Вперше в Україні відбудеться конкурс Young Lions Marketers Competitions Ukraine

Анонсовано Young Lions Marketers Competition Ukraine — конкурс, у якому бренди можуть долучитися до розробки суспільно вагомих ініціатив національного масштабу.

Конкурс проходить за аналогією до правил Young Lions Competitions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів віком до 30 років) потрібно за 24 години придумати активності відповідно до брифу, які можна інтегрувати в комунікації їхнього бренду. А команда переможців поїде на міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions у Францію у 2021 році. 

«Ми переконані, що неурядовим організаціям дуже важливо взаємодіяти з бізнесом. Адже в руках брендів сконцентровано безліч можливостей. Насправді, відповідальна соціальна позиція бренду — також дуже важлива для сталого розвитку бізнесу. Результатами колаборацій брендів з НПО є ефективні проєкти, і численні успішні міжнародні приклади тому підтвердження. Український бізнес уже продемонстрував свою небайдужість до відведення загроз національного масштабу. Віримо, що українські маркетологи готові до міжнародного конкурсу. 

Розраховуємо, що цей конкурс не буде лише змаганням, в якому команди борються за можливість відвідати одну з найпрестижніших професійних подій у світі, а стане дієвим інструментом для розробки рішень, які можуть бути втілені в партнерстві з асоціацією CIAU та міжнародними організаціями», — коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU). 

YMC_Ukraine_2020

Для кого цей конкурс

Для спеціалістів маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду.

У конкурсі НЕ можуть брати участь представники рекламно-комунікаційних агенцій, а також фрілансери. До участі допускаються лише команди у складі двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не пізніше 22 червня 1989 року). Знання англійської на рівні intermediate стане в нагоді як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу — оскільки презентації мають надаватись англійською мовою. 

Відповідно до правил конкурсу, команда, яка за підсумком оцінювання журі набере найбільшу кількість балів, представить Україну на міжнародному етапі конкурсу Young Lions Marketers Competition під час фестивалю Cannes Lions у 2021 році в Каннах. 

Формат конкурсу: 

Конкурс проводиться онлайн, відповідно до стандартів конкурсів Cannes Lions. Український відбір відбудеться у два етапи.

Перший етап

Зареєстрована команда за 24 години розробляє рішення за брифом і подає роботу в форматі презентації. Роботи оцінює професійне журі, що складається із титулованих представників маркетингово-комунікаційної галузі України. 

Другий етап

Команди, які за підсумком голосування журі потраплять до шортлиста, мають презентувати свою ідею під час онлайн-пітчингу. 

Зареєструватись до участі можна до 16 червня 2020 року. Конкурс відбудеться 20 червня 2020 року. Більше інформації та умови конкурсу на офіційному сайті Днів Креативності в Україні – creativity.in.ua/ymc.

Також нагадуємо, що йде підготовка до Young Lions Competitions Ukraine. Реєстрація на участь в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. Також уже анонсовано склад міжнародного журі

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.