Creative Digest CIAU. Випуск #007

Всеукраїнський марш за тварин у новому форматі. Перший музей мистецтв, доступний лише онлайн. Та інтерв‘ю із засновником конкурсу молодих режисерів YO! Direction Awards. Чао, креатори! В ефірі сьомий випуск Creative Digest CIAU.

 

Всеукраїнський марш за тварин щороку об’єднує тисячі людей, які виступають за цирк без тварин, заборону хутрових ферм і дельфінаріїв, а також за порятунок тварин від жорстокого поводження з ними. Цьогоріч гуманістичний рух UAnimals проведе марш за тварин 3 жовтня. Але через пандемію коронавірусу він відбудеться віртуально. Детальніше про вимоги Всеукраїнського маршу за тварин, а також, що треба зробити, аби взяти участь, дізнайтеся на Platfor.ma.


Знаменитості заморожують свої Facebook- та Instagram-акаунти в рамках кампанії #StopHateForProfit. Кампанія виступає за боротьбу з ненавистю, дезінформацією та пропагандою в соцмережах. Участь у флешмобі вже взяли Кім Кардаш’ян, Леонардо Ді Капріо, Марк Руффало та інші. Детальніше про кампанію читайте на Bazilik.media.


В Україні розпочалась інформаційна кампанія про Крим. Її мета — повернути Крим у порядок денний, оживити його образ у свідомості кожного українця. А також розвивати та підтримувати культуру півострова. Першим кроком став соціальний відеопроєкт «#завжди_у_серці». Це короткі ролики і відеоінтерв’ю, в яких люди з різних куточків України діляться своїми спогадами про Крим. Прочитати про кампанію та переглянути відео можна на MMR.


А тим часом молоді вчителі запустили освітній проєкт «Enjoy The Science». Це YouTube-канал, де менш ніж за 10 хвилин українські викладачі цікаво, легко та по-сучасному розкривають різні наукові теми. Канал орієнтований не тільки на школярів. Він для всіх, хто прагне постійного розвитку. Якщо ви саме така людина, то мерщій за посиланням на YouTube-канал до Platfor.ma.


А тепер поспілкуємось про мистецтво! Відкрився перший у світі віртуальний музей мистецтв «VOMA». Це єдиний музей, якого немає офлайн. Відвідувачі «VOMA» можуть прогулюватись як по музею, так і по його території поза будівлею. Цифровий світ у музеї змінюється відповідно до часу доби, пори року та погоди. Як зазначає Hypebeast, «VOMA» не тільки вирішує проблему соціального дистанціювання під час пандемії, а й питання доступності витворів мистецтва. Що представлено у музеї, читайте на ain.ua.


А в Україні стартувала онлайн-виставка, створена за мотивами фільму «З любов’ю, Вінсент». Це кінопроєкт про життя художника Вінсента Ван Гога, повністю намальований фарбами. Автори кінопроєкту презентують першу в Україні онлайн-виставку, присвячену саме процесу створення фільму, а не готовому продукту. Більше деталей про новий онлайн-захід на CASES.Media.


Продовжується YO! Direction Awards! — конкурс молодих режисерів, які бажають поповнити своє портфоліо першою рекламною відеороботою. Засновник конкурсу, який знайомить відомі бренди з креативними талантами молодого покоління режисерів, — рекламний продакшн Toy Pictures. Редакція creativity.ua поспілкувалась із продюсером та співвласником Toy Pictures Дмитром Сухановим про концепцію та місію YO!DA. Інтерв’ю читайте на creativity.ua.


Колір — важливий елемент кіно, ілюстрації та, загалом, будь-якого графічного продукту. Він створює настрій, допомагає глядачу зрозуміти світ або почуття героя, а також зосередити увагу на важливих деталях. SKVOT дослідили, як відомі режисери використовують колір у своїх кінострічках, а головне, для чого. Про режисерську гру з кольорами читайте на SKVOT.


Pryvit Media зібрали перелік офлайн- та онлайн-подій, які можна відвідати у вересні. Тут і виставки, і фестивалі, і міжнародний BookForum… Коротше кажучи, нудно точно не буде! Переходьте на сторінку Pryvit Media та обирайте, що обов’язково запишите у свій «To do list».


А наостанок пропонуємо вам дослідити популярні тренди телеконтенту. Співзасновники аналітичної компанії The Wit рік у рік стежать за процесами форматної індустрії. Тому, спеціально для Kyiv Media Week Global Marathon вони підготували детальну аналітику глобальних трендів контент-індустрії 2020. Дізнатися про неї можна на сайті Media Business Reports.

Креативний Дайджест випуск 7

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Гарних вихідних і до наступного випуску! Чао!


Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.