• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

27 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти
Share on FacebookShare on Twitter

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним і фінансову незалежність, дрібним фермерським господарствам, які наразі є частиною неформальної економіки.

Ця кампанія від MasterCard перетворила на справжній малий бізнес фермерські ятки, розташовані на узбіччі доріг, та дала їм доступ до величезної спільноти водіїв з усього світу за допомогою популярного застосунку-навігатора Waze. Більше того, ці малі підприємці тепер отримали можливість послуговуватися системою безготівкових розрахунків, розробленою MasterCard спеціально для них.

Тепер, коли потенційні клієнти відкривають застосунок Waze, щоб подивитися маршрут, вони бачать в реальному часі всіх місцевих виробників, які продають свої товари на узбіччі, перед домом, в своєму саду чи в інших некомерційних локаціях. Споживачі бачать короткий опис товарів та PIN для оплати, а кожен продавець отримує від MasterCard POS-термінал.

По всьому світу такі ятки на узбіччі зазвичай вважаються малоприбутковими чи підпільними ринками. Вийти на велику аудиторію споживачів, щоб продати їм свою продукцію, вони часто не здатні. Але MasterCard вважає, що такі продавці теж заслуговують на увагу та повагу як мікропідприємці.

Приклад для інших

Кампанію було запущено в Румунії, проте вона є глобальним прикладом того, як можна діджиталізувати продавців на узбіччі, інтегрувати їх в загальну економіку та примножити їх цінність для суспільства.

В Румунії дрібних виробників запрошують зареєструвати свій малий бізнес на порталі www.piataladrum.ro. А місцева організація My Transylvania пропонує їм допомогу зі створенням власного офіційного піна у Waze та отриманням доступу до інших ресурсів, які пропонуються в рамках кампанії MasterCard Roadside Market.

Космін Владіміреску, регіональний менеджер MasterCard в Румунії та Хорватії, пояснює: «Готівкові розрахунки досі були єдиним способом оплати, яким могли послуговуватися фермерські ятки на узбіччі. Але у світі, де люди все частіше обирають безготівковий формат, це обмежує кількість покупців. Нашою метою було створити прецедент: інтегрувати дрібних виробників у систему безготівкових розрахунків і прорекламувати їх, використовуючи унікальний формат – Waze, один з найвідоміших GPS-застосунків для навігації. Ми також хотіли дати можливість споживачам швидко та безпечно розплатитися за місцеві товари, вирощені чи виготувані досвідченими майстрами своєї справи».

А Каталін Добре, старший креативний директор агенції McCann Worldgroup, зазначає: «По всьому світу, не лише в Румунії, економіка переходить у безготівковий формат. В цьому контексті продавці на узбіччі, які діють у неформальному секторі, опиняються у вразливому становищі. Їм потрібні цифрові рішення, які допоможуть їм привернути до себе увагу та стати важливішою частиною економіки. Переосмислення ринку в цифровому середовищі на кшталт Waze в буквальному сенсі нанесло цих мікропідприємців на мапу. Ця ідея бере свій початок в Румунії, але вона може стати натхненням і для численних інших країн, які зіткнулися з цією ж проблемою».

Джерело


А ми нагадуємо, що нещодавно компанія MasterCard випустила вуглецевий калькулятор, який дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Теги: бізнесдіджиталмобільні додаткитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.