Створено Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики

Створено перший додаток для популяризації української класичної музики. Він представляє собою свіжу підбірку музичних творів, різноманіття стилів та композиторів, а також ексклюзивні випуски та персоналізовані рекомендації. Тут також можна знайти багато критичних текстів та анотацій.

Додаток створила львівська команда Collegium Management за підтримки Українського культурного фонду, у тісному співробітництві зі Львівським будинком органної та камерної музики та Галицьким музичним товариством.

Засновники проєкту — Тарас Демко та Іван Остапович — відомі менеджери культурної дипломатії та ентузіасти музики, які просувають українську класичну музику у Львові, по всій країні та в світі.

Команда засновників та розробників Ukrainian Live Classic
Команда засновників та розробників проєкту

Проблема та завдання

Через серйозні історичні виклики українська музична культура мала небагато шансів просувати в світі найяскравіші імена та шедеври. Українська музична спадщина насправді величезна, але професійних записів творів української музики існує дуже мало.

Тому багато достойних імен залишаються невідомими. Твори таких композиторів, як Стефанія Туркевич, Борис Кудрик, Порфирій Бажанський та інших, роками замовчувались, а багато рукописів збереглися лише в сімейних архівах. Історії полювання за деякими з них нагадують трилери та детективи!

До сьогодні не існувало джерела, де б шанувальник класичної музики міг у вільному доступі знайти якісні записи української музики від XVII століття до сьогодення та отримати інформацію про композиторів та особливості певної культурної епохи.

Класична музика

Рішення

Додаток Ukrainian Live Classic був розроблений у співпраці з американською технологічною компанією Subsplash Platform, яка забезпечує комплексне рішення для зв’язку з громадами.

Додаток демонструє комплексний підхід до презентації української класичної музики. Користувачі можуть слухати музику в плейлистах, обирати музику певного стилю, жанру, певного композитора і водночас дізнаватись більше про них.

Основні характеристики додатку Ukrainian Live Classic:

  • можливість слухати музику скрізь і будь-коли в режимі офлайн;
  • відтворення своїх аудіодоріжок без перерви;
  • високоякісний звук MP3 320 кбіт/с;
  • перегляд відеоконцертів з роздільною здатністю 1080 HD з можливістю переходу на аудіопрослуховування;
  • підключення до сторонніх пристроїв, таких як Chromecast, Smart TV;
  • вибір аудіодоріжок, статей з відтворенням на вимогу;
  • доступний українською та англійською мовами та не містить реклами
Основні характеристики додатку Ukrainian Live Classiс

Особлива увага приділяється структурі програми, щоб якомога повніше представити кожну епоху. Крім аудіозаписів, користувачі можуть переглядати відео з роздільною здатністю 1080p Full HD та транслювати їх на свій телевізор Smart TV чи інші медіапристрої. Для зручності доступний режим переходу на аудіо, який дозволяє миттєво переключитись та продовжувати робити свою справу, насолоджуючись музикою. Можна також зберігати і слухати записи в програмі в автономному режимі.

Медіаплатформа ukrainianlive.org працює паралельно з додатком. Додаток є оригінальним місцем прослуховування, а сайт — мініенциклопедією.

Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики
Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики

Джерело


Читайте також ексклюзивне інтерв’ю Creativity.ua з Оксаною Линів — диригенткою симфонічного оркестру, яка здобула світове визнання, про тонкощі диригентської професії, прищеплення любові та розуміння класичної музики та проблеми української культури

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

Відкрито реєстрацію на Четвертий міжнародний ярмарок грантів у сфері культури

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд вже вчетверте проведуть Міжнародний ярмарок грантів у сфері ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...