Вакцина проти кризи: Healthcare Creative Forum 2020

15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфери охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum.

Цьогоріч масштабний захід відбудеться онлайн та пройде з меседжем «Креатив — вакцина проти кризи». Ключова тема форуму —  трансформація healthcare-маркетингу в сучасних реаліях та де шукати нові можливості.

Відкриватиме форум офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова. А основну програму заходу розпочнуть Світлана Степаненко, CEO & Managing Partner TWIGA Ukraine, та Олена Самойленко, Managing Director Medinform Ukraine. Вони розкажуть, де шукати нові можливості для healthcare-маркетингу в період кризи.

Digital Head агенції Medinform Ukraine Яна Бутенко розповість про основні healthcare-тренди в комунікації під час пандемії.

Creative Director TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян покаже, як спілкувались бренди в 2020 на прикладі креативних та ефективних світових кейсів.

Джухі Тандон, клінічна директорка та співзасновниця Cognitant у Англії, розповість про Digital-трансформацію відносин між лікарем і пацієнтом.

Також учасники дізнаються від керівниці Академії НСЗУ Лілії Малькової, як за рік зібрати на освітній онлайн-платформі понад 75 000 лікарів та побудувати відносини між Академією НСЗУ та лікарями.

Strategic Director TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко та керівниця маркетинг-відділу Ever Pharma Юлія Преснякова відверто розкажуть про успішний кейс репозиціонування фармацевтичного продукту та його лонч для нового споживача.

Детальна програма Healthcare Creative Forum на сайті. Підписуйтесь на подію у Facebook, щоб нічого не проґавити. А квитки для креативної вакцинації можна придбати за посиланням.

Приєднуйтесь до команди лідерів фармринку на найважливішому заході України в healthcare-комунікаціях. Не пропустіть можливість вакцинуватися креативом!

Healthcare Creative Forum

Організатор заходу — агентство Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine. Захід проходить за підтримки офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні.


Читайте також: 5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...