Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології». Дослідження провели з метою визначення нових тенденцій у комунікації брендів зі споживачами. Команда групи поділилась ключовими результатами проєкту.  

Компанії створюють технологічну екосистему для всебічного дослідження споживача

Локдаун змусив українських рекламодавців глибше аналізувати дані про покупців: 40% стали більше проводити досліджень аудиторії в цілому і 67% опитаних заявили, що планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу.

Карантин суттєво повпливав на якість та формат послуг українських компаній: 79% респондентів зазначили, що впровадили нові сервіси – передусім посилили комунікації через діджитал-канали, створили можливість замовлення товарів онлайн та ввели додаткові санітарні норми на підприємствах.

Зміщення споживача в онлайн посприяло тому, що 70% компаній вже збільшили бюджет на діджитал-комунікації. А 92% опитаних стверджують, що збираються наростити частку діджиталу в медіаміксі на 2021 рік.

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Бренди взялися за репутацію в мережі та інвестують в інфлюенс-маркетинг

42% опитаних з тією чи іншою частотою уже проводять дослідження репутації в онлайн-каналах, а 35% збираються розпочати аналізувати її у найближчому майбутньому.

Задля підвищення довіри бренди передусім планують створювати додаткову цінність для аудиторії за допомогою контенту (48%) та залучати інфлюенсерів (27%). Найпопулярнішими соціальними платформами в комунікації зі споживачем є Facebook, Instagram та Youtube. Наступного року очікуватиметься ріст інтересу до Telegram та TikTok.

Компанії посилюють довіру споживача за допомогою проєктів соціального впливу

Станом на жовтень 2020 року найбільше таких проєктів здійснюється у сфері медицини та здоров’я. Наступного року, згідно з відповідями респондентів, очікуватиметься зростання у такій сфері, як відповідальне споживання і виробництво.

Половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech

Наразі найбільш використовуваними є martech-рішення, пов’язані з управлінням даними, пошуковою рекламою та соціальними медіа. Водночас у найближчому майбутньому передбачається, що рекламодавці будуть експериментувати з інструментами аналітики: дашборди і візуалізація даних, прогнозування і моделювання. За словами респондентів, для впровадження martech перш за все необхідний перерозподіл інвестицій та накопичення необхідної експертизи.

Дата проведення опитування: 31.08.2020-01.10.2020. В дослідженні взяли участь представники маркетингових департаментів компаній-клієнтів dentsu Ukraine в таких сферах, як ритейл, автомобілі, телеком, фінанси, електроніка, логістика, алкогольні напої та інші.


Раніше dentsu Ukraine разом з HypeAuditor підготували звіт зі свіжими інсайтами українського ринку лідерів думок в Instagram.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...