Nebo ideas agency вже декілька років співпрацює з компанією Suziria і допомагає створювати та виводити на ринок нові бренди. У 2023 році для домашніх улюбленців був створений Half&Half — абсолютно чесний та трушний як дружба між петами та їх петфрендами.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2024/04/manifest-HalfHalf-750x900.png)
Під час розробки стратегії агенція застовбила за брендом філософське поняття петфрендизм, яке стало основою для опису гармонійних відносин між дво- та чотирилапими френдами. Сприйняття недоліків та доліків, вміння жити з різними характерами та звичками одне одного. Інсайт: емоційне різноманіття – дозвіл собі та пету бути різними: веселитися, робити нічний тигидик, голосно співати у душі, спати весь день чи сумно дивитися у вікно, але приймати справжність одне одного, турбуватися і поважати. Коли ти та твій пет рівноцінно гармонійні.
Ось так невигадані, але гротескні історії перетворились на трушні ролики, в яких реальність та анімація гармонійно сплітаються в один сюжет. А реалізувати ідею допомогли партнери Esse Production House.
https://drive.google.com/file/d/18-W46nkHx3N7be99AGVr6Ts20IQyd2Z2/view?usp=sharing
Креативники застосували хід з масочками оченятами, щоб відтворити спектр емоцій петиків і не змушувати друга мучитись на знімальному майданчику. Адже, маємо дуже етичне та усвідомлене ставлення до тваринок.
https://drive.google.com/file/d/1OFJBQGhjgnJx9RWDPOf1xhIDRDLfwXz1/view?usp=sharing
Надалі маски з оченятами стають головним графічно-візуальним ідентифікатором кампанії і є переходом між реалістичним та анімаційним світом. А також вони дозволяють створювати простий вірусний контент у соціальних мережах. Людинки і тваринки завдяки маскам показують весь спектр різноманіття емоцій.
Філософія петфрендизму набирає оберти і вже зовсім скоро бренд Half&Half запропонує нові продукти для всіх френдів.