Клієнт: мережа супермаркетів VARUS.
Завдання:
— оновити візуальний стиль оформлення соцмереж VARUS;
— створити яскравий, помітний візуал, що запам’ятовується та вирізняється серед мереж конкурентів;
— доречно інтегрувати в оновлену візуальну стилістику різноманіття рубрик та широкий асортимент товарів.
План дій: задля досягнення поставленої задачі було проведено аналіз конкурентів та ЦА, ресерч сучасних трендів візуального оформлення загалом та соціальних мереж зокрема, що лягло в основу підготовки мудбордів та розробки візуальної стилістики сторінки.
Що ми робили
Найперше, що ми розуміли — повністю перейти на живий фото та відеоконтент не вийде, тому більшу частину ми маємо закривати саме графікою.
Разом із тим, акаунт будь-якого ритейла — це велике різноманіття товарів абсолютно різних категорій, а також акційних матеріалів, яких неможливо уникнути і які публікуються у великій кількості.
Отже, нашим завданням було не лише створити візуально привабливий та унікальний стиль, а ще і зробити дизайн функціональним, щоб ми могли закривати велику кількість контенту оперативно, не втрачаючи якості та фірмового стилю
Після проведення аналізу сторінок конкурентів та ресерчу візуальних трендів, спираючись і на розроблену концепцію комунікації та TOV, ми обрали яскравий візуальний напрямок, натхненний осучасненим стилем ретроплакатів.
Основними об’єднуючими елементами стали:
— округлі форми для плашок;
— яскраві прямокутні підложки під текст;
— накладання «шумів» на фон та поверх зображень;
— періодичне додавання характерних ручок брендового маскоту клієнта.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-1.jpg)
Окрему увагу варто приділити палітрі кольорів. Адже окрім брендових помаранчевого та зеленого ми закріпили за VARUS використання різнобарвної палітри насичених відтінків.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-2.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-2.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-2.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-3.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-3.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-3.jpg)
Цей стиль вдалося адаптувати й під щотижневу подачу акційних матеріалів, перетворивши звичні рекламні макети на цікаві та яскраві товарні каруселі «РІЗНОМАЇЖЖЯ тижня», шаблони дозволили гармонійно подавати будь-які продукти.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-4.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-4.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-4.jpg)
Розроблена візуальна концепція легко інтегрується і до живих фото та відео матеріалів, за допомогою накладання «шумів» та додавання характерних плашок.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-5.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-5.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-5.jpg)
Чого ми досягли
Після поступового впровадження розробленої візуальної концепції нам вдалося повністю змінити зовнішній вигляд контенту на сторінці.
Відтепер як кожен допис окремо так і загальна стрічка, зокрема, виглядають цілісно та гармонійно, відображаючи свіжий і сміливий вайб бренду VARUS.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-6.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-6.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-6.jpg)
Змінений візуальний стиль відобразився також і на кількісних показниках, а саме, з моменту впровадження нового оформлення (липень 2023 року) ми отримали ріст взаємодій на сторінці.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-7.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-7.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/03/varus-visual-7.jpg)
Таким чином, усього за пів року команда OMG agency спільно з командою бренду змогли розробити та впровадити нове візуальне оформлення соцмереж VARUS, зробивши його свіжим та сучасним, водночас не тільки зберігаючи початкове ДНК бренду, а й посилюючи його.