Оновлення Instagram. Інтеграція брендів у відеоігри. Як ставити цілі на рік. Та нова рубрика у нашому подкасті. Чао, креатори! З вами 24-й випуск Creative Digest!
Послухати новини креативу можна на:
Instagram запускає нову професійну панель інструментів — місце для відстеження ефективності публікацій і доступу до «професійних інструментів». Соцмережа стверджує, що запропоновані інструменти допоможуть авторам розвивати свій бізнес. Так, Professional Dashboard допомагатиме авторам у відстеженні ефективності постів і профілю, з використанням аналітичних даних і тенденцій. А також Instagram пропонує освітні ресурси в межах платформи, які допоможуть ефективніше просувати свої продукти та краще розуміти, що подобається аудиторії. Більше деталей про оновлення розповідають Say-hi медіа.
На «Інтерньюз.Україна» з’явилась добірка безкоштовних ресурсів для журналістів, які зроблять дистанційну роботу більш ефективною. Тут представлені аудіо- та відеоредактори, організований календар і навіть ресурс для перевірки достовірності даних про коронавірус. Посилання на добірку залишаємо на creativity.ua.
А тим часом телеграм-канал «Happy Monday» поділявся порадами Тані Пилипчук, засновниці платформи саморозвитку «Пошуршимо?», щодо того, як ставити цілі на рік, щоб потім не розчаруватись. Авторка радить:
- уявити себе наприкінці року;
- подумати про своє слово року;
- визначити 3 найголовніші цілі;
- а також скласти план дій на найближчі 3 місяці.
Детальніше по кожній з порад читайте на Happy Monday.
Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Проте, не всім владося продати свій продукт геймерам. Копірайтер креативного агентства TABASCO Антон Черевашко підготував чотири поради, які допоможуть вашому бренду вдало інтегруватись у відеогру. А також наводить вдалі і не дуже приклади таких інтеграцій. Статтю читайте на creativity.ua.
Розпочався прийом заявок на участь у «Книжковому Арсеналі». Цьогорічний фестиваль проходитиме з 26 по 30 травня, а його фокус-темою обрано «оптимісти скептики». З огляду на карантинні обмеження, фестиваль відбудеться в гібридному форматі. Проте в «Мистецькому арсеналі» не відмовляються від подієвої частини в просторі Арсеналу, повідомляє Cases.Media.
Тим часом редакція creativity.ua продовжує ділитись вижимкою інсайтів із доповідей спікерів онлайн-конференції «Інформоперація Різдво». У крайній добірці інсайтів Віктор Штонда, співзасновник і генеральний директор видавництва «Діалектика», підсумував стан книжкового ринку України у 2020 році та озвучив власне бачення його перспектив. Серед тез:
- одна книга погоди не робить;
- спад, але не провал;
- технології як шлях до оптимізації.
Повний матеріал читайте на creativity.ua.
Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на європейському конкурсі iJungle 2020 Illustration Awards. Альона Шостко отримала золото в номінації «Книжкова ілюстрація» за видавничий проєкт «Ці дивовижні українці». Анна Іваненко отримала золоту медаль у категорії Commercial за віжуали для онлайн-школи Projector. Переглянути роботи Альони й Анни можна на сайті creativity.ua.
Американський пивний бренд Natural Light встановив інсталяцію Da Vinci of Debt (Да Вінчі в борг) у залі центрального вокзалу в Нью-Йорку. Об’єкт складається з 2600 університетських дипломів. За словами дизайнерів, композиція має привернути увагу до високої вартості навчання у США, що змушує батьків студентів брати кредити. Більш детально про інсталяцію читайте на Bazilik.media.
І про новини від наших партнерів!
MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards. Прийом анкет від компаній та агенцій триває до 5-го лютого. А голосування триватиме з 8 по 26 лютого. Перелік цьогорічних номінацій і посилання на подання анкет шукайте на creativity.ua.
А також нагадуємо, що один з найбільших європейських фестивалів реклами «Белый Квадрат» продовжує приймати конкурсні роботи, і до 28 лютого діють пільгові умови для учасників. Щорічно у Фестивалі бере участь понад 1000 реалізованих конкурсних проєктів з 30-ти країн світу. Роботи можна подати онлайн, завантаживши їх на офіційний сайт Фестивалю, посилання шукайте на creativity.ua.
Ми підходимо до завершення нашого дайджесту, і ви, ймовірно, подумали про рубрику «Телеграм-канал тижня». Проте ми прагнемо урізноманітнювати наш формат, тому створили нову, не менш цікаву та корисну рубрику. Нещодавно стартувала акція з популяризації читання #Читай_досягай від Українського інституту книги і Міністерства культури та інформаційної політики України. Її автори запрошують усіх долучитися і поділитися книгами, які сформували вашу свідомість та вплинули на ваше життя. Команда Асоціації Креативних Індустрій України радо приєднується до цієї акції.
І розпочне нову рубрику, присвячену флешмобу #Читай_досягай, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації Креативних Індустрій України, а також Офіційного представництва Cannes Lions в Україні Карина Борзаківська!
Карина радить книгу Вільяма Зінсера «Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів» (On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction): «„Ніколи не пишіть нічого, що не сказали б під час звичайної розмови“. Ця та інші влучні поради описані у книзі Вільяма Зінсера. У книзі магія текстів розписана так: відмітаємо словесний мотлох, спрощуємо складні конструкції, думаємо про свою аудиторію та пишемо просто і зрозуміло. Крім цього, автор дає влучні рекомендації для створення інтерв’ю, мемуарів, ділових листів, текстів критики і навіть постів для соціальних мереж. Раджу всім: від комунікаційників до власників бізнесу!».
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.