Агенція Vandog отримала статуетку European Excellence Awards 2020

Нову нагороду агенція Vandog виборола за кампанію «Обличчя пандемії», яка до того потрапила у два шорт-листи цьогорічної Effie Awards.

Престижна європейська премія European Excellence Awards, що спеціалізується на PR та комунікаціях, відзначила кампанію «Обличчя пандемії» золотою статуеткою переможця.

Vandog Agency отримала статуетку European Excellence Awards 2020

«Обличчя пандемії» — це національна кампанія солідарності, покликана показати всіх, хто опинився на передовій реагування на COVID-19: медичних та соціальних працівників, касирів, листонош, кур’єрів, а також тих українців, які вже перехворіли. Їхні фото і з’явилися на зовнішніх рекламних носіях, фасадах будівель по всій Україні та у соціальних мережах. Пізніше портрети героїв «ожили» і розповіли свої історії у соцмережах.

Агенція Vandog отримала статуетку European Excellence Awards 2020

Так, агенція Vandog боролась із недовірою та упередженням і дала можливість подякувати або підтримати словом і ділом тих, кому це зараз потрібно найбільше: #підтримую_словом #підтримую_ділом.

«Обличчя пандемії» — це національна кампанія солідарності

Концепцію кампанії розробили для UNICEF Ukraine. Реалізацію підтримали Міністерство культури, Міністерство соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ «Гулівер». Кампанія відбулася за підтримки USAID.

#підтримую_словом #підтримую_ділом

Більше про кампанію «Обличчя пандемії» читайте на сайті агенції.


Пропонуємо вам також прочитати статтю СЕО та креативної директорки агенції Vandog Ірини Метньової про те, як висвітлювати соціальні теми у рекламі ефективно, щоб це чіпляло та спонукало діяти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...