Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі новий випуск Creative Digest CIAU. Клік нижче та приємного прослуховування!

 

LIONS Live повертається у жовтні! Організатори фестивалю Cannes Lions оголосили, що цього разу онлайн-захід відбудеться з 19 по 23 жовтня. Програма сфокусується на практичних порадах, покликаних допомогти кар’єрному зростанню, реформувати бізнес та посприяти прогресу за допомогою креативності. Отримати доступ до жовтневого LIONS Live можна безкоштовно з усіх куточків світу. Більш детальну програму події та лінк на реєстрацію шукайте на creativity.ua.


Поговоримо про новини діджитал-світу. Facebook випустив новий сервіс — Rights Manager. Він дозволяє користувачам встановлювати авторське право на власний контент та відстежувати його. Сервіс працюватиме і в Instagram. Щоб скористатись ним, потрібно подати заявку та надалі додавати власні публікації в бібліотеку сервісу. Посилання на Rights Manager знаходиться на сторінці Bazilik.media.


Також Facebook та Instagram нарешті відмовилися від обмеження 20% тексту на рекламних зображеннях. З довідкового центру вже зникла інформація про обмеження. Більше того, перестав працювати й сервіс для перевірки зображень. Про це повідомив телеграм-канал Digital masons. Там же можна знайти деталі цієї новини.


А тим часом у чотирьох областях України стартувала кампанія з виявлення фейків INFOCRIME. Мета проєкту — викривати фейки. А також допомагати журналістам місцевих медіа перевіряти факти й поширювати достовірну інформацію. Проєкт INFOCRIME продемонструє суспільству і журналістам, що виявити дезінформацію не так важко, як може здатись. Більше деталей про проєкт читайте на Media Sapiens.


McDonald’s в Україні запускає програму сортування відходів у залах ресторанів мережі. Мова йде про одноразовий посуд та упаковки, в яких продукція «МакДональдз» подається відвідувачам. Сортування запустили в 11-ти ресторанах Києва та Львова. Але у подальшому очікуємо реалізації програми по всій території країни. Адреси закладів, де вже доступне сортування, шукайте на creativity.ua або Facebook-сторінці мережі.


Сторітелінг, що висвітлює гострі соціальні проблеми, дає аудиторії можливість замислитися про власну громадянську позицію стосовно таких явищ як збройне насильство, домашнє насильство, расизм тощо. Організатори фестивалю «Каннські Леви» підготували добірку з шести кампаній, що показують, як організації та бренди можуть говорити на гострі соціальні теми. Переглянути ролики можна на creativity.ua.


Діджиталізація білбордів — не випадкова тенденція в умовах популярності соцмереж та цифрових технологій. Адже здоровенні білборди складно не помітити, що значно полегшує їм взаємодію з перехожими. Кампанії у форматі Digital Outdoor зазвичай націлені на молодь, яка легко користується мобільними пристроями та орієнтується в інтернеті. А інтерактивність таких кампаній спонукає аудиторію сильніше пройнятися їхніми посланнями. Переконайтеся у цьому самі, переглянувши на creativity.ua десять прикладів креативної Digital Outdoor реклами від British Airways, Reebok, Women’s Aid, Fiat, Burger King та інших брендів.


За час карантину люди вже мали б звикнути до віддаленої роботи. Проте не всі компанії надали своїм працівникам широкий вибір платформ для комфортної та ефективної роботи з дому. Більшість користується найбільш поширеними: Google Meet, Zoom та Microsoft Office. А от команда Make it in Ukraine ділиться рядом корисних інструментів для віддаленої роботи у себе на сайті. Обережно, спойлер: Zoom у цій добірці немає.


А яка ж робота без відпочинку! Особливо, коли наступає осінь. Спочатку тепла та різнобарвна пора року, але потім починається сезон дощів. Час, коли тягне загорнутися у теплий плед, налити чаю або кави та просто читати. Pryvit медіа підготували підбірку з 11-ти книжкових новинок на осінній сезон. Серед них романи, детективи, дослідження питання гендеру та навіть поняття краси. Зацікавило? Переходьте на сайт медіа та обирайте, що вас приваблює.


А 1 жовтня в Україні вже втретє пройде HeForShe Congress. Ця подія об’єднує бізнеси навколо теми гендерної рівності та недискримінації. Цього року конгрес підніме тему створення рівноцінних можливостей для розвитку в бізнесі. Серед дискусійних питань будуть такі:

  • чому бізнес має бути safe space?
  • як створити умови для рівноцінного батьківства?
  • чому бізнес має інвестувати в жіночий потенціал?
  • та інші.

Детальніше про спікерів заходу читайте на CASES.Media.


І наостанок! House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій. Найбільші з нової хвилі можливостей — це гранти міжнародної співпраці. Вони фінансуватимуть культурні та креативні проєкти українських та європейських організацій. Також буде проведено три програми Digital Labs для соціальних підприємців, менеджерів креативних просторів та тренерів з соціального підприємництва. Опис програм та деталі участі шукайте на creativity.ua.

Creative Digest CIAU випуск 008

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Гарних вихідних і до наступного випуску! Чао!

Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.