Depositphotos презентує проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»

Міжнародний фотобанк Depositphotos провів перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років. Мета проєкту «Стокова фотографія вчора і сьогодні» — наочно продемонструвати еволюцію в естетиці, образах, стилістиці та тематиці візуального контенту.

Depositphotos презентує новий проєкт про еволюцію в естетиці стокової фотографії
Girl in the light of a projector street lights on a background

Стокові фотографії впливають на наші щоденні рішення у найнеочікуваніший спосіб. Ми неусвідомлено помічаємо їх скрізь: на білбордах, плакатах, в онлайн-кампаніях і навіть електронній пошті. І якщо раніше можна було напевно визначити стокове зображення, сьогодні його походження вже не таке очевидне.

Depositphotos презентує новий проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»
Young man writing into an oversized note book

Знімки з використанням яскравого спалаху, надмірної різкості та постобробки змінили автентичні кадри, естетика мінімалізму і природне світло. Буквальна візуалізація абстрактних тем «командна робота», «успіх», «щаслива родина», які стали класикою кліше стокової фотографії, поступилися місцем атмосферним знімкам з унікальним поглядом на повсякденне життя.

Four motivated friends giving a thumbs up
Four motivated trendy young Asian friends standing close together in a row giving a thumbs up of approval and success
Indoor shot of professional female artist painting on canvas in studio with plants.

«Ми часто чуємо слово автентичність у контексті стокової фотографії, але як ми до неї прийшли? Розповідь про еволюцію стокової фотографії веде нас від постановчих студійних зйомок до природних фотографій і охоплює все, що вплинуло на її естетику в останні 10 років. Вибір на користь більш автентичних, художніх і оригінальних знімків – краще рішення для будь-якого проєкту або бізнесу. І ми хочемо допомогти вам у цьому», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos.  

У проєкті «Стокова фотографія вчора і сьогодні» визначені головні фактори, які змінили підхід фотографів до роботи зі стоковими платформами. Сучасні технології і мобільний світ, соцмережі й зміни у рекламі, новий потік клієнтів і їхні нові запити – усе це знайшло відображення у видах і розмаїтті контенту, популярного на мікростоках, і допомогло визначити сучасну візуальну культуру.  

Це дослідження — бажання поділитися досвідом і спостереженнями з усіма, хто створює і використовує візуальний контент. Сформувати уявлення про те, яка естетика сьогодні актуальна, які зображення варто використовувати у проєктах і кампаніях, а яких краще уникати.


В тему:

Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...

GOLUBi GROUP создали новое сообщество «Рыбстеров»

Как возникло движение рыбстеров? Клиент готовился запустить в производство новый продукт и обратился в агентство GOLUBi GROUP за решением, под ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.