В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним і фінансову незалежність, дрібним фермерським господарствам, які наразі є частиною неформальної економіки.

Ця кампанія від MasterCard перетворила на справжній малий бізнес фермерські ятки, розташовані на узбіччі доріг, та дала їм доступ до величезної спільноти водіїв з усього світу за допомогою популярного застосунку-навігатора Waze. Більше того, ці малі підприємці тепер отримали можливість послуговуватися системою безготівкових розрахунків, розробленою MasterCard спеціально для них.

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Тепер, коли потенційні клієнти відкривають застосунок Waze, щоб подивитися маршрут, вони бачать в реальному часі всіх місцевих виробників, які продають свої товари на узбіччі, перед домом, в своєму саду чи в інших некомерційних локаціях. Споживачі бачать короткий опис товарів та PIN для оплати, а кожен продавець отримує від MasterCard POS-термінал.

По всьому світу такі ятки на узбіччі зазвичай вважаються малоприбутковими чи підпільними ринками. Вийти на велику аудиторію споживачів, щоб продати їм свою продукцію, вони часто не здатні. Але MasterCard вважає, що такі продавці теж заслуговують на увагу та повагу як мікропідприємці.

Приклад для інших

Кампанію було запущено в Румунії, проте вона є глобальним прикладом того, як можна діджиталізувати продавців на узбіччі, інтегрувати їх в загальну економіку та примножити їх цінність для суспільства.

В Румунії дрібних виробників запрошують зареєструвати свій малий бізнес на порталі www.piataladrum.ro. А місцева організація My Transylvania пропонує їм допомогу зі створенням власного офіційного піна у Waze та отриманням доступу до інших ресурсів, які пропонуються в рамках кампанії MasterCard Roadside Market.

Космін Владіміреску, регіональний менеджер MasterCard в Румунії та Хорватії, пояснює: «Готівкові розрахунки досі були єдиним способом оплати, яким могли послуговуватися фермерські ятки на узбіччі. Але у світі, де люди все частіше обирають безготівковий формат, це обмежує кількість покупців. Нашою метою було створити прецедент: інтегрувати дрібних виробників у систему безготівкових розрахунків і прорекламувати їх, використовуючи унікальний формат – Waze, один з найвідоміших GPS-застосунків для навігації. Ми також хотіли дати можливість споживачам швидко та безпечно розплатитися за місцеві товари, вирощені чи виготувані досвідченими майстрами своєї справи».

А Каталін Добре, старший креативний директор агенції McCann Worldgroup, зазначає: «По всьому світу, не лише в Румунії, економіка переходить у безготівковий формат. В цьому контексті продавці на узбіччі, які діють у неформальному секторі, опиняються у вразливому становищі. Їм потрібні цифрові рішення, які допоможуть їм привернути до себе увагу та стати важливішою частиною економіки. Переосмислення ринку в цифровому середовищі на кшталт Waze в буквальному сенсі нанесло цих мікропідприємців на мапу. Ця ідея бере свій початок в Румунії, але вона може стати натхненням і для численних інших країн, які зіткнулися з цією ж проблемою».

Джерело


А ми нагадуємо, що нещодавно компанія MasterCard випустила вуглецевий калькулятор, який дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

21 квітня 2021 року Klitschko Foundation оголосив про запуск першого в Україні освітнього діджитал-простору Impactum (Імпактум), мета якого — дати ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...