На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

Австралійська команда під назвою «Uncanny Valley» з піснею «Beautiful the World» перемогла на Євробаченні для штучних інтелектів, яке цього року проводилося вперше.

Пісенний конкурс Євробачення 2020 мав би зараз проходити у Роттердамі, але цього року його довелося скасувати. Замість цього 13 команд, до яких увійшли програмісти, музиканти та науковці, було запрошено до участі у Євробаченні для штучних інтелектів. В рамках цього конкурсу вони мали скористатися можливостями штучного інтелекту, щоб написати оригінальну пісню, натренувавши свої нейромережі на будь-яких звуках: від поп-балад та фолку до голосів тварин.

Бали командам присуджувалися на основі рішення журі та онлайн-голосування 12000 глядачів, які цього вівторка спостерігали за подією, що транслювалася у прямому ефірі нідерландською компанією телерадіомовлення VPRO. Ця компанія, власне, і організувала таке змагання.

Пісня австралійської команди була створена штучним інтелектом, який тренували на хітах Євробачення минулих років. На додачу до цього, у нейромережу завантажили зразки звуків, які видають коали, кукабари та тасманійські дияволи.

Про що співають машини?

Але не всі штучні інтелекти мали такий оптимістичний настрій. Друге місце та приз суддівських симпатій на Євробаченні для штучних інтелектів отримала композиція команди «Dadabots x Portrait XO», яка представляла на конкурсі Німеччину. Розпочинається вона як пісня про кохання, але швидко перемикається на зловісну тему вимирання людства. Учасники групи (американці, які живуть та працюють в Берліні) створили цю пісню на основі композицій а-капела 1950-х років, спробувавши скласти із згенерованої «мішанини» зв’язну історію. Творчість нейромережі було доповнено текстами жанру хеві-метал та генератором фейкових новин.

Death is the norm in this world

Only now humans are brought to the slaughter

Losing your life, every day

Extinction is the only way

«I’ll Marry You, Punk Come»

Нідерландська команда «Can AI Kick It» висунула на участь у конкурсі пісню, яка закликає «робити революцію» та позбутися уряду й системи. Окрім нейромережі, навченої на музиці жанрів поп та фолк, команда створила генератор текстів, що брав зразки з платформи Reddit. Назва пісні «Abbus» – це вигадане машиною слово, яке означає «назріваючу хмару».

Спільна творчість

Співвідношення людської та машинної творчості у кожної команди, що взяла участь у Євробаченні для штучних інтелектів, було своє. У одних продюсери та вокалісти були людьми, а зі згенерованого контенту ретельно добиралося лише потрібне. Інші ж звели втручання людей до мінімуму.

Наприклад, французька команда «Algomus & Friends» поєднала людську та машинну творчість, і згенеровані штучним інтелектом музика та текст пройшли людську редактуру. Відповідно, результат був більше схожий на типову пісню-номінанта на участь у Євробаченні.

Натомість, про свою влучно названу пісню «Painful Words», швейцарська команда сказала так: «Поставши перед вибором: створити зрозумілу пісню з чималим втручанням з боку людей чи експериментувати зі штучним інтелектом якомога більше і видати на-гора пісню з гіршим звучанням, ми обрали другий варіант».

Вони опинилися на останньому місці.

Ця перемога на Євробаченні (хай навіть для штучних інтелектів) стала для Австралії першою. У цій країні є чимало фанатів Євробачення, і відколи її вперше запросили до участі у 2015 році вона жодного року не пропустила.

Останнім часом штучний інтелект все більше залучають до створення музики: від рекламних джинглів до повноцінних виступів.

Але якщо музика штучному інтелекту вдається непогано, то з текстами йому дійсно не завадить допомога людей. Принаймні поки що.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.