оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про чудодійність. Адже в таких випадках без слів зрозуміло як і що сталося.

Досить однотипної реклами фарми

«Траумель» від ТМ «HEEL» — препарат досить широкого спектра. При цьому він представлений у чотирьох формах: мазь, гель, таблетки, ін’єкції. Перед командою Havas Digital Kyiv стояло завдання розробити чіпку, нетипову для фармсектора рекламну кампанію і сконцентрувати увагу аудиторії на двох форматах продукту: мазь і гель.

Нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

З чого все почалося

З інсайту, який команді агентства і клієнтові зайшов найбільше: мова болю — це особлива мова, якою вміє говорити кожен, хто хоч раз бився мізинцем об куточок дивану. І сказати на цій мові хочеться ой як багато: як тобі боляче, як ти ненавидиш диван, як тобі шкода себе і як прикро, що з тобою це сталося! Але якщо взяти «Траумель», це трагічне висловлювання можна скоротити.

І чим продовжилося

Тож команда Havas Digital Kyiv створила серію роликів, у яких за допомогою звуку показала повний цикл отримання травми, а за допомогою локації – розкрила особистість героя. При цьому використовували звичайні побутові ситуації: прибирання, ремонт і заняття спортом.

Кожен ролик починається зі зрозумілого кожному звуку трагедії, потім переходить у страждання і закінчується виміщенням злості на предметах. Поки герой страждає, ми бачимо антураж локації і розуміємо хто і за яких обставин отримав травму. Кожне голосіння травмованих обривається голосом диктора, який для полегшення страждань пропонує «Траумель» у двох форм-факторах: «Спробуй “Траумель” — хочеш мазь, а хочеш гель».

Кампанія складається з серії роликів (15 с і 6 с) і банерів. Матеріали ведуть на продуктовий сайт бренду, де розміщена докладна інформація про кожну форму препарату.


Читайте також: В Україні https://creativity.ua/government-and-society/startuvala-informatsiina-kampaniia-koly-bolyt-kazhy-pro-psykhichni-rozlady-i-turbotu-pro-vlasne-zdorov-ia/стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про привернення уваги до психічних розладів і про турботу про власне здоров’я.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

21 квітня 2021 року Klitschko Foundation оголосив про запуск першого в Україні освітнього діджитал-простору Impactum (Імпактум), мета якого — дати ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...