Сучасні технології і мобільний світ, соцмережі й зміни у рекламі, новий потік клієнтів і їхні нові запити – усе це знайшло відображення у видах і розмаїтті контенту, популярного на мікростоках, і допомогло визначити сучасну візуальну культуру.  

Це дослідження — бажання поділитися досвідом і спостереженнями з усіма, хто створює і використовує візуальний контент. Сформувати уявлення про те, яка естетика сьогодні актуальна, які зображення варто використовувати у проєктах і кампаніях, а яких краще уникати.


В тему:

Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...