Чисельні оновлення від популярних соцмереж. Інформаційна кампанія з кібербезпеки. А також можливість участі у цікавому заході. Чао, креатори! На зв’язку новий випуск Creative Digest.
Послухати свіжі новини креативу можна на:
Традиційно розпочинаємо з діджитал-новин! YouTube запустив 15-секундні аудіоролики з метою привернути увагу користувачів, які слухають подкасти або музику у фоновому режимі. Рекламодавці також зможуть купити рекламу в топ-100 чартах країни і колекціях каналів у популярних жанрах. Окрім цього, бренди зможуть купувати рекламу, таргетовану на настрої чи інтереси користувачів. Аудіореклама зараз знаходиться в бета-версії та доступна через аукціон. А в YouTube заявляють, що згідно з тестами, аудіорекламні кампанії значно збільшують обізнаність про бренд. Додаткову інформацію шукайте на MMR.
Мережа TikTok розширила функції батьківського контролю, що дозволяють убезпечити дітей від небажаного контенту. Про це йдеться у блозі компанії. Згідно з повідомленням, оновився інструмент «Сімейні налаштування». У соцмережі кажуть, що тепер батьки зможуть підтримати дітей у їхніх творчих починаннях і захистити від небажаного контенту й уваги в TikTok. Водночас функція батьківського контролю не дає батькам доступу до особистих повідомлень дитини. Більш конкретно про те, що зможуть налаштовувати батьки після оновлень, читайте на MediaSapiens.
А тим часом Facebook презентував нову функцію зникаючих повідомлень — Vanish Mode. Вона дозволяє користувачам встановлювати автоматичне видалення чатів після того, як повідомлення буде прочитане або чат буде закрито. У режимі Vanish користувачі Messenger та Instagram можуть надсилати текстові повідомлення, картинки, GIF-файли, голосові повідомлення тощо, які зникнуть після того, як їх побачать користувачі та покинуть чат. Поки режим тестується у декількох країнах. Але вже незабаром Vanish Mode буде доступний широкому загалу, повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».
А Twitter запускає власний аналог Stories, який називатиметься Fleets. Фотографії та відео зникатимуть за 24 години. Fleets не матимуть лайків або ретвітів, але на них можна відреагувати приватним повідомленням. Twitter також тестує голосовий чат, у якому можна буде створювати віртуальні кімнати для спілкування, повідомляє Bazilik.Media.
Instagram задумався про оплату медіа за контент, що розміщується на платформі. Офіційно про це поки не заявляють, адже компанія спершу хоче розробити алгоритм, який звів би до мінімуму ймовірність скандалів, із котрими раніше неодноразово зтикався Facebook. Недавнє дослідження Reuters Digital News Report показало, що близько 11% користувачів з 12-ти країн заходять у соцмережу, аби дізнатися останні новини. Тому тепер у компанії розмірковують, як краще за все ділитися доходами від реклами з тими, хто ці новини постачає. Повідомляється, що найближчими місяцями сервіс проведе тест з монетизації новинного контенту разом з обраними видавцями. Більше деталей шукайте на Media Business Reports.
І це ще не всі діджитал-новини! Українська компанія MacPaw запустила новий продукт — віртуальну приватну мережу ClearVPN для захисту даних в інтернеті. Цей застосунок доступний одразу на macOS, iOS, Android та Windows. Мережа надає готові швидкі рішення для доступу до контенту завдяки технології DynamicFlow. Вона автоматично аналізує поточну мережу користувача і, залежно від його активностей і цілей в мережі, забезпечує підключення до найшвидшого з доступних серверів безпечного доступу. Завдяки технології користувачі отримують швидкі рішення для популярних активностей в мережі, зокрема: «Обхід геоблокування», «Доступ до соціальних мереж», «Захист від атак в онлайн-іграх», «Блокування реклами під час перегляду» тощо. Більше інформації про новий сервіс читайте на telegraf.design.
В Україні пройшла інформаційна кампанія з кібергігієни, мета якої — навчити молодь захищати себе в онлайн-просторі. Розробкою та реалізацією креативної ідеї займалась комунікаційна агенція Be—it Agency. Справа в тому, що 98% підлітків щодня виходять онлайн. При цьому 72% не вважають себе цікавими для кіберзлочинців . А хакери, навпаки, дуже цікавляться підлітками і використовують їхню необачну поведінку в онлайні, щоб отримати доступ до персональної інформації. Так агенція опинилась перед викликом: змінити поведінку підлітків в онлайні на безпечну при відсутності в цієї аудиторії будь-якої мотивації до таких змін. Комунікація будувалась на спробі переконати молодь активувати базовий захист онлайн-профілів — двоетапну перевірку. Деталі реалізації кейсу читайте на creativity.ua.
Yves Saint Laurent Beauty виступив з новою кампанією проти домашнього насильства Abuse is Not Love. У 2020 році випадки домашнього насильства істотно зросли через локдаун. Тому Yves Saint Laurent планує провести освітні лекції у понад 250-ти американських університетах. Вони розповідатимуть про насильство у стосунках та допомогу жертвам. А у Великобританії бренд проведе лекції і воркшопи щодо того, як відповідати на сексизм і насильство – повідомляє Bazilik.Media.
А ми продовжуємо про модні бренди! Diesel, багаторазовий лауреат Cannes Lions, завжди міг привернути до себе увагу. Саме тому редакція creativity.ua зібрала 7 кампаній Diesel, в яких незмінно розбиваються кліше і будується бренд із яскравою особистістю. Тут представлені ролики і на тему підробок модних брендів, і на тему інфлюенсерів, і хейтінгу, також політичну ситуацію тощо. До речі, у добірці є не лише сучасні рекламні кампанії, а й рекламний ролик 1997 року! А ще серед робіт — ролик, знятий у Києві за участі українського продакшену. Ця кампанія свого часу отримала щонайменше три «Каннські Леви». Переглянути добірку можна на creativity.ua.
Карантин вніс серйозні корективи в звичну реальність. Традиційні формати комунікації трансформувалися в діджитал. Тест на гнучкість пройшли далеко не всі, а особливо складно довелося тим, хто безпосередньо взаємодіє з людьми. Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька ділиться досвідом проведення івентів у новій реальності пандемії. Команді вдалося не тільки зберегти роботу і клієнтів, а навіть відкрити нові майданчики для проведення заходів і збільшити штат співробітників. Яким чином? Дізнайтесь на creativity.ua.
Однієї хвилини достатньо, щоб отримати проривну ідею для бізнесу та змінити все. Як? Розкажуть світові та українські top of minds з підприємництва, стратегії та маркетингу на MEREZHA OneMinuteConference, яка відбудеться 2 грудня. OneMinuteConference — це інноваційний та зручний формат, з яким швидко та легко взаємодіяти на противагу довгим конференціям, онлайн-курсам та вебінарам. Один спікер — одне відео — одна порада. Головне завдання заходу — дати імпульс представникам малого та середнього бізнесу в Україні, надихнути їх на пошук нової експертизи та знань у період COVID. Учасники ж можуть обрати ті думки, які найбільше вразили саме їх, додати у вибране та переглянути ще раз. Участь у заході безкоштовна. Проте доступ до виступів — лише 24 години. Посилання для реєстрації доступне на creativity.ua.
І знову на рекламному ринку України щось відбувається! Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786. Команда складається з хлопців і дівчат, які в купі мали досвід роботи як у великих мережевих, так і в гучних незалежних креативних агенціях. У Bickerstaff.345 кажуть, що вже на повну працюють над проєктами і перші кампанії ми побачимо вже скоро. Самі про себе креатори розповідають, що головний критерій у їхній роботі — наявність правди. Але уточнюють, що правда людей і брендів завжди будується на перетині протилежних думок і поглядів, тому вона завжди різна. Більше про нову агенцію та плани команди читайте на creativity.ua.
А ми нагадуємо, що на creativity.ua спецпроєкт «Філософський Сад» набирає оберти. На сайті доступні для прочитання і прослуховування бесіди про українську інженерію та пошук істини з директором із інновацій компанії Noosphere, людиною, яка активно займається і впливає на розвиток ракетомоделювання в Україні, Михайлом Рябоконем… Разом з художником Микитою Шаленним – про людину як природне явище і те, чому так цікаво вивчати її крізь призму мистецтва … А про творчість і свободу у бізнесі разом з IT-підприємцем і засновником компанії Points Дмитром Маленком. Переходьте за посиланням на creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.
А перед нашою щотижневою рубрикою хочу з радістю оголосити, що відтепер Асоціація Креативних Індустрій України має власний вебсайт! На ньому ви знайдете інформацію про нашу діяльність, наші продукти та послуги. Ближче познайомитесь із нашою командою. Побачите багато можливостей для креаторів та індустрії, і сподіваємось, для себе особисто. Та ще багато іншого! Посилання на сайт Асоціації.
І переходимо до рубрики «Телеграм-канал тижня». Цього разу ми хочемо порадити вам «Сей-Хай»! Канал, створений однойменним медіа!
«Сей-Хай» у своїх матеріалах висвітлюють творчість як стиль життя. Автори пишуть про:
- дизайн;
- ілюстрацію;
- відео;
- моушн-графіку;
- діджитал і технології;
- фріланс;
- а також про людей, які розвивають індустрію і змінюють світ довкола себе!
Тобто канал наповнений великим обсягом інформації, який сподобається поціновувачам візуального мистецтва. Посилання на канал.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.