Вперше в Україні відбудеться конкурс Young Lions Marketers Competitions Ukraine

Анонсовано Young Lions Marketers Competition Ukraine — конкурс, у якому бренди можуть долучитися до розробки суспільно вагомих ініціатив національного масштабу.

Конкурс проходить за аналогією до правил Young Lions Competitions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів віком до 30 років) потрібно за 24 години придумати активності відповідно до брифу, які можна інтегрувати в комунікації їхнього бренду. А команда переможців поїде на міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions у Францію у 2021 році. 

«Ми переконані, що неурядовим організаціям дуже важливо взаємодіяти з бізнесом. Адже в руках брендів сконцентровано безліч можливостей. Насправді, відповідальна соціальна позиція бренду — також дуже важлива для сталого розвитку бізнесу. Результатами колаборацій брендів з НПО є ефективні проєкти, і численні успішні міжнародні приклади тому підтвердження. Український бізнес уже продемонстрував свою небайдужість до відведення загроз національного масштабу. Віримо, що українські маркетологи готові до міжнародного конкурсу. 

Розраховуємо, що цей конкурс не буде лише змаганням, в якому команди борються за можливість відвідати одну з найпрестижніших професійних подій у світі, а стане дієвим інструментом для розробки рішень, які можуть бути втілені в партнерстві з асоціацією CIAU та міжнародними організаціями», — коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU). 

YMC_Ukraine_2020

Для кого цей конкурс

Для спеціалістів маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду.

У конкурсі НЕ можуть брати участь представники рекламно-комунікаційних агенцій, а також фрілансери. До участі допускаються лише команди у складі двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не пізніше 22 червня 1989 року). Знання англійської на рівні intermediate стане в нагоді як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу — оскільки презентації мають надаватись англійською мовою. 

Відповідно до правил конкурсу, команда, яка за підсумком оцінювання журі набере найбільшу кількість балів, представить Україну на міжнародному етапі конкурсу Young Lions Marketers Competition під час фестивалю Cannes Lions у 2021 році в Каннах. 

Формат конкурсу: 

Конкурс проводиться онлайн, відповідно до стандартів конкурсів Cannes Lions. Український відбір відбудеться у два етапи.

Перший етап

Зареєстрована команда за 24 години розробляє рішення за брифом і подає роботу в форматі презентації. Роботи оцінює професійне журі, що складається із титулованих представників маркетингово-комунікаційної галузі України. 

Другий етап

Команди, які за підсумком голосування журі потраплять до шортлиста, мають презентувати свою ідею під час онлайн-пітчингу. 

Зареєструватись до участі можна до 16 червня 2020 року. Конкурс відбудеться 20 червня 2020 року. Більше інформації та умови конкурсу на офіційному сайті Днів Креативності в Україні – creativity.in.ua/ymc.

Також нагадуємо, що йде підготовка до Young Lions Competitions Ukraine. Реєстрація на участь в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. Також уже анонсовано склад міжнародного журі

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...