Які використати механіки контенту в Instagram, щоб підняти охоплення на 452%? А як підібрати правильні слова, щоб знайти спільну мову з дуже широкою аудиторією?
Дарина Лоткова, Head of Kukurudza Agency, на прикладі Acer Україна розкаже, як створювати контент для соціальних мереж, який залучає, закохує та збільшує охоплення в десятки разів.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/Daryna.jpg)
Хто наш клієнт
Acer — бренд, що виготовляє техніку, зокрема персональні комп’ютери, ноутбуки, проєктори, планшети, монітори тощо. Нашим клієнтом ще три роки тому став український філіал всесвітньовідомого бренду.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-2.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-2.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-2.png)
Аудиторія Acer в соціальних мережах доволі широка: студенти, техногіки, IT та диджитал-спеціалісти. Компанію фоловили як і ті, хто не уявляє життя без техніки, так і ті, кому вона потрібна для повсякденних справ: перегляд фільмів, друкування тексту, пошук інформації тощо.
Нашим завданням було створювати контент для залучення аудиторії та збільшення охоплення. Як нам це вдалося — читайте далі.
Особливості роботи з контентом
Як ми вже зазначили, Acer Україна — це філіал головного офісу компанії. Тому всі новини щодо техніки: опис, дати релізів тощо — надавав саме головний офіс. Проте цей контент не набирав бажані охоплення, тому Kukurudza спробувала це виправити.
Ми впевнені, що одну й ту саму інформацію можна подавати по-різному. Наприклад, про монітори Nitro можна розказати так і отримати 190 вподобань та 0 коментарів.
А можна зробити підбірку фільмів для зимового вечора та нативно розказати про переваги монітора. Плюс запитати у підписників про їхні улюблені кінострічки. Ми отримали 1133 вподобайки та 8 коментарів.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-3.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-3.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-3.png)
А тепер порівняйте статистику інших дописів від штабу компанії та наші.
Як ми підняли охоплення контенту на 452%
Секрет криється в механіках розповіді, завдяки яким наш контент набирає на 452% більше охоплень та залучення.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-4.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-4.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-4.png)
По-перше, нам довелося міксувати контент. Ми вже казали, що аудиторія доволі широка, а отже, їхні потреби в інформації також різняться. Комусь вкрай необхідні тільки технічні описи, але для когось вони будуть незрозумілими. Тому ми вирішили все це поєднати, аби охопити якомога більше зацікавлень наших фоловерів.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-5.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-5.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-5.png)
То що ми робили, щоб залучити аудиторію в 452% сильніше?
Дописи із СТА на коментування. Вподобайки — круто, але коменти крутіше. По-перше, так дописи органічно просуваються, по-друге, гуртується ком’юніті.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-6.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-6.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-6.png)
Інтерактиви. Це майже завжди має хороший відгук та впливає на залучення в коментарях.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-7.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-7.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-7.png)
Розваги. Меми — це база та ґрунт. Залишається лише підібрати смішний мем та влучно інтегрувати його в тематику акаунта.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-8.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-8.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-8.png)
Конкурси із подарунками. Безпрограшний варіант, адже подарунки люблять усі.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-9.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-9.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-9.png)
Інтеграція брендового контенту в розважальний. Тут про одну і ту ж інформацію, але в різних подачах. Бо ми продаємо не продукт, а його рішення.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-10.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-10.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-10.png)
Співпраця з інфлюенсерами. Так підняли впізнаваність, скоротили час на створення експертного відеоконтенту, отримали органічні коменти, вподобайки та збереження.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-11.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-11.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-11.png)
У чому секрет великих залучень в Instagram
Ми таки винайшли формулу, ловіть. Технічну інформацію подавати простою мовою + міксувати контент + бути чесними, відкритими з фоловерами + меми + контент про продажі не «в лоб».
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-12.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-12.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-12.png)
Суть не в тому, щоб продати саме товар. А щоб вписати його в середовище та розкрити переваги, чим цей продукт буде корисний аудиторії.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-13.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-13.png)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/stattia-Acer-13.png)
Kukurudza працює з Acer уже 3 роки. За цей час ми тестували багато механік в контенті й продовжуємо це робити. Але найголовніший інсайт такий: розповідати про продукт можна через різні типи контенту. Це ми сьогодні й довели.