House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для українців та українських креативних бізнесів та організацій.

Найбільші з нової хвилі можливостей — це гранти міжнародної співпраці, що фінансуватимуть спільні культурні та креативні проєкти українських та європейських організацій. Можна отримати до 25 000 євро на кожен проєкт: музичні фестивалі, віртуальні виставки, книжкові ярмарки, онлайн-резиденції, театральні постановки та інші сміливі ідеї для офлайну та онлайну.

Опис програми та деталі участі — за посиланням.


Гранти на переклади — це до 4 000 євро на переклад, редактуру, передачу прав, дизайн, друк та маркетингові заходи для популяризації художньої та нон-фікшн літератури.

Опис програми та деталі участі — за посиланням.


Digital Lab для соціальних підприємців. Разом з експертами з ЄС, Великої Британії та України 25 соціальних підприємців з усієї України навчатимуться працювати з фінансами, конкуренцією, маркетингом, юридичними питаннями та шукатимуть нові способи ефективного управління та розвитку бізнесу.

Опис програми та деталі участі — за посиланням.


Digital Lab для менеджерів креативних просторів. Програма об’єднає менеджерів просторів з усієї України. Разом учасники програми спробують знайти відповіді на актуальні проблеми адаптації до нової реальності, переходу в онлайн-формат та конкуренції з іншими просторами в онлайн.

Опис програми та деталі участі — за посиланням.


Digital Lab для тренерів з соціального підприємництва. Програма збере 20 тренерів з усієї України, аби навчитися допомагати українцям запустити більше соціально корисних і прибуткових бізнесів в Україні.

Опис програми та деталі участі — за посиланням.


Участь в усіх Digital Labs безкоштовна, як і безкоштовними були і залишаються усі гранти House of Europe — жодних організаційних внесків. Усі програми House of Europe фінансує Європейський союз.

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій


Також нагадуємо, що у рамках кампанії «Більше для бізнесу» Mastercard запропонував ряд нових можливостей для представників МСБ в Україні. Компанія пропонує локальним підприємцям розміщувати свої пропозиції товарів і послуг на платформі Mastercard Більше для підвищення знання про свої продукти і збільшення продажів. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...