• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Екологія для різних поколінь: які зображення швидше знаходять відгук у людей

11 Листопада, 2020
Час прочитання: 6 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Самотній білий ведмідь на крижині, димарі заводів, лісові пожежі – існує цілий ряд іконічних образів, які ми постійно бачимо навколо нас. Всі вони зіграли важливу роль в тому, щоб донести до публіки негативні наслідки зміни клімату. Втім, коли мова заходить про комерцію, споживачі воліли б побачити якесь позитивніше послання. Тому зараз формується новий набір життєствердних символів екології – зелений паросток в долонях, зелена земна куля, дівчина, яка обіймає дерево. Але хоча ці образи є корисними в тому сенсі, що вони одразу налаштовують аудиторію на думки про екологію, вони є надто абстрактними. В них немає прямого заклику до дії.

А це означає, що назріла необхідність підштовхнути візуальну мову до наступного кроку. Для цього треба зробити символічні для екології зображення конкретнішими, зосередивши увагу на тому що можуть зробити компанії, спільноти та окремі люди. Тут і постає питання, що означає екологія для різних поколінь.

Минулого року Грета Тунберг (яка вже й сама – символ) стала обличчям природозахисного активізму. На тлі її діяльності почало складатися враження, наче покоління Z – чи не єдині, кому не байдуже до охорони довкілля та сталого розвитку. Проте дослідження Visual GPS, виконане платформою Getty Images, виявило, що це зовсім не так. Екологія непокоїть усі покоління. Більше того, наразі саме покоління бебі-бумерів переймається проблемами довкілля найбільше, а покоління Z, як не дивно, є в цьому плані найменш активним.

Дані Getty Images показали, що 81% споживачів вважає, що вся візуальна комунікація компаній має бути екологічно свідомою. Навіть якщо візуальний сторітелінг не стосується довкілля напряму. З огляду на те, що практично всі споживачі (92%) занепокоєні екологією, торкатися цієї теми треба з усіма. Але екологія для різних поколінь означає різні речі. Відповідно, ідея сталого розвитку набуватиме різних форм, залежно від демографічної групи.

Бебі-бумери

Зображення сонячних панелей викликало однаково позитивну реакцію серед усіх. А от символ вторинної переробки був добре сприйнятим бебі-бумерами та поколінням X, але не надто вразив молодші покоління. Як показало дослідження Getty Images, бебі-бумери надають перевагу зображенням, де показані прямі наслідки проблем довкілля для людей, тварин та природи в цілому. Вони більше переконані в дієвості особистої поведінки – вторинна переробка, відмова від одноразового пластику тощо. Бебі-бумери також схильні довіряти, скоріше, благодійним організаціям та громадським ініціативам, ніж комерційним компаніям.

Тобто позитивний приклад цій аудиторії можна подати, показуючи збирання вторинної сировини, еко-волонтерство та товари для багаторазового використання (на відміну від одноразових альтернатив).

Покоління X

Покоління X є найбільшими скептиками, коли мова заходить про здатність будь-якої з індустрій бодай чимось допомогти довкіллю. Але це покоління найбільше інвестує в технології сталого розвитку. Люди з цієї демографічної групи зазвичай мають дітей і/або вже чогось досягли в плані кар’єри, а отже здатні дещо вплинути на майбутнє сталого розвитку.

Це – хороша нагода показати поколінню X хороший приклад як способу життя, так і бізнесу: команда робітників у галузі відновлюваної енергетики, навчання дитини садівництву, еко-обладнання власної домівки тощо.

Міленіали

Якщо старші покоління може зацікавити вторинна переробка, то міленіалам більше до вподоби бізнес, який дотримується принципів сталого розвитку. Дослідження, проведене в 2017 році Shelton Group, підтвердило, що міленіали менш схильні збирати/здавати вторинну сировину чи взагалі якось суттєво змінювати власну поведінку заради екології. Але саме вони частіше за все купують продукцію дружніх до екології компаній. Історично саме міленіали були рушієм екологічного споживання.

Зображення, що стосуються зеленого бізнесу, особливо дрібних підприємців та їх клієнтів, найточніше відображають екологічний світогляд цього покоління.

Покоління Z

Покоління Z надає перевагу емоційним зображенням та речам, які мають глобальний масштаб. Вони покладають велику відповідальність на медіа і переконані, що майбутнє сталого розвитку за високими технологіями. Хоча їх купівельна спроможність менша, ніж у старших поколінь, але вони прагнуть бути етичними лідерами думок та рушіями змін на краще.

Так, тут можна було б зобразити плакати та протести. Але для того, щоб дійсно передати екологічний світогляд цього покоління, важливо не забувати й про ті позитивні емоції, які покоління Z отримує від спільної праці заради довкілля.

Загалом…

…з усього цього видно, що COVID-19 не змусив людей забути про екологію, але змінив порядок пріоритетів. Пандемія та економічна криза, що настала після неї, сильніше за все вдарила по молодшим поколінням. Як показують дослідження Deloitte, попри те, що переконання молодших поколінь залишилися незмінними, наразі саме старші є найбільш дружніми до природи споживачами.

Влітку 2019 року Getty Images провела опитування, яке показало, що покоління Z та міленіали є найзавзятішими прихильниками сталого розвитку. Більше половини опитуваних заявили, що вони купують лише товари еко-брендів.

Наступне дослідження Getty Images, яке відбулося навесні 2020 року, виявило, що ситуація змінилася на протилежну. Тепер вже покоління X та бебі-бумери посіли провідну роль і на 10% частіше, ніж молодші покоління, купували товари еко-брендів.

Авторка статті – Ребекка Ром-Франк, креативна дослідниця Getty Images.

Джерело

Теги: екологіяпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.