• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Instagram «Фармак»: як за 6 місяців створити справжнє ком’юніті навколо сучасного фармвиробництва

27 Березня, 2024
Час прочитання: 4 хв.
A A
Instagram «Фармак»: як за 6 місяців створити справжнє ком’юніті навколо сучасного фармвиробництва
Share on FacebookShare on Twitter

Клієнт: фармацевтична компанія «Фармак» — сучасний український виробник лікарських засобів європейського рівня. Лідер фармацевтичного ринку України та один із найбільших експортерів лікарських засобів.

Завдання:

  • зробити доволі вузьку і складну нішу фармакології цікавою та актуальною для більш широкої аудиторії;
  • створити ком’юніті, в якому буде цікаво як професіоналам, дотичним до ніші, так і звичайним людям, котрі турбуються про здоров’я;
  • збільшити впізнаваність «Фармак» як бренду.

План дій:

задля досягнення поставленої задачі була розроблена комплексна стратегія позиціонування, починаючи з аналізу ніші, ЦА та конкурентів, що лягли в основу розробки рубрикатора та оновлення візуального стилю.

Етап 1. Розробка контентної стратегії

Як поєднати в одне ком’юніті практикуючих спеціалістів ніші (лікарів, фармацевтів) та пересічну аудиторію, яка цікавиться здоров’ям або ще навіть не знає, що їм це буде цікаво та корисно? 

Для цього ми обрали стратегію комунікації, засновану на образі сучасного та харизматичного спеціаліста — легку, просту та чесну комунікацію, що поєднує шанобливий, але водночас неформальний стиль.

Після чого розробили чіткий рубрикатор, розподіливши його за типами контенту наступним чином:

Саме велика частка розважально-пізнавального контенту допомогла залучити нову аудиторію та підтримати ідею того, що фармація та медицина — не нудно, а цікаво. Сюди увійшли пізнавальні дописи про людський організм, розвінчання міфів та різні жарти на життєві ситуації.

Корисний контент — це різноманітні поради та пам’ятки, а також знайомство з асортиментом продукції компанії.

Іміджевий — дописи, що ілюструють саме виробництво та суспільну діяльність, новини компанії.

Особливу увагу ми приділили формату відео для reels. Адже це окремий канал, який наразі Instagram активно просуває навіть органічно. Частину рубрик було створено спеціально саме під просування через reels. Адже раніше цей формат майже не використовувався брендом.

Підтримкою нашої комунікації став і канал stories. Різноманітні тести та опитування допомагають закріплювати знання і формувати більш тісний зв’язок з нашої аудиторією.

Визначившись зі стратегією комунікації та рубрикатором, перед нам постали наступні завдання — підтримати розроблену стратегією візуальним оформленням.

Етап 2. Розробка візуальної концепції сторінки «Фармак»

Контентне наповнення сторінки має працювати у парі з віжуалом, тож наше завдання зробити оформлення сучасним, але водночас легким і читабельним. Також ми мали на меті передати інноваційність виробництва «Фармак» за допомогою інструментів дизайну.

Саме тому було обрано стиль диджитал та ШІ, який ми передали через використання відповідних елементів: напівпрозорих текстур, синьо-блакитної кольорової гами тощо.

Таким чином у аудиторії створюється відчуття чогось надсучасного і формується асоціація, що це саме «Фармак» .

Візуальна концепція одразу надає нове дихання сторінці.

Чого ми досягли

На даний момент період ведення сторінки «Фармак» за новою концепцією та змінами візуального стилю — 7 місяців ( липень 2023 — січень 2024).

Результати, які ми отримали за цей час:

Також ми отримали гарний ріст коефіцієнта залученості аудиторії:

Аудиторія гарно взаємодіє з контентом, багато матеріалів ширяться вірально, а також зберігаються підписниками. Про корисність та актуальність контенту свідчать і коментарі, а іноді і справжні дискусії під дописами:

Деякі відео у рилз відмінно залетіли серед користувачів і продовжують набирати перегляди органічно й досі:

Отже, результати за показниками та відгуками аудиторії говорять самі за себе. Активність у коментарях, збереження та поширення контенту — все це дає нам змогу зрозуміти, що ком’юніті вже існує і тільки набирає оберти.

Всього за пів року команда OMG agency спільно з командою клієнта змогли повністю змінити формат ведення, побудувати діалог з аудиторією, залучити нових зацікавлених користувачів, а також довести, що медицина і фармація — це не нудно, а пізнавально, корисно і сучасно.

Теги: кейсикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.