Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти про продукти і послуги доставки по всьому світу.

Чотири глобальні креативні ідеї, зйомка американської реклами, більше 3 350 ресайзів для діджиталу і вперше запуск реклами офлайн.

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

«Ця рекламна кампанія продовжує нашу стратегію глобальності, яку ми почали минулого року. Ми продовжуємо мотивувати бізнес виходити на глобальні ринки, всіх українців — пробувати глобальний шопінг і відправляти з практично будь-якого міста України за кордон. Ми регулярно проводимо дослідження і бачимо, з якими питаннями звертаються до нас клієнти. Тому поліпшили свої продукти, і вже на основі цих поліпшень створили ідеї комунікації, за допомогою яких розповідатимемо про переваги роботи компанії», — коментує Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу Нової пошти Глобал.

Зараз стираються межі віку і доходу, які визначають поведінку клієнта. Активно освоюють онлайн-покупки як люди старшого віку, так і 16-річні студенти, у яких є банківська карта і можливість купувати речі в зарубіжних магазинах. Тому в кампанії ширше подивилися на своїх потенційних клієнтів і для кожної аудиторії створили самостійні креативні ідеї.

Розробкою ідей займалося креативне агентство Michurin.

«У креативників є правило: якщо агентство працює з клієнтом повторно, кожна наступна кампанія повинна бути на 30% цікавіше попередньої. У новій кампанії ми створили чотири глобальні креативні ідеї і 335 сюжетів для діджитал-реклами», — коментує Дмитро Логгінов, керівний директор Michurin.

Ідея 1 і 2. Почнемо глобальну експансію. Креатив для бізнес-аудиторії

Цей напрямок було розділено на дві аудиторії: підприємців малого і середнього бізнесу та представників великого бізнесу. Тому що дві схожі аудиторії по-різному сприймають роботу міжнародних логістичних компаній.

Для аудиторії МСБ зняли справжню американську рекламу. В ній розповіли, що клієнти є по всьому світу і не потрібно самому собі ставити рамки, а Нова пошта Глобал доставить будь-який вантаж під ключ. Цей ролик також створювався для запуску комунікації на ринку США.

Для великого бізнесу в створенні креативної ідеї лежить інший інсайт: бізнесменам не цікаві прості завдання, їхній драйвер — це масштабні, здавалося б, часом, недосяжні проєкти. Тому ролик адаптований до манери виступу бізнес-тренерів, які надихають на досягнення надзавдань — масштабуватись і завоювати нові ринки.

Ідея 3. Експорт — це так само просто, як доставка по країні, тільки глобальніше

Це креатив для цільової аудиторії, яка відправляє посилки та вантажі з України за кордон. Ідея комунікації в тому, щоб підкреслити недоречність складного терміну «експорт», коли ти, наприклад, хочеш передати бабусі светр в Іспанію. В компанії відмовилися від терміну «експорт» і замінили його на «глобальну доставку».

Ідея 4. Неміграційний шопінг. Креатив для аудиторії, яка їде за покупками за кордон

Кампанія стимулює людей купувати в міжнародних інтернет-магазинах. За минулий рік багато українців на власному досвіді переконалися, що купувати в глобальному онлайні безпечно і вигідно. І для цього не обов’язково їхати за кордон.

Для донесення ідей Нова пошта Глобал вирішила сфокусуватися на діджиталі. За медійне просування відповідає Dentsu Media Ukraine. Зокрема, кампанія включає банерну і відеорекламу, розміщення на майданчику Chugaister (для пропозицій клієнтам Приват24 і LiqPay), контекстну рекламу і роботу з блогерами. З нових, раніше не використаних інструментів, — Twitter (сторінка @npg_ua) і вперше буде офлайн-реклама Нової пошти Глобал.


Читайте також: Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30% — кейс Нової ношти Глобал.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...