Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Нещодавно компанія Google спільно з некомерційною організацією Guiding Eyes for the Blind вперше випробувала нову систему штучного інтелекту. Проєкт Guideline від Google був розроблений для того, щоб допомогти незрячим людям та людям з порушеннями зору брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон. Скориставшись мобільним додатком, який відстежує маршрут бігуна за допомогою GPS, та спеціальним спорядженням від Google, яке дає аудіопідказки про розташування вказівної лінії, гендиректор Guiding Eyes for the Blind Томас Панек пробіг 5 кілометрів на трасі клубу New York Road Runners в Центральному парку Нью-Йорку.

За даними Центрів з контролю та профілактики захворювань в США в 2015 році в цій країні було 1,02 мільйонів незрячих людей та 3,22 мільйонів людей з порушеннями зору. Наразі існує ряд технологій, здатних допомогти їм орієнтуватися в повсякденному житті. Проте на трасі бігунам досі доводилося покладатися на поводиря (людину чи тварину).

Як це працює

Проєкт Guideline від Google є мобільним додатком, який не потребує інтернет-з’єднання. Для того, щоб працювати, йому потрібна лише вказівна лінія, проведена на біговій доріжці.

Користувач за допомогою ременів кріпить телефон з системою Android на пояс. Додаток Guideline використовує модель машинного навчання, щоб знайти та розпізнати проведену на доріжці лінію. Цей штучний інтелект було створено в ході одного з хакатонів Google, і його вже навчено враховувати різне освітлення та погодні умови. Потім додаток визначає розташування користувача і передає йому аудіовказівки через навушники з кістковою провідністю. Якщо бігун відхилиться вліво від вказівної лінії, він почує все гучніший дисонансний звук у лівому вусі. Якщо ж він відхилиться вправо, то звук транслюватиметься, відповідно, в праве вухо.

«Уявіть, що ви йдете темним коридором, розставивши руки в сторони. Якщо ви забираєте вліво, ви впираєтеся у стіну лівою рукою і виправляєте свій маршрут, щоб повернутися на середину коридору. Теж саме стосується й проєкту Guideline. Тільки в цьому разі ви чуєте межі справа та зліва від себе, замість того щоб намацувати їх», — пояснили речники Google виданню VentureBeat.

Після пілотного забігу з Томасом Панеком Google планує налагодити партнерство з організаціями, які допомогли б нанести таку розмітку і надати відгуки про роботу додатка.

На таких зображеннях тренували штучний інтелект Guideline

Проєкт Guideline від Google логічно продовжує собою запровадження голосових вказівок щодо маршруту на Google Картах. Вони підказують, де треба звернути, і попереджають про наближення до перехрестя, щоб дорогу можна було перейти обережно. До того ж компанія продовжує працювати над додатком Lookout, який за допомогою машинного зору розпізнає запаковані харчові продукти та сканує документи.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.