Creative Digest CIAU. Випуск #018

Тренди у Facebook, Instagram, аудіо та навіть кольорах на 2021 рік. Конкурс від Coca-Cola. Guide для бізнесу від TikTok. Та практичний порадник «Благодійність 2.0». Чао, креатори. З вами новий випуск Creative Digest!

Послухати свіжі новини креативу можна на:

TikTok випустив guide на свята для бізнесу. У ньому є огляди, поради, тематичні дослідження та інструменти. Вони допоможуть вам краще зрозуміти можливості для маркетингу в додатку. Особливу увагу приділили саме святковому періоду та ситуативному маркетингу – повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».


А тим часом Spotify запустив сервіс 2020 Wrapped. Це огляд улюблених треків, виконавців, жанрів і подкастів, який створюється персонально для кожного. Опитування дозволяють користувачам вгадувати, який із треків вони найчастіше слухали за рік. Можна спробувати вгадати свої улюблені пісні, артистів, жанри й навіть пісні десятиліття перед тим, як сервіс покаже персоналізований топ. Безкоштовний Wrapped діє у веб-версії. Детальніше про сервіс читайте на The Village.


А YouTube опублікував рейтинг рекламних роликів, які переглядаються найбільше. Вони сумарно набрали вже понад 470 млн переглядів. Тільки одне з відео присвячено пандемії, у той час як цілих п’ять було створено спеціально для культового «Супербоул». YouTube склав рейтинг за допомогою спеціального алгоритму. Він враховує органічні і рекламні покази, час перегляду і утримання аудиторії. Як виглядають 10 найпопулярніших рекламних роликів за 2020 рік дивіться на сайті Vector media.


Coca-Cola запустила конкурс по редизайну банок. Компанія вирішила, що зараз найкращий час для того, щоб поділитися обіцянками позитивних змін, добра і хороших намірів для кращого майбутнього. Саме тому бренд запустив кампанію «Відкритий для кращого» і запросив креаторів проілюструвати свою обіцянку на новий рік. Учасники повинні представити від трьох до п’яти робіт в формі ілюстрацій, графічного дизайну, гіфок або коротких анімацій до 4 січня 2021 року, тому встигніть надіслати свою! Посилання для участі та детальнішої інформації шукайте на сайті MMR.


У грудні в Україні виходить переклад книги «Giving 2.0» — практичного порадника для всіх, хто хоче змінювати світ на краще та робити це ефективно. Це перше в Україні видання про те, як реалізувати свої добрі наміри та як працює система благодійності у світі. «Благодійність 2.0» допоможе усім, хто хоче робити добро, але не знає з чого почати. Після прочитання ви зрозумієте, які є формати благодійності та як обрати той, що підійде саме вам. Більше деталей про книгу шукайте на медіа Platfor.ma.


Кур’єрська служба Raketa приєдналася до проєкту «Шукай свого в притулках», який привертає увагу до проблеми дорослих безпритульних тварин. Для інформаційної підтримки проєкту Raketa залучила понад 200 партнерів з 7 міст України. Разом із замовленнями клієнти отримуватимуть листівки із зображенням домашніх тварин та інформацією про благодійний фонд. У компанії впевнені, що у притулках можна знайти свого вірного пухнастого друга, який завжди буде поруч! Дізнатись більше про проєкт можна за посиланням на creativity.ua.


2020 рік поступово добігає кінця. А це означає, що час підбивати підсумки та передбачати тренди наступного року! 

Команда Oberlo поділилась ключовими трендами Facebook та Instagram на 2021 рік. Серед трендів у Facebook: 

  • онлайн-шопінг;
  • відео-маркетинг; 
  • популяризація Facebook Live;
  • лідерство рекламних форматів у новинній стрічці;
  • більше підтримки малим бізнесам від мережі;
  • а також серед трендів будуть хештеги, використання яких з метою охоплення буде рости.

А що ж там по інсті?

  • Instagram Reels, запущені в серпні 2020, можуть перетворитися в прямого конкурента TikTok;
  • використання Instagram Live зросло на 70% і буде зберігати свою популярність надалі;
  • брендовані AR фільтри в Instagram, якими вже скористалися понад 1 мільярд користувачів можуть стати мейнстрімом;
  • а також Instagram анонсував функцію для фандрайзингу. Її можна використовувати для збору коштів на будь-які потреби.

І це ще не всі тренди! Дізнайтеся більше на Marketing Media Review


Тим часом агенція Amp визначила найперспективніші аудіотренди на наступний рік. Саме вони стануть визначальними для медіа, технологій та маркетингу. А відтак брендам варто приділити їм увагу. Серед основного:

  • музика, згенерована штучним інтелектом;
  • аудіотехнології з повним зануренням;
  • звук в UX та UI дизайні;
  • а також пошук власного людського голосу бренда. 

Детальнішу інформацію по кожному з трендів читайте на creativity.ua.


І на десерт теми трендів, обговоримо ще одну невід’ємну складову — кольори! Експерти 99designs прогнозують, що у 2021 році тенденції кольорового спектра викликатимуть відчуття спокою та полегшення. Ми не побачимо сплеску неонів або шалених контрастів. Натомість кольори будуть м’якшими. 2020 рік підштовхнув нас до зв’язку з нашою людяністю і у 2021 ми побачимо, що це передається і візуально. Мова йдеться про гармонію, а не про дисонанс. Детальніше про тренди у кольорах 2021 дізнавайтеся в матеріалі на creativity.ua


Проєкт «Р.І.Д.» написаний українцями для українців та всіх тих, хто хоче глибше зрозуміти історію, культуру, мову й етнологію Батьківщини. Це поєднання гри, технологій та самоусвідомлення. Як саме працює проєкт? Що дає кожному з нас щоденне вивчення хоча б трьох слів? І як стати володарем часу? Відповіді на ці та інші питання дають очільниця проєкту Іванна Світляр та керівниця SMM-відділу Марина Яцкевич в інтерв’ю з редакцією creativity.ua. Читайте повну бесіду на сайті нашого медіа.


А ми нагадуємо про спецпроєкт «Філософський Сад» на creativity.ua. На сайті доступні для прочитання і прослуховування бесіди про те, що значить — діяти інноваційно з Іллєю Кенігштейном, засновником і CEO Creative States… Разом із Володимиром Ставнюком — про взаємодію людини та держави … А про театр як інструмент трансформації суспільства разом із французьким режисером, винахідником, педагогом, професором Université Paris 8 Жоржем Ґаньоре та співкураторкою програми «Театральне вікно в Європу» Анастасією Терновою… Та багато інших бесід. Переходьте за посиланням на creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.


А тепер переходимо до щотижневої рубрики Creative Digest «Телеграм-канал тижня». І сьогодні це «УКФ_ЩОДНЯ» — телеграм-канал Українського культурного фонду, який сприяє розвитку культури та креативності в Україні. 

На каналі ви знайдете корисну інформацію про культурний менеджмент, нові грантові програми, додаткові можливості для представників сфери, робочі будні Українського культурного фонду та багато іншого!

Creative Digest CIAU. Випуск #018

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У додатку Reface з’явилась добірка MEGOGO LIVE 

Молодіжний канал MEGOGO LIVE запускає колаборацію із додатком Reface задля популяризації української музики. Відтепер кожен охочий може спробувати себе в ...

«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у X «Книжковому Арсеналі»

«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у виставці-ярмарку та програмі подій в межах Х Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал». Фестиваль відбудеться ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію.

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців.

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...