• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

15 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія
Share on FacebookShare on Twitter

Австралійська команда під назвою «Uncanny Valley» з піснею «Beautiful the World» перемогла на Євробаченні для штучних інтелектів, яке цього року проводилося вперше.

Пісенний конкурс Євробачення 2020 мав би зараз проходити у Роттердамі, але цього року його довелося скасувати. Замість цього 13 команд, до яких увійшли програмісти, музиканти та науковці, було запрошено до участі у Євробаченні для штучних інтелектів. В рамках цього конкурсу вони мали скористатися можливостями штучного інтелекту, щоб написати оригінальну пісню, натренувавши свої нейромережі на будь-яких звуках: від поп-балад та фолку до голосів тварин.

Бали командам присуджувалися на основі рішення журі та онлайн-голосування 12000 глядачів, які цього вівторка спостерігали за подією, що транслювалася у прямому ефірі нідерландською компанією телерадіомовлення VPRO. Ця компанія, власне, і організувала таке змагання.

Пісня австралійської команди була створена штучним інтелектом, який тренували на хітах Євробачення минулих років. На додачу до цього, у нейромережу завантажили зразки звуків, які видають коали, кукабари та тасманійські дияволи.

Gday mate, look at this gorgeous support crew. Last chance to VOTE in the #aisongcontest do it for the koalas! https://t.co/sv2PGa5BK5 pic.twitter.com/8UltsYRJkU

— Uncanny Valley (@_Uncanny_Valley) May 10, 2020

Про що співають машини?

Але не всі штучні інтелекти мали такий оптимістичний настрій. Друге місце та приз суддівських симпатій на Євробаченні для штучних інтелектів отримала композиція команди «Dadabots x Portrait XO», яка представляла на конкурсі Німеччину. Розпочинається вона як пісня про кохання, але швидко перемикається на зловісну тему вимирання людства. Учасники групи (американці, які живуть та працюють в Берліні) створили цю пісню на основі композицій а-капела 1950-х років, спробувавши скласти із згенерованої «мішанини» зв’язну історію. Творчість нейромережі було доповнено текстами жанру хеві-метал та генератором фейкових новин.

Death is the norm in this world

Only now humans are brought to the slaughter

Losing your life, every day

Extinction is the only way

«I’ll Marry You, Punk Come»

Нідерландська команда «Can AI Kick It» висунула на участь у конкурсі пісню, яка закликає «робити революцію» та позбутися уряду й системи. Окрім нейромережі, навченої на музиці жанрів поп та фолк, команда створила генератор текстів, що брав зразки з платформи Reddit. Назва пісні «Abbus» – це вигадане машиною слово, яке означає «назріваючу хмару».

Спільна творчість

Співвідношення людської та машинної творчості у кожної команди, що взяла участь у Євробаченні для штучних інтелектів, було своє. У одних продюсери та вокалісти були людьми, а зі згенерованого контенту ретельно добиралося лише потрібне. Інші ж звели втручання людей до мінімуму.

Наприклад, французька команда «Algomus & Friends» поєднала людську та машинну творчість, і згенеровані штучним інтелектом музика та текст пройшли людську редактуру. Відповідно, результат був більше схожий на типову пісню-номінанта на участь у Євробаченні.

Натомість, про свою влучно названу пісню «Painful Words», швейцарська команда сказала так: «Поставши перед вибором: створити зрозумілу пісню з чималим втручанням з боку людей чи експериментувати зі штучним інтелектом якомога більше і видати на-гора пісню з гіршим звучанням, ми обрали другий варіант».

Вони опинилися на останньому місці.

The Swiss team New Piano went all the way and used as much AI as possible for their #AISongContest contribution! Listen to their song 'Painful Words' here and cast your vote! https://t.co/VMB3S5tJtX #Switzerland #eurovision #artificialintelligence @genistatAG pic.twitter.com/diDqfzDn6T

— vpro (@vpro) April 24, 2020

Ця перемога на Євробаченні (хай навіть для штучних інтелектів) стала для Австралії першою. У цій країні є чимало фанатів Євробачення, і відколи її вперше запросили до участі у 2015 році вона жодного року не пропустила.

Останнім часом штучний інтелект все більше залучають до створення музики: від рекламних джинглів до повноцінних виступів.

Але якщо музика штучному інтелекту вдається непогано, то з текстами йому дійсно не завадить допомога людей. Принаймні поки що.

Джерело

Теги: конкурсмистецтвомузыкатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.