Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній рекламній кампанії під слоганом «Світ заслуговує на свідків».
Завдяки цій кампанії бренд висловлює повагу всім, хто використовує свою камеру Leica для відтворення краси та поезії світу. Він відзначає тих, хто фіксує ключові моменти історії або крихкість нашого людського стану завдяки своїй чутливості та унікальному погляду.
У той час, коли акт фотографування став простішим, ніж будь-коли, і, як наслідок, занадто часто необережним і поверхневим, ця кампанія має на меті підкреслити цінність осмисленого погляду на світ. Побачити дорогоцінні фрагменти часу, коли елементи всеосяжного життя проникають крізь об’єктив, а око фотографа є в цьому процесі головним, унікальним і неповторним.
Для збереження цілісності та щирості цих візуальних свідчень рекламна кампанія, створена агентством TBWA\Paris, була розроблена з використанням фотографій, реально зроблених за всю історію бренду. Жодна фотографія не була створена або змонтована спеціально для кампанії, нічого в фото, використаних у рекламному ролику, не ретушовано і не змінено.
Читайте також:
- Добірка креативних трендів 2021 року від Shutterstock.
- Добірка візуальних трендів 2021 року від Depositphotos і міжнародних креативних агентств.
- Британські музеї показали фото, у яких нуль переглядів.
- Проєкт Ukraїner опублікував 100 фото України за 2020 рік.