Creative Digest CIAU. Випуск #007

Всеукраїнський марш за тварин у новому форматі. Перший музей мистецтв, доступний лише онлайн. Та інтерв‘ю із засновником конкурсу молодих режисерів YO! Direction Awards. Чао, креатори! В ефірі сьомий випуск Creative Digest CIAU.

 

Всеукраїнський марш за тварин щороку об’єднує тисячі людей, які виступають за цирк без тварин, заборону хутрових ферм і дельфінаріїв, а також за порятунок тварин від жорстокого поводження з ними. Цьогоріч гуманістичний рух UAnimals проведе марш за тварин 3 жовтня. Але через пандемію коронавірусу він відбудеться віртуально. Детальніше про вимоги Всеукраїнського маршу за тварин, а також, що треба зробити, аби взяти участь, дізнайтеся на Platfor.ma.


Знаменитості заморожують свої Facebook- та Instagram-акаунти в рамках кампанії #StopHateForProfit. Кампанія виступає за боротьбу з ненавистю, дезінформацією та пропагандою в соцмережах. Участь у флешмобі вже взяли Кім Кардаш’ян, Леонардо Ді Капріо, Марк Руффало та інші. Детальніше про кампанію читайте на Bazilik.media.


В Україні розпочалась інформаційна кампанія про Крим. Її мета — повернути Крим у порядок денний, оживити його образ у свідомості кожного українця. А також розвивати та підтримувати культуру півострова. Першим кроком став соціальний відеопроєкт «#завжди_у_серці». Це короткі ролики і відеоінтерв’ю, в яких люди з різних куточків України діляться своїми спогадами про Крим. Прочитати про кампанію та переглянути відео можна на MMR.


А тим часом молоді вчителі запустили освітній проєкт «Enjoy The Science». Це YouTube-канал, де менш ніж за 10 хвилин українські викладачі цікаво, легко та по-сучасному розкривають різні наукові теми. Канал орієнтований не тільки на школярів. Він для всіх, хто прагне постійного розвитку. Якщо ви саме така людина, то мерщій за посиланням на YouTube-канал до Platfor.ma.


А тепер поспілкуємось про мистецтво! Відкрився перший у світі віртуальний музей мистецтв «VOMA». Це єдиний музей, якого немає офлайн. Відвідувачі «VOMA» можуть прогулюватись як по музею, так і по його території поза будівлею. Цифровий світ у музеї змінюється відповідно до часу доби, пори року та погоди. Як зазначає Hypebeast, «VOMA» не тільки вирішує проблему соціального дистанціювання під час пандемії, а й питання доступності витворів мистецтва. Що представлено у музеї, читайте на ain.ua.


А в Україні стартувала онлайн-виставка, створена за мотивами фільму «З любов’ю, Вінсент». Це кінопроєкт про життя художника Вінсента Ван Гога, повністю намальований фарбами. Автори кінопроєкту презентують першу в Україні онлайн-виставку, присвячену саме процесу створення фільму, а не готовому продукту. Більше деталей про новий онлайн-захід на CASES.Media.


Продовжується YO! Direction Awards! — конкурс молодих режисерів, які бажають поповнити своє портфоліо першою рекламною відеороботою. Засновник конкурсу, який знайомить відомі бренди з креативними талантами молодого покоління режисерів, — рекламний продакшн Toy Pictures. Редакція creativity.ua поспілкувалась із продюсером та співвласником Toy Pictures Дмитром Сухановим про концепцію та місію YO!DA. Інтерв’ю читайте на creativity.ua.


Колір — важливий елемент кіно, ілюстрації та, загалом, будь-якого графічного продукту. Він створює настрій, допомагає глядачу зрозуміти світ або почуття героя, а також зосередити увагу на важливих деталях. SKVOT дослідили, як відомі режисери використовують колір у своїх кінострічках, а головне, для чого. Про режисерську гру з кольорами читайте на SKVOT.


Pryvit Media зібрали перелік офлайн- та онлайн-подій, які можна відвідати у вересні. Тут і виставки, і фестивалі, і міжнародний BookForum… Коротше кажучи, нудно точно не буде! Переходьте на сторінку Pryvit Media та обирайте, що обов’язково запишите у свій «To do list».


А наостанок пропонуємо вам дослідити популярні тренди телеконтенту. Співзасновники аналітичної компанії The Wit рік у рік стежать за процесами форматної індустрії. Тому, спеціально для Kyiv Media Week Global Marathon вони підготували детальну аналітику глобальних трендів контент-індустрії 2020. Дізнатися про неї можна на сайті Media Business Reports.

Креативний Дайджест випуск 7

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Гарних вихідних і до наступного випуску! Чао!


Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.