«Книжковий Арсенал» у Києві перенесли з травня на червень через COVID-19
Х Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» у Києві попередньо перенесли з 26-30 травня на 23-27 червня. Перенести захід вирішили через ймовірний спалах захворюваності на ...
Х Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» у Києві попередньо перенесли з 26-30 травня на 23-27 червня. Перенести захід вирішили через ймовірний спалах захворюваності на ...
Телекомунікаційна компанія (і, зокрема, інтернет-провайдер) Ooredoo вирішила у цей місяць Рамадан донести до людей доволі оригінальне послання.
Страхова компанія Suncorp вирішила допомогти пересічним австралійцям, влаштувавши справжній креш-тест для будинків у рамках кампанії One House to Save Many.
Ліхтар, що нахиляється до перехожих, є частиною розробленої студією VOUW концепції «слоу-тек», покликаної трохи вповільнити хаос сучасного життя.
Це відео є спробою «перекласти» концепцію сталого розвитку мовою генеративних зображень, які створюються штучним інтелектом.
Зараз, коли численні платформи починають опановувати shoppable-контент, організатори Cannes Lions пропонують звернути увагу на ці п’ять кампаній.
12 квітня стартувала TikTok-кампанія проти гендерних стереотипів під хештегом #НЕГРІНЖУЙ. Користувачі можуть записати відеоролик, заснований на суспільних стереотипах, в яких ...
UNFPA Україна спільно з кар’єрним медіа Happy Monday розробили та представили українським бізнес-компаніям «Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу». Документ ...
Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...
Фіналісти конкурсу соціально вагомого контенту. Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу. «Google для туризму». А також добірка цікавих книжок ...
В середньому кожен українець щодня понад 55 хвилин переглядає контент на YouTube. А чи є серед цього контенту згадування вашого бренду? 22 квітня о 14:00 AIR Brands та комітет з питань ...
Колумбійський стартап E-Dina запустив проєкт WaterLight, в основі якого пристрій, здатний перетворити звичайну солону воду на електроенергію.
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU