#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи не найголовніший аксесуар цього року. 

Аби нагадати усім, що місце маски саме на носі, команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі. Серія постерів показала, що вірус «подорожує тунелями носів» людей, які ігнорують важливість правильного носіння маски.

Кампанія була створена для електронної медичної системи Helsi.me і вже увійшла у підбірку Ads of The World найкращих ситуативних кампаній світу, присвячених COVID-19.

«Не дивлячись на те, що поширення пандемії уповільнилось і ми вже на етапі послаблення карантину — захисні маски будуть «у моді» ще досить тривалий час. Зараз, ми все частіше помічаємо, як цей засіб захисту від вірусу «спускають з носа», залишаючи прикритим лише рот. Через це носіння маски просто стає неефективним. Щоб звернути увагу людей на проблему правильного носіння маски, ми втілили в життя ідею, яка показує, що незамасковані носові “тунелі” ідеально підходять для інтенсивного вірусного трафіку», — коментує Євгеній Івасюк, Сhief Opportunity Officer Havas Creative Group Ukraine.

Кампанія #Замаскуйтунелі
Серія постерів #Замаскуйтунелі
Кампанія #Замаскуйтунелі

Постери #Замаскуйтунелі можна буде побачити в більш ніж 300 медичних закладах, що співпрацюють з Helsi.me по всій Україні.

«У зв’язку з поширенням COVID-19, перше, як ми можемо убезпечити людей від паніки — це показати, що від вірусу можна захиститись. Havas Creative Group Ukraine візуально показали, як правильно носити маску і чому це важливо. У містах маски стали головним аксесуаром сьогодення та лакмусовим папірцем свідомості людей. Більш того, щоб захистити себе від вірусу, треба просто дотримуватись правил соціальної безпеки та гігієни. Будьте здорові, не виходьте без потреби та записуйтесь до лікарів онлайн!», — додає Олена Медвідь, Manager of media and communications Helsi.me.


Читайте також: Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, — про те, чому фановий контент для соцмереж під час кризи — це хороша ідея, і як його створити, щоб нікого не образити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.