Інженери з Токійського університету розробили окуляри, які імітують сльозотечу, щоб перевірити гіпотезу міміки зворотного зв’язку. В ході експериментів з’ясувалося, що окуляри дійсно викликають смуток, як у самого власника, так і у тих, хто його оточує.
Автори експерименту припустили, що на інтенсивність емоцій може впливати їх зовнішнє вираження. Тобто якщо хтось знаходиться в стані злості і буде здійснювати різкі рухи тіла, то негативні емоції у нього посиляться. І навпаки, якщо людина, яка зазнає смутку, почне посміхатися, то настрій у неї покращиться.
Перевірити гіпотезу вчені вирішили за допомогою штучних сліз. Для цього вони надрукували на 3D-принтері оправу для окулярів, яка виділяє краплі води навколо очей, а потім перевірили, як на неї реагують люди.
В експерименті взяв участь 21 доброволець, яких розділили на 7 груп по 3 людини. Кожній групі показували слайди з нейтральним змістом, при цьому учасники дослідження сиділи без будь-яких аксесуарів, але в полі їхнього зору знаходилася одна людина в окулярах, з яких лилася вода.
Волонтери підтвердили, що штучні сльози дійсно змінили їхній настрій. При цьому вплив на оточуючих виявився навіть більш інтенсивним, ніж на тих, хто перебував у окулярах.
Читайте також:
- LEGO випустила «заспокійливий» плейлист зі звуками шелестіння кубиків.
- Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників.
- Бренд Oakley представила маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів.