Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій

Канадська соціальна кампанія The Green New Bill за допомогою віртуальної реальності демонструє, що кожна 20-доларова банкнота, якщо її інвестувати в зелену економіку, за 10 років примножить ВВП Канади на 307,85 доларів.

Зараз різні країни світу зіткнулися з необхідністю вирішувати, як їм виходити з економічної кризи, викликаної пандемією COVID-19. Тому різні групи канадських активістів разом із креативною агенцією Sid Lee й вирішили показати справжню цінність екоінвестицій. Їхня ініціатива спирається на дослідження, нещодавно проведені економістами аналітичної компанії Corporate Knights.

Таким чином у доповненій реальності кожна канадська 20-доларова банкнота перетворюється на банкноту номіналом 307,85 доларів. Зрештою, чимось таким вона й може стати, якщо вкласти її в зелену економіку. Активісти сподіваються, що така кампанія буде інформативною для всіх канадців незалежно від їх політичних переконань. Можливо це навіть зможе об’єднати їх заради зеленішого майбутнього. Також вони мають надію, що їх ініціатива надихне людей по всьому світу вимагати від місцевих політиків та законодавців зробити вибір на користь екології та сталого розвитку.

Канадці та й взагалі всі, у кого під рукою є канадська 20-доларова банкнота, можуть побачити на власні очі цей AR-проєкт. Для цього треба скористатися відповідним фільтром Instagram, який можна знайти отут.

Економіка як аргумент на користь екології

Креативний директор Sid Lee Девід Аллард (David Allard) зазначив, що для цієї кампанії їм необхідно було створити якомога переконливіший символ того, що інвестиції в екологію є насправді корисними для економіки країни. Тому вони змінили вигляд 20-доларової банкноти, щоб показати конкретною цифрою окупність таких інвестицій на додачу до того, що вони допомагають зберегти планету.

А речник Sustainability Solutions Group Ральф Торрі (Ralph Torrie) додав: «Ми хотіли у інтерактивний спосіб показати всім канадцям, що інвестиції в економічну стратегію Green And Just Recovery, здатні вирішити водночас цілий ряд проблем. Ми можемо створити багато робочих місць, досягти вуглецевої нейтральності в Канаді до 2050 року та відновити природу. Нам випала рідкісна можливість здійснити реформи, необхідні як для економічного, так і для екологічного відродження».

Джерело

А от австралійські монети номіналом в 1 долар, які останнім часом карбує Королівський монетний двір, навіть без доповненої реальності підказують, куди їх краще інвестувати – на благодійність.

Наскільки така теоретична 307,85-доларова банкнота відповідає універсальним закономірностям дизайну паперових грошей, можна дізнатися тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.