У Чехії поставили першу п’єсу, написану штучним інтелектом

Празький театр «Шванда» вперше поставив п’єсу, написану штучним інтелектом. Незвичайну виставу організували до століття з дня прем’єри знаменитої п’єси великого чеського письменника Карела Чапека «R.U.R.». Саме Чапек колись вигадав популярне нині слово «робот». Про це повідомляє Czech Radio.

Вперше театральну виставу Чапека поставили ​​у Празі в січні 1921 року. Завдяки цьому спектаклю слово «робот» стало вживаним як у науковій фантастиці, так і в цілому.

Щоби відзначити столітній ювілей із дня першого показу «R.U.R.», чеський інноватор Томаш Студенік ще у 2019 році запропонував створити п’єсу, написану штучним інтелектом.

«Я подумав, що якщо ми перевернемо ідею з ніг на голову, і замість того, щоб ставити Чапека, який написав п’єсу про роботів, взяти робота, який напише п’єсу про людей!», — зазначив він.

Інноватор Томаш Студенік
Інноватор Томаш Студенік

Студенік звернувся до експерта з обчислювальних технологій факультету математики та фізики Карлового університету Рудольфа Рози. Науковець, своєю чергою, створив текст за допомогою мовного модуля з відкритим кодом, створеного дослідницькою компанією Ілона Маска Open AI.

Учений пояснив, що штучний інтелект може генерувати тексти англійською мовою, читаючи мільйони різних текстів з Інтернету, зокрема новини, книги та назви фільмів. ШІ вивчає структуру даного тексту, а потім генерує подібний.

«У нашому випадку ми подали основну частину сценарію, що містить імена персонажів та їх репліки, а він (штучний інтелект ред.) створив решту тексту. Насправді ми були здивовані кінцевим результатом — він потребував лише незначних коригувань», — сказав науковець.

За три місяці штучний інтелект згенерував низку діалогів, найкращі з яких потім відібрали працівники празького театру. Як пише The Guardian, роботу вдалося створити хаотичну п’єсу, що торкається тем кохання, самотності, продуктивності та найбільше — сексу.

Прем’єрний показ відбувся 26 лютого, однак для усіх охочих переглянути виставу, її також опублікували в YouTube. Актори виступають чеською мовою, але для міжнародної аудиторії також зробили субтитри англійською.

Джерело


Читайте також:

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...