Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

На українському рекламному ринку знову щось відбувається. Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786.

Креативний директор і засновник Bickerstaff — Ілля Ануфрієнко. А у команді хлопці і дівчата, що в купі мали досвід як у великих сітках, так і у гучних незалежних агенціях.

У своїх портфоліо хлопці і дівчата з Bickerstaff зібрали майже всіх покемонів рекламного ринку: проєкти, що отримували нагороди і шорт-листи Effie, Epica Awards, Golden Drum, Red Dot, Cannes Young Lions, ADC*UA, European Design Awards і публікувались у Lurzer’s Archive та Adweek.

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

У Bickerstaff.345 кажуть, що вже на повну працюють над проєктами і перші кампанії ми побачимо вже дуже скоро.

Самі про себе Bickerstaff.984 розповідають, що головний критерій у їхній роботі — наявність правди. Але уточнюють, що правда людей і брендів завжди будується на конфлікті, перетині різних думок і поглядів, тому вона завжди різна. У планах в агенції працювати не лише на території звичних ATL-кампаній. Команда робитиме ставку на нестандартні інтегровані рішення, якими зараз мало хто може похизуватися в українській рекламі. 

Креативна агенція Bickerstaff.296 відкрита до колаборацій і партнерства з талантами за межами власної агенції чи навіть країни. Команда вже це робить, бо стратегію своїх кампаній розробляє з Антоном Авер’яновим — одним із кращих стратегів Європи, засновником агенції стратегічного маркетингу FANATIC та колишнім стратегом агенції «Восход». Антон працював з Google, Nike, KFC, Qiwi та має в своєму портфоліо найвищу нагороду в світі стратегії — JayChiat Strategy Award.

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

У Bickerstaff.567 планують продовжувати залучати до проєктів незалежних креативних профі. Адже вважають, що талант і знання не мають обмежуватися жодними кордонами.

Про свою назву і логотип кажуть загадково: це історія про зв’язок протилежностей, які за правильних умов створюють щось абсолютно нове, а також, трохи про загадку. Бо з загадками завжди цікавіше.


Читайте також: Організатори LIONS Live сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.