Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020

Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція створювалася спільно з модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn і Rosie Assoulin.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Представники модної індустрії поділяють прагнення Hyundai до пошуку більш екологічних способів створення речей. Кожен з них зробить особистий внесок у програму Hyundai зі співробітництва різних галузей з метою розвитку інновацій у сфері екологічного дизайну і способу життя.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Hyundai Motor представила колекцію в онлайн-форматі 8 жовтня цього року в своїх соціальних мережах, мережах універмагу Selfridges та інших брендів-партнерів. В основі Re: Style 2020 лежить одна проста ідея: якщо при утилізації автомобілів такі матеріали, як залізо і кольорові метали, отримують друге життя, інші, наприклад, шкіра, скло і подушки безпеки, все ще опиняються на смітнику. Для Re: Style 2020 року, як і для минулої колекції 2019 року, ці матеріали були передані дизайнерам.

До колекції увійшли різні вироби — ювелірні прикраси, комбінезони, робочі жилети, сумки та інші предмети одягу, виготовлені з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації. Продажі речей стартували 13 жовтня в pop-up бутіку лондонського універмагу Selfridges і онлайн-магазині Selfridges

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Джерело


Читайте також: Вилучений з повітря вуглекислий газ надсилається зі Швейцарії в США, де стартап Aether робить з нього перші в світі вуглецево-нейтральні діаманти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...