Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020

Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція створювалася спільно з модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn і Rosie Assoulin.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Представники модної індустрії поділяють прагнення Hyundai до пошуку більш екологічних способів створення речей. Кожен з них зробить особистий внесок у програму Hyundai зі співробітництва різних галузей з метою розвитку інновацій у сфері екологічного дизайну і способу життя.

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Hyundai Motor представила колекцію в онлайн-форматі 8 жовтня цього року в своїх соціальних мережах, мережах універмагу Selfridges та інших брендів-партнерів. В основі Re: Style 2020 лежить одна проста ідея: якщо при утилізації автомобілів такі матеріали, як залізо і кольорові метали, отримують друге життя, інші, наприклад, шкіра, скло і подушки безпеки, все ще опиняються на смітнику. Для Re: Style 2020 року, як і для минулої колекції 2019 року, ці матеріали були передані дизайнерам.

До колекції увійшли різні вироби — ювелірні прикраси, комбінезони, робочі жилети, сумки та інші предмети одягу, виготовлені з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації. Продажі речей стартували 13 жовтня в pop-up бутіку лондонського універмагу Selfridges і онлайн-магазині Selfridges

Hyundai представляє екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлену з використаних матеріалів

Джерело


Читайте також: Вилучений з повітря вуглекислий газ надсилається зі Швейцарії в США, де стартап Aether робить з нього перші в світі вуглецево-нейтральні діаманти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.