Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових рок-гуртів. Чао, креатори! З вами 17-й випуск «Креативного дайджесту»!
Послухати свіжі новини креативу можна на:
Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили соціальний проєкт «Все не для дому». Проєкт приурочено до старту глобальної кампанії «16 днів активізму проти ґендерно обумовленого насильства». Мета — розповісти про проблему домашнього насильства. Для реалізації проєкту автори обрали формат онлайн-магазину. Дзеркало «Кому ти ще така потрібна», комплект постільної білизни «Любиш — значить не відмовиш», домашній сейф «Код знатиму тільки я»… Сайт «Все НЕ для дому» зібрав два десятки речей, які наочно ілюструють типові сценарії домашнього насильства або тотального контролю. А інші розділи ресурсу розповідають про форми насильства та пропонують чіткі алгоритми дій. Відповідь на питання, чому саме онлайн-магазин, і посилання на нього доступні на creativity.ua.
А тим часом ООН Україна та «Дикий театр» випустили інтерактивну діджитал-виставу «Нові шрами» до Міжнародного дня ліквідації насильства щодо жінок. У виставі зібрані реальні історії українських жінок про їхні фізичні та душевні рани, спричинені насильством. Глядач може стати творцем власної вистави в інтерактивному ігровому форматі. Він сам обирає сюжет, може змінювати хід історії та впливати на дії актрис, проживаючи події кілька разів із різним фіналом. Посилання на виставу доступне на Bazilik.media.
Продовжуємо тематику соціальних проєктів. Нещодавно були оприлюднені три екопроєкти 2020, які можуть стати хорошим прикладом того, як створювати щось з нуля, вдосконалювати наявні технології чи вести просвітницьку роботу. Серед проєктів:
- Штучний острів для збирання пластику. Архітектор з Амстердаму створив проєкт острова-гребінця, поряд з яким могли б жити морські тварини і який прочісував би воду, збираючи пластикове сміття. Такий штучний острів міг би стати справжньою плавучою лабораторією, надсилаючи науковцям у реальному часі дані про стан моря.
- Зміна клімату у віртуальному лісі. Географи з Університету штату Пенсильванія створили віртуальний ліс, щоб кожен міг зануритися у симуляцію і побачити на власні очі, як різні моделі зміни клімату з часом вплинуть на дерева.
- Сонячні панелі для хмарного дня. Новий винахід філіппінського інженера дозволяє зробити сонячну енергію надійнішою. Його сонячні панелі збирають невидимі ультрафіолетові промені, які пробиваються до нас, незалежно від погоди.
Дивіться, як виглядають ці екопроєкти, та дізнавайтеся більше про них на creativity.ua.
Google створив проєкт Guideline. Це мобільний додаток, який допомагає незрячим людям та людям з порушеннями зору брати участь у перегонах без поводиря, використовуючи натомість смартфон. Для того, щоб працювати, додатку потрібна лише вказівна лінія, проведена на біговій доріжці. Користувач за допомогою ременів кріпить телефон на пояс. А додаток, у свою чергу, знаходить та розпізнає нанесене маркування. Після цього він визначає розташування користувача і передає йому аудіовказівки через навушники. А хто вже встиг протестувати розробку, читайте на creativity.ua.
Онлайн-школа Projector розвиває відеобібліотеку, мета якої — популяризація якісної самоосвіти в Україні. Контент-база вмістила в себе лекції з таких напрямів:
- розробка інтерфейсів;
- графічний дизайн та вебдизайн;
- маркетинг;
- менеджмент;
- доповнена реальність та анімація тощо.
Бібліотека дає змогу в будь-який час та в будь-якому місці отримати доступ до контенту. Вже зараз там доступно понад 250 матеріалів. Саме тому сьогодні, 27 листопада, Projector пропонує річну підписку на свою відеобібліотеку зі знижкою 50%. Наголошуємо, що оформити доступ до контент-бази за акційною ціною можна лише сьогодні. Посилання на бібліотеку залишаємо для вас на creativity.ua.
Найбільший конкурс стартапів Startup World Cup тепер в Україні. Це найбільша глобальна конференція, конкурс стартапів із фіналом у Кремнієвій долині. Реєстрація на регіональний відбір конкурсу в Україні триватиме до 6 грудня. Основними вимогами до учасників конкурсу є офіційно зареєстрований бізнес та прагнення заявити про свій проєкт на ринку стартапів. З поданих заявок журі Startup World Cup визначить 12 команд для участі у фіналі, який відбудеться у Києві 22 грудня. Переможець регіонального етапу представить свій проєкт на Гранд-фіналі у Сан-Франциско. Тому, якщо ви прагнете заявити про себе та свій стартап, — дізнайтесь усю необхідну інформацію про конкурс на сайті медіа Platfor.ma.
А мережа Instagram вводить додатковий спосіб ідентифікаціїї особистості — відеоселфі. Таким чином компанія хоче збільшити відповідальність для анонімних профілів. За допомогою відео буде легше визначити шахраїв та збільшити відповідальність за поширення неправдивого контенту. Згідно нових правил, тепер за кожним профілем повинна бути фізична особа, яка нестиме відповідальність за потребою, повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».
Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових відділів на тему «Як розвиватиметься бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології». Мета дослідження — визначити нові тенденції в комунікації брендів зі споживачами. Команда групи вже поділилась ключовими результатами проєкту, серед яких:
- бренди взялися за репутацію в мережі та інвестують в інфлюенсер-маркетинг;
- компанії посилюють довіру споживача за допомогою проєктів соціального впливу;
- половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech тощо.
Більше висновків, цифр та інсайтів читайте на creativity.ua.
Чи знаєте ви, як створювався фірмовий стиль культових рок-гуртів, таких як Led Zeppelin, Red Hot Chili Peppers, Queen чи Radiohead? Протягом усього часу існування рок-музики гурти та музиканти використовували різні прийоми та атрибути для просування своєї творчості. Хтось вважав, що одних їхніх імен достатньо. Інші ж якраз прискіпливо шукали свій фірмовий стиль. І головним складником такого стилю, звісно, був логотип. Музичний оглядач видання The Insider Макс Калніц ділиться історіями створення логотипів культових рок-гуртів, які дотепер вважаються найбільш упізнаваними серед фанатів та меломанів. Дізнайтеся, що приховано за популярними зображеннями — на creativity.ua.
А ми нагадуємо, що на creativity.ua спецпроєкт «Філософський Сад» набирає оберти. На сайті доступні для прочитання і прослуховування бесіди про українську інженерію та пошук істини з Михайлом Рябоконем — директором із інновацій компанії Noosphere — спеціалістом, який активно займається і впливає на розвиток ракетомоделювання в Україні… Разом з художником Микитою Шаленним — про людину як природне явище і те, чому так цікаво вивчати її крізь призму мистецтва… А про творчість і свободу у бізнесі разом з IT-підприємцем і засновником компанії Points Дмитром Маленком… Та багато інших бесід. Переходьте за посиланням на creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.
І переходимо до телеграм-каналу тижня! Якщо ви не знаєте, звідки почати пошук роботи, то ми маємо для вас підказку! Наші друзі з платформи пошуку роботи Lobby X допоможуть знайти роботу мрії.
На каналі Lobby X Ukraine є найсвіжіші вакансії на будь-який смак:
- у громадському секторі;
- у прогресивному бізнесі;
- у редакціях добропорядних медіа;
- у командах реформаторів.
Підписуйтесь на Lobby X Ukraine, щоб не пропустити вакансію своєї мрії!
Також нагадуємо, що Асоціація Креативних Індустрій України запустила власний вебсайт, тому чекаємо на вас ще й тут!
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.