Creative Digest CIAU. Випуск #018

Тренди у Facebook, Instagram, аудіо та навіть кольорах на 2021 рік. Конкурс від Coca-Cola. Guide для бізнесу від TikTok. Та практичний порадник «Благодійність 2.0». Чао, креатори. З вами новий випуск Creative Digest!

Послухати свіжі новини креативу можна на:

TikTok випустив guide на свята для бізнесу. У ньому є огляди, поради, тематичні дослідження та інструменти. Вони допоможуть вам краще зрозуміти можливості для маркетингу в додатку. Особливу увагу приділили саме святковому періоду та ситуативному маркетингу – повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».


А тим часом Spotify запустив сервіс 2020 Wrapped. Це огляд улюблених треків, виконавців, жанрів і подкастів, який створюється персонально для кожного. Опитування дозволяють користувачам вгадувати, який із треків вони найчастіше слухали за рік. Можна спробувати вгадати свої улюблені пісні, артистів, жанри й навіть пісні десятиліття перед тим, як сервіс покаже персоналізований топ. Безкоштовний Wrapped діє у веб-версії. Детальніше про сервіс читайте на The Village.


А YouTube опублікував рейтинг рекламних роликів, які переглядаються найбільше. Вони сумарно набрали вже понад 470 млн переглядів. Тільки одне з відео присвячено пандемії, у той час як цілих п’ять було створено спеціально для культового «Супербоул». YouTube склав рейтинг за допомогою спеціального алгоритму. Він враховує органічні і рекламні покази, час перегляду і утримання аудиторії. Як виглядають 10 найпопулярніших рекламних роликів за 2020 рік дивіться на сайті Vector media.


Coca-Cola запустила конкурс по редизайну банок. Компанія вирішила, що зараз найкращий час для того, щоб поділитися обіцянками позитивних змін, добра і хороших намірів для кращого майбутнього. Саме тому бренд запустив кампанію «Відкритий для кращого» і запросив креаторів проілюструвати свою обіцянку на новий рік. Учасники повинні представити від трьох до п’яти робіт в формі ілюстрацій, графічного дизайну, гіфок або коротких анімацій до 4 січня 2021 року, тому встигніть надіслати свою! Посилання для участі та детальнішої інформації шукайте на сайті MMR.


У грудні в Україні виходить переклад книги «Giving 2.0» — практичного порадника для всіх, хто хоче змінювати світ на краще та робити це ефективно. Це перше в Україні видання про те, як реалізувати свої добрі наміри та як працює система благодійності у світі. «Благодійність 2.0» допоможе усім, хто хоче робити добро, але не знає з чого почати. Після прочитання ви зрозумієте, які є формати благодійності та як обрати той, що підійде саме вам. Більше деталей про книгу шукайте на медіа Platfor.ma.


Кур’єрська служба Raketa приєдналася до проєкту «Шукай свого в притулках», який привертає увагу до проблеми дорослих безпритульних тварин. Для інформаційної підтримки проєкту Raketa залучила понад 200 партнерів з 7 міст України. Разом із замовленнями клієнти отримуватимуть листівки із зображенням домашніх тварин та інформацією про благодійний фонд. У компанії впевнені, що у притулках можна знайти свого вірного пухнастого друга, який завжди буде поруч! Дізнатись більше про проєкт можна за посиланням на creativity.ua.


2020 рік поступово добігає кінця. А це означає, що час підбивати підсумки та передбачати тренди наступного року! 

Команда Oberlo поділилась ключовими трендами Facebook та Instagram на 2021 рік. Серед трендів у Facebook: 

  • онлайн-шопінг;
  • відео-маркетинг; 
  • популяризація Facebook Live;
  • лідерство рекламних форматів у новинній стрічці;
  • більше підтримки малим бізнесам від мережі;
  • а також серед трендів будуть хештеги, використання яких з метою охоплення буде рости.

А що ж там по інсті?

  • Instagram Reels, запущені в серпні 2020, можуть перетворитися в прямого конкурента TikTok;
  • використання Instagram Live зросло на 70% і буде зберігати свою популярність надалі;
  • брендовані AR фільтри в Instagram, якими вже скористалися понад 1 мільярд користувачів можуть стати мейнстрімом;
  • а також Instagram анонсував функцію для фандрайзингу. Її можна використовувати для збору коштів на будь-які потреби.

І це ще не всі тренди! Дізнайтеся більше на Marketing Media Review


Тим часом агенція Amp визначила найперспективніші аудіотренди на наступний рік. Саме вони стануть визначальними для медіа, технологій та маркетингу. А відтак брендам варто приділити їм увагу. Серед основного:

  • музика, згенерована штучним інтелектом;
  • аудіотехнології з повним зануренням;
  • звук в UX та UI дизайні;
  • а також пошук власного людського голосу бренда. 

Детальнішу інформацію по кожному з трендів читайте на creativity.ua.


І на десерт теми трендів, обговоримо ще одну невід’ємну складову — кольори! Експерти 99designs прогнозують, що у 2021 році тенденції кольорового спектра викликатимуть відчуття спокою та полегшення. Ми не побачимо сплеску неонів або шалених контрастів. Натомість кольори будуть м’якшими. 2020 рік підштовхнув нас до зв’язку з нашою людяністю і у 2021 ми побачимо, що це передається і візуально. Мова йдеться про гармонію, а не про дисонанс. Детальніше про тренди у кольорах 2021 дізнавайтеся в матеріалі на creativity.ua


Проєкт «Р.І.Д.» написаний українцями для українців та всіх тих, хто хоче глибше зрозуміти історію, культуру, мову й етнологію Батьківщини. Це поєднання гри, технологій та самоусвідомлення. Як саме працює проєкт? Що дає кожному з нас щоденне вивчення хоча б трьох слів? І як стати володарем часу? Відповіді на ці та інші питання дають очільниця проєкту Іванна Світляр та керівниця SMM-відділу Марина Яцкевич в інтерв’ю з редакцією creativity.ua. Читайте повну бесіду на сайті нашого медіа.


А ми нагадуємо про спецпроєкт «Філософський Сад» на creativity.ua. На сайті доступні для прочитання і прослуховування бесіди про те, що значить — діяти інноваційно з Іллєю Кенігштейном, засновником і CEO Creative States… Разом із Володимиром Ставнюком — про взаємодію людини та держави … А про театр як інструмент трансформації суспільства разом із французьким режисером, винахідником, педагогом, професором Université Paris 8 Жоржем Ґаньоре та співкураторкою програми «Театральне вікно в Європу» Анастасією Терновою… Та багато інших бесід. Переходьте за посиланням на creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.


А тепер переходимо до щотижневої рубрики Creative Digest «Телеграм-канал тижня». І сьогодні це «УКФ_ЩОДНЯ» — телеграм-канал Українського культурного фонду, який сприяє розвитку культури та креативності в Україні. 

На каналі ви знайдете корисну інформацію про культурний менеджмент, нові грантові програми, додаткові можливості для представників сфери, робочі будні Українського культурного фонду та багато іншого!

Creative Digest CIAU. Випуск #018

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.