Creative Digest CIAU. Випуск #015

Ювілейна, 100-та рекламна кампанія від Coca-Cola. Івент-менеджер майбутнього. Чому потрібно шукати ідеї у Twitter. Рекламні фейли відомих брендів. Чао, креатори! З вами новий випуск Creative Digest!

Послухати свіжі новини креативу можна на:

Коли ми думаємо про бренди, що асоціюються в нас із новорічними святами, першим на думку спадає бренд Coca-Cola. І, напевно, не тільки нам. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато різдвяних сюжетів, створених брендом. Вони починаються з образу Санта Клауса, вперше використаного для різдвяної кампанії близько 90 років тому, і до легендарних вантажівок з різноманітними вогниками та гірляндами.

Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний режисер Тайка Вайтіті. Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок». Вона закликає людей бути по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей. Вони і є найціннішим подарунком один для одного. Перегляньте зворушливий ролик на creativity.ua.


«Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» запрошує всіх українців долучитися до благодійної акції «День піжам» 27 листопада. Під час цього щорічного заходу піжама служить символом, який має підвищити усвідомленість українців про те, що дітям у лікарнях потрібна підтримка. У всеукраїнський «День піжам» Фундація запрошує всіх одягнути піжаму на роботу чи в школу, щоб долучитись до цієї благодійної ініціативи та підтримати дітей, які проходять довготривале медичне лікування. Посилання на сайт, щоб підготуватися до акції і дізнатися більше про неї, знаходиться на creativity.ua.  


А тим часом агенція Postmen разом з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерством охорони здоров’я України запустили комунікаційну кампанію, яка спонукає дотримуватись правил безпеки в умовах пандемії. Ініціатива закликає підлаштовуватися до нової нормальності й дотримуватися нових правил етикету. Ці правила обов’язкові для всіх, незалежно від особистого ставлення до існування вірусу. Головний герой зовнішньої реклами повідомляє нові правила етикету, які для кожного мають перетворитись на #коронні_звички. Який персонаж є героєм реклами та про які звички йдеться мова, читайте на Bazilik.media.


Програма «Креативна Європа» спільно з освітньою платформою «Креативна Практика» запускають безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти для культурних та креативних проєктів». У ньому покроково пояснюється, як залучати грантові кошти на культурний або креативний проєкт. У рамках програми онлайн-курсу експерти «Креативної Європи» розкажуть про формування команди, міжнародні партнерства, комунікаційну стратегію, фінансовий план, заповнення проєктної заявки. А також про те, на які етапи потрібно очікувати після отримання самого гранту, повідомляє медіа Platfor.ma.


Яким має бути івент-менеджер 2021? Що він повинен знати та вміти? Хороші запитання, враховуючи те, що через пандемію багато заходів вже перейшло або досі переходить у онлайн-формат. У своїй статті Олексій Куліков, засновник івент-агентства [email protected], розповідає про:

  • типи івент-менеджерів;
  • оновлений список обов’язків івент-менеджера;
  • а також про те, як змінюється івент-індустрія загалом з огляду на обставини. 

Переходьте на creativity.ua та дізнайтеся про особливості професії івент-менеджера майбутнього. 


Не відходячи від теми івентів, Pryvit.media представили добірку культурних подій листопада. Як зазначає авторка: «Цього місяця в добірці знову більше онлайн-подій. І вони дуже різні — від джазу до постапокаліптичної опери, від документалки про правий популізм до баварських комедій». Наприклад, серед подій є кіноподорож Баварією. Археологiчна опера. Виставка «Hi! It’s me» та ще багато цікавого. Переходьте на сайт Pryvit.media та обирайте те, що вам сподобається!  


А тепер подумайте про соціальну мережу, якою ви користуєтесь найчастіше. Instagram? Facebook? Можливо, TikTok? А може, Twitter? А, до речі, що такого особливого в Twitter? Креативна копірайтерка MokCo Анна Тимош розповіла, чому потрібно шукати ідеї саме у Twitter. Напевно всі знають, що Twitter — це найшвидше джерело поширення інформації. Тут миттєво з’являються свіжі новини, так само як розлітаються меми і челенджі. Це місце з блогерами, які абсолютно не схожі на тих, що в Instagram чи Facebook. Тут стати популярним допоможе лаконічність думок, а не гарні фотографії. Twitter —  чудова платформа для комунікації із новою ЦА. І це далеко не всі переваги. Аби дізнатися більше, переходьте на Marketing Media Review.  


Як ви вважаєте, що об’єднує бренди ESPN, Microsoft, United Airlines, Gap, Pepsi та Subwaу? А те, що в їхній «рекламній історії» є темні сторінки… І не лише в них. У прагненні виділитися за будь-яку ціну навіть найвідоміші бренди свого часу припускалися відвертих дурниць. Журналіст видання the Fast Company Джефф Бір зробив красномовну підбірку рекламних фейлів, при вигляді яких виникає єдина думка: «Яким саме місцем ви креативили?». Редакція creativity.ua ділиться підбіркою Джеффа у двох частинах. Деякі з цих фейлів ви стовідсотково згадаєте…


Паспорт. Здавалося б, проста, нічим не особлива річ. Отримуючи його, мало хто задумується над дизайном, яким він є або яким може бути. А це тому, що ви ще не бачили справжні витвори мистецтва, які створили деякі країни. Вони продемонстрували те, що паспорт — невід’ємна частина ідентифікації не лише окремої особи, а й цілої культури. Creativity.ua підготували добірку з 7 найцікавіших дизайнів паспортів різних країн світу. Переходьте на статтю та надихніться креативом!


А ми продовжуємо нашу рубрику «Телеграм-канал тижня». І сьогодні поговоримо про «Медіасалат». Якщо ви цікавитесь журналістикою чи ж хочете почати працювати в цій сфері, але не знаєте як — завітайте на телеграм-канал «Медіасалат». Автори каналу готують найсмачніші страви із медійних інгредієнтів. Серед них: 

  • журналістські поради та лайфхаки;
  • інсайти з лекцій та тренінгів;
  • цікаві кейси;
  • а також, актуальні новини зі світу соцмереж та медіа. 

Вже відчули почуття голоду? Якщо так — залишаємо для вас посилання.

Creative Digest CIAU. Випуск #015

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.