Вакцина проти кризи: Healthcare Creative Forum 2020

15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфери охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum.

Цьогоріч масштабний захід відбудеться онлайн та пройде з меседжем «Креатив — вакцина проти кризи». Ключова тема форуму —  трансформація healthcare-маркетингу в сучасних реаліях та де шукати нові можливості.

Відкриватиме форум офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова. А основну програму заходу розпочнуть Світлана Степаненко, CEO & Managing Partner TWIGA Ukraine, та Олена Самойленко, Managing Director Medinform Ukraine. Вони розкажуть, де шукати нові можливості для healthcare-маркетингу в період кризи.

Digital Head агенції Medinform Ukraine Яна Бутенко розповість про основні healthcare-тренди в комунікації під час пандемії.

Creative Director TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян покаже, як спілкувались бренди в 2020 на прикладі креативних та ефективних світових кейсів.

Джухі Тандон, клінічна директорка та співзасновниця Cognitant у Англії, розповість про Digital-трансформацію відносин між лікарем і пацієнтом.

Також учасники дізнаються від керівниці Академії НСЗУ Лілії Малькової, як за рік зібрати на освітній онлайн-платформі понад 75 000 лікарів та побудувати відносини між Академією НСЗУ та лікарями.

Strategic Director TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко та керівниця маркетинг-відділу Ever Pharma Юлія Преснякова відверто розкажуть про успішний кейс репозиціонування фармацевтичного продукту та його лонч для нового споживача.

Детальна програма Healthcare Creative Forum на сайті. Підписуйтесь на подію у Facebook, щоб нічого не проґавити. А квитки для креативної вакцинації можна придбати за посиланням.

Приєднуйтесь до команди лідерів фармринку на найважливішому заході України в healthcare-комунікаціях. Не пропустіть можливість вакцинуватися креативом!

Healthcare Creative Forum

Організатор заходу — агентство Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine. Захід проходить за підтримки офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні.


Читайте також: 5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.