Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020

Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція створювалася спільно з модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn і Rosie Assoulin.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Представники модної індустрії поділяють прагнення Hyundai до пошуку більш екологічних способів створення речей. Кожен з них зробить особистий внесок у програму Hyundai зі співробітництва різних галузей з метою розвитку інновацій у сфері екологічного дизайну і способу життя.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Hyundai Motor представила колекцію в онлайн-форматі 8 жовтня цього року в своїх соціальних мережах, мережах універмагу Selfridges та інших брендів-партнерів. В основі Re: Style 2020 лежить одна проста ідея: якщо при утилізації автомобілів такі матеріали, як залізо і кольорові метали, отримують друге життя, інші, наприклад, шкіра, скло і подушки безпеки, все ще опиняються на смітнику. Для Re: Style 2020 року, як і для минулої колекції 2019 року, ці матеріали були передані дизайнерам.

До колекції увійшли різні вироби — ювелірні прикраси, комбінезони, робочі жилети, сумки та інші предмети одягу, виготовлені з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації. Продажі речей стартували 13 жовтня в pop-up бутіку лондонського універмагу Selfridges і онлайн-магазині Selfridges

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Джерело


Читайте також: Вилучений з повітря вуглекислий газ надсилається зі Швейцарії в США, де стартап Aether робить з нього перші в світі вуглецево-нейтральні діаманти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.