CIAU анонсує створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee

Асоціація креативних індустрій України (CIAU) докладає зусиль для того, щоб розширити можливості для професійного розвитку молодих креаторів у галузі креативних комунікацій. Йдеться про організацію конкурсів Young Lions Competitions, Young Marketers Competitions, Creative Challenge, формування інфо-освітньої програми Форуму Креативних Індустрій та інших заходів у рамках Днів Креативності.

Костянтин Кузнєцов, Голова Правління CIAU, офіційний представник Cannes Lions в Україні зазначає: «Ми цінуємо те, що в основі наших рішень і проєктів лежать принципи партнерства. І особливо вдячні, що цього року із удосконаленням конкурсів YLC нам допомогли самі учасники. Окремо вдячні Іллі Ануфрієнко та Віталію Капустяну, які співпрацювали з нами на різних етапах підготовки цьогорічного конкурсу. Однак, хочемо, щоб це цінувалося не лише нами, а й спільнотою.

Тож створення комітету #YCC — закономірний крок для того, щоб перевести таку співпрацю на більш системний рівень. А найголовніше — залучити інших відповідальних та небайдужих до розвитку креативної екосистеми професіоналів, які, об’єднавшись, можуть сприяти нашій спільній меті».

Мета Young Creatives Committee — сприяння розвитку внутрішнього ринку, удосконалення та розробка нових можливостей для молодих професіоналів, висвітлення досягнень маркетингово-комунікаційного ринку та його представників в Україні та за кордоном.

Якщо вам близькі наші цінності і цілі — запрошуємо долучитися до комітету. Пропонуємо окреслити проблематики, які, на вашу думку, найактуальніші і потребують першочергового спільного вирішення. Висилайте свої думки на [email protected].

комітет молодих креаторів Young Creatives Committee

Якщо хочете долучитися до робочої групи Young Creatives Committee, щоб колективно працювати над вирішенням вагомих питань, і маєте мінімум 3 роки досвіду в креативних комунікаціях, присилайте свою кандидатуру та резюме на мейл [email protected].

Прийняття рішення щодо залучення до комітетів прийматиметься колективно, методом закритого голосування серед самих кандидатів. 

Переконані, що лише об’єднуючись можна рухатися вперед. А для чіткого вектора руху важливо врахувати повний спектр думок, поглядів, досвідів та історій. Ми хочемо почути ваші думки, щоб наша спільна історія розвивалася впевнено і стрімко. 

Нагадуємо, нещодавно конкурс молодих креаторів — Young Lions Competitions Ukraine — представив склад міжнародного журі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...