Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Модному бренду Diesel, багаторазовому лауреату Cannes Lions, завжди вдавалося привернути до себе увагу. Ця добірка з семи робіт показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Deisel Go With The Fake (Diesel Breganze, 2018)

Підробки – велика проблема для модних брендів. Що ж з цією проблемою зробив Diesel? Першим почав продавати начебто підробки під назвою Deisel. Спочатку задешево – на вуличному ринку, а потім вже за повну ціну – під час Тижня моди в Нью-Йорку. Такі жарти, коли справжні фанати відчувають себе втаємниченими, є надійним прийомом, що дозволяє об’єднати в єдину спільноту лояльних прихильників Diesel.

Be a Follower (Publicis Milan, 2019)

Лідерам думок живеться несолодко – у них завжди десять валіз багажу, а відірватися від телефону взагалі неможливо. То чому б не бути просто одним з їхніх прихильників? Ця іронічна кампанія задіяла справжніх інфлюенсерів, щоб ті підтвердили її правоту, і примудрилася перевернути з ніг на голову навіть вибір каналу комунікації.

Ha(u)te Couture (Publicis Milan, 2019)

В цій кампанії Diesel нова колекція бренда гордо продемонструвала дошкульні висловлювання своїх ненависників, а люди отримали можливість створювати власний дизайн. 30% ріст продажів онлайн довів, що хейтери також можуть робити рекламу. Подібно до Go With The Fake ця кампанія показує, як вплести проблему (буквально) в саму тканину свого бренда.

Diesel X Mustafa (Publicis Milan, 2019)

Модні бренди також полюбляють бачити довгі черги, що тягнуться на кілька кварталів, оскільки це – ознака популярності їх нової колаборації. Що ж зробив Diesel? Оголосив про співпрацю з Мустафою, власником кіоску, що продає кебаб на вулицях Берліну. Колекція розійшлася, як гарячий кебаб, і висвітлювалася в Vogue, Harper’s Bazaar та інших відомих виданнях. Це – доказ того, що пародіювання усталених практик є ще одним способом для бренда стрибнути вище голови.

Make Love Not Walls (Anomaly Amsterdam, 2017)

Реакцією Diesel на напружену політичну ситуацію в світі стала яскрава та життєствердна кампанія Make Love Not Walls. Її інклюзивність та мультикультуральність показали, що Diesel не боїться торкатися політичних питань і має з цього приводу власну зухвалу думку.

Little Rock (Paradiset DDB, 1997)

Надзвичайно (неприродно!) харизматичний ковбой, вдягнений у денім від Diesel, відлітає в Божі засвіти прямо з брудної вулички Дикого Заходу, після чого з’являється слоган «Для успішного життя». Іронія цієї ранньої рекламної кампанії Diesel принесла їй Гран-прі в Каннах у 1997 році. Тобто від самого початку свого існування цей бренд відкидав умовності своєї категорії, щоразу демонструючи власну індивідуальність.

І наостанок варто також згадати кампанію:

Go With The Flaw (Publicis Italy, 2018)

Це відео знімали в Києві, а до роботи над ним долучилася українська компанія Family Production. Однією з головних «окрас» відео став сумнозвісний іржавий та вже чверть століття як недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Естетика руїни, як виявилося, добре гармоніює з цією кампанією, яка віддає належне недосконалості. Щоб привернути до кампанії увагу, бренд видалив усі свої попередні пости в Instagram, перш ніж опублікувати відео. Мовляв, вони втомилися від нескінченної гонитви за досконалістю і вирішили почати все спочатку. Цього разу недосконало. На фестивалі Cannes Lions кампанію Go With The Flaw було відзначено Левами за режисуру, продакшн-дизайн та операторську роботу.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...