Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Модному бренду Diesel, багаторазовому лауреату Cannes Lions, завжди вдавалося привернути до себе увагу. Ця добірка з семи робіт показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Deisel Go With The Fake (Diesel Breganze, 2018)

Підробки – велика проблема для модних брендів. Що ж з цією проблемою зробив Diesel? Першим почав продавати начебто підробки під назвою Deisel. Спочатку задешево – на вуличному ринку, а потім вже за повну ціну – під час Тижня моди в Нью-Йорку. Такі жарти, коли справжні фанати відчувають себе втаємниченими, є надійним прийомом, що дозволяє об’єднати в єдину спільноту лояльних прихильників Diesel.

Be a Follower (Publicis Milan, 2019)

Лідерам думок живеться несолодко – у них завжди десять валіз багажу, а відірватися від телефону взагалі неможливо. То чому б не бути просто одним з їхніх прихильників? Ця іронічна кампанія задіяла справжніх інфлюенсерів, щоб ті підтвердили її правоту, і примудрилася перевернути з ніг на голову навіть вибір каналу комунікації.

Ha(u)te Couture (Publicis Milan, 2019)

В цій кампанії Diesel нова колекція бренда гордо продемонструвала дошкульні висловлювання своїх ненависників, а люди отримали можливість створювати власний дизайн. 30% ріст продажів онлайн довів, що хейтери також можуть робити рекламу. Подібно до Go With The Fake ця кампанія показує, як вплести проблему (буквально) в саму тканину свого бренда.

Diesel X Mustafa (Publicis Milan, 2019)

Модні бренди також полюбляють бачити довгі черги, що тягнуться на кілька кварталів, оскільки це – ознака популярності їх нової колаборації. Що ж зробив Diesel? Оголосив про співпрацю з Мустафою, власником кіоску, що продає кебаб на вулицях Берліну. Колекція розійшлася, як гарячий кебаб, і висвітлювалася в Vogue, Harper’s Bazaar та інших відомих виданнях. Це – доказ того, що пародіювання усталених практик є ще одним способом для бренда стрибнути вище голови.

Make Love Not Walls (Anomaly Amsterdam, 2017)

Реакцією Diesel на напружену політичну ситуацію в світі стала яскрава та життєствердна кампанія Make Love Not Walls. Її інклюзивність та мультикультуральність показали, що Diesel не боїться торкатися політичних питань і має з цього приводу власну зухвалу думку.

Little Rock (Paradiset DDB, 1997)

Надзвичайно (неприродно!) харизматичний ковбой, вдягнений у денім від Diesel, відлітає в Божі засвіти прямо з брудної вулички Дикого Заходу, після чого з’являється слоган «Для успішного життя». Іронія цієї ранньої рекламної кампанії Diesel принесла їй Гран-прі в Каннах у 1997 році. Тобто від самого початку свого існування цей бренд відкидав умовності своєї категорії, щоразу демонструючи власну індивідуальність.

І наостанок варто також згадати кампанію:

Go With The Flaw (Publicis Italy, 2018)

Це відео знімали в Києві, а до роботи над ним долучилася українська компанія Family Production. Однією з головних «окрас» відео став сумнозвісний іржавий та вже чверть століття як недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Естетика руїни, як виявилося, добре гармоніює з цією кампанією, яка віддає належне недосконалості. Щоб привернути до кампанії увагу, бренд видалив усі свої попередні пости в Instagram, перш ніж опублікувати відео. Мовляв, вони втомилися від нескінченної гонитви за досконалістю і вирішили почати все спочатку. Цього разу недосконало. На фестивалі Cannes Lions кампанію Go With The Flaw було відзначено Левами за режисуру, продакшн-дизайн та операторську роботу.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...