«Смотреть» руками: перчатка-сенсор для слепых

Творение немецкого дизайнера Якоба Килиана «Unfolding Space» – это нательный сенсор, который позволяет слепым людям заменить зрение осязанием. Выглядит оно как перчатка, которая позволяет своим пользователям «видеть», создавая вибрационную карту местности.

Стереокамера генерирует 3D-изображение, а 9 моторчиков переносят его как вибрационный рисунок на тыльную сторону кисти. И чем ближе находится объект, тем сильнее будет вибрация в соответствующей точке «карты».

Идея заключается в том, чтобы дать большую автономность слепым и слабовидящим. Изобретатель надеется, что со временем такое устройство сможет заменить собой традиционную белую трость. Оно позволяет избегать препятствий и ориентироваться в незнакомой местности.

Технология Килиана основана на его исследовании, посвященному компенсации сенсорных дефектов, когда отсутствующий способ восприятия (зрение) заменяется каким-либо другим (осязание).

А первый рабочий прототип выглядел так:

img 1 1568193611 b6886c96afde6a3328c537b3c8dd5294 - «Смотреть» руками: перчатка-сенсор для слепых

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...