• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чотири аудіотренди на 2021 рік: як звучатимуть бренди наступного року

1 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Провівши ряд інтерв’ю та проаналізувавши стратегію понад сотні провідних брендів, агенція Amp визначила найперспективніші аудіотренди на 2021 рік. Наступного року саме вони стануть визначальними для медіа, технологій та маркетингу, а відтак брендам варто звернути на них увагу.

Знайти для бренда власний людський голос

Ось уже третій рік поспіль використання пристроїв з голосовим інтерфейсом випереджає за темпами росту всі інші сфери електронної комерції. Приблизно 31% споживачів послуговуються голосовим інтерфейсом, а отже вкрай важливо, щоб бренди були здатні з ними говорити. У 2021 році Amp прогнозує значний стрибок кількості брендів з власним голосовим профілем.

Одним з ранніх прикладів голосового чат-бота є Amelia. А, наприклад, Amazon Polly дозволяє брендам взагалі згенерувати голос з нуля. Втім, агенція Amp впевнена, що бренди, скоріше, оберуть дещо середнє між природним людським голосом та голосом, синтезованим машиною і навченим імітувати людський. Це дозволить створювати цілісне враження від взаємодії з брендом на різних медіаканалах: від чат-ботів до покупок, зроблених через смарт-динаміки.

Звук в UX та UI дизайні

В сферах UX та UI досі переважав візуальний та фізичний діджитал-дизайн. Для електронної комерції, яка зараз переживає злет, виявилося вкрай важливим показати споживачеві, що онлайн-транзакція є надійною і пройшла успішно, навіть якщо він її не бачить.

Проте разом із розвитком екранних та неекранних технологій аудіодизайн в UX стає дедалі важливішим. Так цього року Mastercard, Visa та Amex додали звуковий супровід до транзакцій у точках продажів, щоб викликати у споживача відчуття безпеки та надійності. Зокрема, звук транзакції Mastercard є похідним від офіційного аудіобрендингу цієї корпорації.

360-градусне аудіо

Аудіотренди на 2021 рік передбачають також технології з повним зануренням, такі як Dolby ATMOS technology, яка зараз широко використовуються в кінематографі. З ними навіть почали експериментувати деякі музиканти, наприклад Біллі Айліш зі своєю піснею Ilomilo.

Зараз люди чимало часу проводять вдома. Тому бренди й шукають способи перенести взаємодію прямо до споживачів. Тут і стають в пригоді аудіотехнології з повним зануренням, здатні створити своєрідну звукову подорож для окремої людини чи групи людей, задіявши для цього дедалі досконалішу домашню апаратуру.

Amp прогнозує, що в 2021 році все більше брендів почнуть використовувати 360-градусне аудіо. Ця технологія дозволить їм створювати в своїй рекламі звуки, що рухаються над головою, під ногами та за спиною слухача. Також такі звуки можна використовувати, щоб скеровувати увагу чи дії користувачів.

Основу для цього вже закладено, оскільки такі аудіотехнології інтегровані в численні сучасні пристрої: від навушників, смарт-динаміків, Hi-Fi акустичних систем та ноутбуків до обладнання театрів і кінотеатрів.

Музика, згенерована штучним інтелектом, як засіб персоналізації

Музика, згенерована штучним інтелектом, використовується ось уже кілька років. Варто лише поглянути на трек, створений AIVA для Nvidia. Але нові проєкти, такі як Jukebox від OpenAI, здатний імітувати стиль відомих музикантів, стали якісним стрибком.

Втім, поки що штучні інтелекти не дуже знаються на структурі пісні, а звук іноді перетворюється на какофонію, тож до музики, створеної людьми, комп’ютерно-згенерованим трекам ще далеко.

Але навіть якщо 2021 рік не принесе нам нового альбому Елвіса Преслі, створеного штучним інтелектом, згенерована комп’ютером музика обіцяє стати дуже корисною для реклами та взаємодії споживачів із брендом. Таку музику можна автоматично підлаштувати під вподобання аудиторії і зробити так, щоб вона пасувала до її настроїв та контексту.

Джерело

Теги: аналітикааудіобрендингтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

«Шедеври Cannes Lions 2022/2023» повертаються!

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.