Ілюстрації Джуліани Відо прославляють найвидатніших художниць нашого часу
Саме під час навчання в університеті Джуліана Відо вирішила дослідити різні мистецькі течії останніх сто з гаком років і виявила, що жінки помітно були ...
Саме під час навчання в університеті Джуліана Відо вирішила дослідити різні мистецькі течії останніх сто з гаком років і виявила, що жінки помітно були ...
Загадувати, як буде виглядати маркетинг штучного інтелекту, це наче знімати «Термінатора» у 1984 — здається, що все зрозуміло, а потім у 2015 з’являється «Термінатор: Генезис» і показує, що зрозуміло ...
Щоб відсвяткувати випуск нової сумки Gucci Bamboo 1947 від Алессандро Мікеле, компанія Gucci попросила дев’ять міжнародних творців створити твори мистецтва ...
Коли покоління Z виростає — і стає ключовим цільовим ринком — дизайнери намагаються зрозуміти, як створити дизайн для цієї аудиторії. Найновіший підхід надано лондонською агенцією ...
Освітній проєкт Digital Fashion Lab, ініційований компанією Epson спільно з Ukrainian Fashion Week, виходить на фінішну пряму. Вже 6 лютого молоді спеціалісти індустрії ...
«We Don’t Talk About Bruno» з мультфільму Disney Encanto стала №1 у чарті Billboard Hot 100 пісень. Пісня від Кароліни Гайтан, Мауро Кастільо, Адасса, ...
Після зимових свят на полицях супермаркетів VARUS з’явилися дитячі продукти в упакуванні з улюбленими мультиплікаційними героями від телеканалу Nickelodeon. Цуценята із «Щенячого патруля», «Черепашки ...
Полювання на «зайчика» у відео XXL є чимось середнім між екшеном та комедією, де жартівлива лижна погоня відбувається посеред неймовірних ...
Рекламна кампанія сотого, ювілейного, канадського конкурсу креативності та дизайну The Marketing Awards, цього року пропонує його переможцям кріогенну заморозку.
Щоб вирішити, якою має бути автозаправка майбутнього для електрокарів, було проведено новий конкурс, головним спонсором якого стала міжнародна мережа заправок ...
Gillette прагне привернути увагу шанувальників Super Bowl, оскільки вперше з 2006 року купує рекламне місце для свого останнього продукту для догляду ...
Останній вечірній епізод телесеріалу HBO «Ейфорія» показав глядачам неочікувані відсилки до творів мистецтва. Окрім підліткового життя, саморуйнування та інших сюжетних ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU