Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

На українському рекламному ринку знову щось відбувається. Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786.

Креативний директор і засновник Bickerstaff — Ілля Ануфрієнко. А у команді хлопці і дівчата, що в купі мали досвід як у великих сітках, так і у гучних незалежних агенціях.

У своїх портфоліо хлопці і дівчата з Bickerstaff зібрали майже всіх покемонів рекламного ринку: проєкти, що отримували нагороди і шорт-листи Effie, Epica Awards, Golden Drum, Red Dot, Cannes Young Lions, ADC*UA, European Design Awards і публікувались у Lurzer’s Archive та Adweek.

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

У Bickerstaff.345 кажуть, що вже на повну працюють над проєктами і перші кампанії ми побачимо вже дуже скоро.

Самі про себе Bickerstaff.984 розповідають, що головний критерій у їхній роботі — наявність правди. Але уточнюють, що правда людей і брендів завжди будується на конфлікті, перетині різних думок і поглядів, тому вона завжди різна. У планах в агенції працювати не лише на території звичних ATL-кампаній. Команда робитиме ставку на нестандартні інтегровані рішення, якими зараз мало хто може похизуватися в українській рекламі. 

Креативна агенція Bickerstaff.296 відкрита до колаборацій і партнерства з талантами за межами власної агенції чи навіть країни. Команда вже це робить, бо стратегію своїх кампаній розробляє з Антоном Авер’яновим — одним із кращих стратегів Європи, засновником агенції стратегічного маркетингу FANATIC та колишнім стратегом агенції «Восход». Антон працював з Google, Nike, KFC, Qiwi та має в своєму портфоліо найвищу нагороду в світі стратегії — JayChiat Strategy Award.

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

У Bickerstaff.567 планують продовжувати залучати до проєктів незалежних креативних профі. Адже вважають, що талант і знання не мають обмежуватися жодними кордонами.

Про свою назву і логотип кажуть загадково: це історія про зв’язок протилежностей, які за правильних умов створюють щось абсолютно нове, а також, трохи про загадку. Бо з загадками завжди цікавіше.


Читайте також: Організатори LIONS Live сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...