Healthcare Creative Forum. Новий комікс від Marvel з реальними історіями медпрацівників. Найкраща бізнес-книга 2020 року. Та головні кольори 2021-го від Pantone. Чао, креатори! З вами вже 19-й випуск Creative Digest.
Послухати свіжі новини креативу можна на:
Інститут кольору Pantone представив одразу два кольори 2021 року: сірий Ultimate Grey та жовтий Illuminating. Поєднання цих двох кольорів, на думку команди Pantone, символізує силу та надію. В Pantone зазначають, сірий та жовтий є двома незалежними кольорами. Вони показують, як різні елементи можуть поєднуватись, щоб підтримувати одне одного. Це поєднання кольорів, за задумом команди Pantone, якнайкраще виражає настрій 2021 року. Більше деталей про нові кольори дізнавайтесь на creativity.ua.
А тим часом Google представив топ-запити українських користувачів. Проаналізувавши безліч пошукових запитів, команда Google в Україні дізналася, що найчастіше шукали українці і які питання задавали Google в 2020 році. У загальному, українців найбільше хвилювали питання, пов’язані з коронавірусом: найпопулярнішим пошуковим запитом 2020 року в Google Україна став «Коронавірус». Також до першої десятки увійшли запити «Коронавірус рекомендації», «Симптоми коронавіруса» і «Карантин в Україні». Крім того, в 2020 році зросла кількість запитів на тему дистанційного навчання, виборів у США, шоу «Холостячка» і свят цього року. А переглянути інші популярні запити можна на creativity.ua.
Marvel випустять комікс The Vitals: True Nurse Stories, що розповідає реальні історії медичних працівників. У новій книжці зібрали історії з 13-ти лікарень Західної Пенсільванії. У проморолику коміксу дітям показали справжніх медпрацівників та поговорили з ними про те, як пандемія змінила їхнє життя. Комікс роздаватимуть у лікарнях мережі Allegheny Health Network. Також книжка буде доступна для читання на веб-сайті Marvel, повідомляє Bazilik.Media.
Видання Financial Times і консалтингова компанія McKinsey назвали найкращу бізнес-книгу 2020 року. Нею стала книга «Без фільтра: інсайдерська історія Instagram», авторка — Сара Фраєр. У книзі журналістка Bloomberg описує творців і еволюцію Instagram. А також те, як Facebook шокував Кремнієву долину, придбавши стартап за 1 мільярд доларів США у 2012 році. Редакторка Financial Times зазначає, що книга зачіпає два життєво важливих питання нашого часу: «Як великі технологічні компанії ставляться до дрібних конкурентів?» і «Як компанії, які працюють з соціальними мережами, змінюють життя нового покоління?». Шукайте також інших переможців нагороди на сайті Інновації 24.
А тепер поговоримо про перемоги!
Агенція MEX a member of HAVAS отримала срібло на Європейському фестивалі креативності Eurobest за кейс TryBlueSky. Генеральний директор агенції Олександр Микитенко та креативний директор Єгор Харьков розповіли, як виникла ідея кампанії, чому вирішили використовувати в механіці Telegram-канали, а також, що б хлопці порадили тим, хто хоче робити крутий креатив. Читайте повне інтерв’ю на creativity.ua.
Аенція Vandog отримала золоту статуетку European Excellence Awards 2020 за кампанію «Обличчя пандемії». Нагадаємо, «Обличчя пандемії» — це національна кампанія солідарності, покликана показати всіх, хто опинився на передовій реагування на COVID-19: медичних та соціальних працівників, касирів, листонош, кур’єрів, а також тих українців, які вже перехворіли. А European Excellence Awards — престижна європейська премія, що спеціалізується на PR та комунікаціях. Більше деталей читайте на creativity.ua.
А тепер про івенти!
Pryvit.media представили добірку подій, що зроблять грудень цікавішим. Серед них:
- Виставка номінантів М17 Sculpture Prize у центрі сучасного мистецтва М17. Це виставка 12-ти українських митців, які змагаються за професійну скульптурну премію.
- Лекції про мистецтво від OK Projects. Цього разу організатори запросили до розмови українських художників і художниць, які розкажуть про творчість своїх колег.
- Фестиваль кіно про музику та культуру INTRO.
Більше цікавих заходів можна знайти на сайті Pryvit.media.
А 15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфери охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum. Цьогоріч масштабний захід відбудеться онлайн та пройде з меседжем «Креатив — вакцина проти кризи». Ключова тема форуму — трансформація healthcare-маркетингу в сучасних реаліях та де шукати нові можливості. Відкриватиме форум офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова. А основна програма заходу включатиме експертів, які розкажуть, де шукати нові можливості для healthcare-маркетингу в період кризи. Посилання на детальну програму заходу знаходиться на creativity.ua.
Також нещодавно відбулася серія вебінарів «Європейські можливості для українського кіно» від Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та ДержКіно. Під час заходу було розглянуто багато питань, серед яких:
- Які є можливості для розробки фільму та де їх шукати?
- Що таке копродукція і чи потрібна вона вашому проєкту?
- Яким чином продавати права на свій контент?
Відповіді на ці та інші питання ви знайдете на creativity.ua.
Під час новорічних свят на Софійській площі у Києві буде працювати інтерактивна лазерна проєкція, автором якої може стати кожен з нас. Проєкт «Вітання звідусіль» дає змогу привітати близьких та рідних, чи навіть цілу країну, з будь-якої точки світу. Потрібно тільки залишити привітання на спеціальному сайті. І з 19 грудня по 7 січня вони з’являтимуться на дзвіниці Софійського собору в Києві. Посилання на сайт і більше інформації про проєкцію шукайте на Marketing Media Review.
Мистецький арсенал презентував проєкт «Як це працює». Це онлайн-проєкт про роль і можливості культурних інституцій у сучасному суспільстві. Його основу складають 13 відеорозмов з філософами, економістами, дослідниками і сучасними художниками. Співрозмовники шукають відповідь на запитання, на кшталт:
- Навіщо розвинені суспільства витрачають величезні ресурси на розвиток музеїв, театрів та фестивалів?
- Як історія визначає інституцію культури?
- А також як інституції формують та переосмислюють культурну спадщину?
Послухати першу розмову вже можна на CASES.Media.
А ми традиційно нагадуємо про спецпроєкт «Філософський Сад» на creativity.ua. На сайті доступні для прочитання «Тези» і прослуховування подкасту про театр як інструмент трансформації суспільства разом із французьким режисером, винахідником і педагогом Жоржем Ґаньоре та співкураторкою програми «Театральне вікно в Європу» Анастасією Терновою… Про виховну роль театральних фестивалів разом із Веронікою Скляровою, програмною директоркою Parade-fest, фестивалю про право харків’ян на Харків і мистецтво у ньому. А також про культуру бізнесу, «ефект кобри» і не тільки з одним із впливових культурних діячів України, засновником і режисером театру «Дах», засновником і президентом ГОГОЛЬФЕСТу Владом Троїцьким. Та багато інших бесід. Переходьте в розділ «Філософський Сад» на головній сторінці creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.
А тепер поговоримо про Telegram-канал тижня. І цього разу ми радимо вам CASES. На CASES на вас чекають кейс-стаді, авторські статті, афіша подій зі знижками від партнерів та багато-багато новин зі світу креативних індустрій.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.