Японські вчені розробили окуляри, які змушують плакати

Інженери з Токійського університету розробили окуляри, які імітують сльозотечу, щоб перевірити гіпотезу міміки зворотного зв’язку. В ході експериментів з’ясувалося, що окуляри дійсно викликають смуток, як у самого власника, так і у тих, хто його оточує.

Японські вчені розробили окуляри, які змушують плакати

Автори експерименту припустили, що на інтенсивність емоцій може впливати їх зовнішнє вираження. Тобто якщо хтось знаходиться в стані злості і буде здійснювати різкі рухи тіла, то негативні емоції у нього посиляться. І навпаки, якщо людина, яка зазнає смутку, почне посміхатися, то настрій у неї покращиться.

Перевірити гіпотезу вчені вирішили за допомогою штучних сліз. Для цього вони надрукували на 3D-принтері оправу для окулярів, яка виділяє краплі води навколо очей, а потім перевірили, як на неї реагують люди.

Японські вчені розробили окуляри, які змушують плакати

В експерименті взяв участь 21 доброволець, яких розділили на 7 груп по 3 людини. Кожній групі показували слайди з нейтральним змістом, при цьому учасники дослідження сиділи без будь-яких аксесуарів, але в полі їхнього зору знаходилася одна людина в окулярах, з яких лилася вода.

Волонтери підтвердили, що штучні сльози дійсно змінили їхній настрій. При цьому вплив на оточуючих виявився навіть більш інтенсивним, ніж на тих, хто перебував у окулярах.

Джерело


Читайте також:

  • LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі звуками шелестіння кубиків.
  • Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників.
  • Бренд Oakley представила маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...