Перед локальними музеями, заснованими в радянську епоху, не побачиш черг із відвідувачів. Інституції борються за увагу по-різному: хтось влаштовує епізодичні івенти в старих експозиціях, хтось замовляє трендову айдентику в трендовій агенції. Житомирський краєзнавчий музей обрав амбітний шлях — переосмислити себе. А Doris Advertising розробили айдентику, що допоможе музею по-новому постати перед аудиторією — і вже встигли отримати за неї срібло на КМФР.
Магістрат — пам’ятка архітектури в історичному центрі Житомира, що десятиліттями не використовувалася та потребувала тривалого ремонту. І ось нарешті 2 роки тому будівлю почали реконструювати. Магістрат стане філією обласного краєзнавчого музею, в якому організують належне місце для унікального тутешнього мамонта та інших експонатів із фондосховища, цінних не лише на локальному рівні.
Переступивши поріг Магістрату, відвідувач почне інтерактивну мандрівку рідним краєм, переміщуючись у часі — від зародження перших форм життя до ще свіжих у пам’яті історичних подій. Така подорож у часі — унікальний досвід, який неможливо отримати поза музейним простором.
Саме цей досвід Doris Advertising поставили на меті виразити в айдентиці. Дві великі стратегічні сесії, тісна робота з групою експертів проєкту та його натхненником Павлом Гудімовим — і врешті знайдено інсайт. Інсайт — у тому, яким відвідувач побачить цей музей: не набором окремих експонатів, а об’ємним, логічним цілим.
Логотип Магістрату у формі літери М — зовсім не випадкове рішення. М — це музейна галерея в перспективі, а арка посередині — вхід до наступної зали. Магістрат проводить нас однією епохою, а тим часом попереду ми вже бачимо, як відкривається портал до іншої. Додатково обриси музейної кімнати зашифровані й у літерах текстової складової логотипа.
Як різними можуть бути галерейні приміщення, так і логотип музею завдяки своїй геометричній простоті легко адаптується до різних розмірних форм. У системі айдентики — це фрейми для полотен із зображеннями всього того, що можна побачити в Магістраті.
У такий спосіб логотип стає основою візуального ДНК музею, що присутній і виразно простежується на його різних комунікаційних носіях.
І ще до новин про оновлення і ребрендинги:
ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.
Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.
Комунікаційного перезапуску зазнав ПриватБанк і Uklon.
А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.