У Львові відкрито лабораторію технологій штучного інтелекту

У Львівському національному університеті імені Івана Франка відкрили освітньо-наукову лабораторію Технологій штучного інтелекту (АІ).

Проєкт створено Комітетом з розвитку штучного інтелекту в Україні при Міністерстві цифрової трансформації та Міністерством освіти і науки України. Найближчим часом такі лабораторії з’являться й в інших університетах України — у Запоріжжі, Харкові та Одесі.

«Створення ще однієї лабораторії технології штучного інтелекту в Україні — це важливий стратегічний крок, який наближає нас до цифровізації кожної галузі. Серед основних завдань лабораторії — аналіз та впровадження нових технологій штучного інтелекту. Уже зараз в ній ведуться роботи щодо Self Driving Car, аналізу поведінки людини з даних потокових відео, машинного та глибокого навчання. Лабораторія буде використовувати результати досліджень у сферах медицини, охорони довкілля та розумних технологій», — коментує Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Загалом тут проводитимуть дослідження в галузі АІ — машинного навчання, глибокого навчання, комп’ютерного зору, опрацювання природної мови, розумних роботів, віртуальної реальності тощо. 

У Львові відкрито лабораторію технологій штучного інтелекту

Цього року провели зимову школу з інформаційних технологій Data Engineering and Security, у рамках якої відбулися тематичні засідання з питань технологій штучного інтелекту. У школі взяли участь 580 слухачів та понад 70 спікерів. А в червні буде проведено  «Літню школу з технологій штучного інтелекту».

Лабораторія сприятиме розвитку нових освітніх програм у галузі ІТ, зокрема High Performance Computing, Software Engineering (напрямок «Інженерія програмного забезпечення систем наук про дані та штучного інтелекту»). У планах також відкриття нової освітньої програми з технологій штучного інтелекту. 

Крім того, Мінцифра розробила каталог освітніх програм для вступників університетів з інформацією про підготовку фахівців у галузі штучного інтелекту. У каталозі — аналіз даних, машинне навчання, комп’ютерний зір, розпізнавання образів, обробка природної мови. Заклади вищої освіти можуть знайти аналогічні програми, партнерів-роботодавців, меценатів та студентів.

Лабораторія також налагоджує співпрацю з міжнародними компаніями, такими як GlobalLogic та EPAM.

Роботу лабораторії координує проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації, Експерт програмного комітету Європейської комісії «Інформаційні та комунікаційні технології» Horizon 2020 Віталій Кухарський. Науковим керівником лабораторії призначено Романа Шувара, завідувача кафедри системного проєктування факультету електроніки та комп’ютерних технологій.

Джерело

Фото: Михаель Дзеджич / unsplash.com


Більше новин про штучний інтелект читайте за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...