LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі знаковими звуками, які видають кубики LEGO

Так компанія підтримала «Ботанічну колекцію», яку презентувала місяць тому. В безкоштовний плейлист LEGO White Noise входять сім звукових доріжок тривалістю по півгодини кожна. Плейлист доступний більш ніж на 15-ти платформах, у тому числі на Spotify і iTunes.

LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі звуками шелестіння кубиків
LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі звуками шелестіння кубиків

Плейлист LEGO White Noise складається із серії аудіодоріжок, створених зі знакових звуків, які видають кубики LEGO, — звуків, визнаних декількома поколіннями прихильників LEGO у всьому світі.

Кожен елемент LEGO видає унікальний звук, саме тому дизайнери експериментували з понад 10 тис. варіантами звуків у пошуках найбільш заспокійливих. Результат — плейлист, що включає доріжки, такі як It All Clicks, яка ідеально фіксує радісний звук з’єднання двох кубиків LEGO, та «Водоспад», створений шляхом виливання тисяч кубиків LEGO один на одного.

Як і інші треки з білим шумом, плейлист LEGO White Noise створений, щоб допомогти слухачам відшукати момент дзену на кожен день. Це робить плейлист ідеальним звуковим супроводом для засинання, розслаблення чи відпочинку.

LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі звуками шелестіння кубиків

Плейлист доступний на понад 15-ти різних музичних стрімінгових платформах, включаючи Spotify та iTunes. Аудіо також можна послухати безкоштовно на LEGO.com.

Плейлист LEGO White Noise був оприлюднений, щоб супроводжувати захоплюючий досвід створення LEGO Botanical Collection, після досліджень, які показали, що майже три чверті (73%) дорослих шукають нові способи зняття стресу.

Нова «Ботанічна колекція» LEGO включає букет квітів та дерево бонсай, які створені спеціально для дорослих, щоб допомогти їм проявити свою креативність та майстерність. «Ботанічна колекція» LEGO вже доступна в фірмових відділах роздрібної торгівлі та в інтернет-магазинах в усьому світі.

Джерело


Читайте також:

  • Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників.
  • Бренд Oakley представила маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...