#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи не найголовніший аксесуар цього року. 

Аби нагадати усім, що місце маски саме на носі, команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі. Серія постерів показала, що вірус «подорожує тунелями носів» людей, які ігнорують важливість правильного носіння маски.

Кампанія була створена для електронної медичної системи Helsi.me і вже увійшла у підбірку Ads of The World найкращих ситуативних кампаній світу, присвячених COVID-19.

«Не дивлячись на те, що поширення пандемії уповільнилось і ми вже на етапі послаблення карантину — захисні маски будуть «у моді» ще досить тривалий час. Зараз, ми все частіше помічаємо, як цей засіб захисту від вірусу «спускають з носа», залишаючи прикритим лише рот. Через це носіння маски просто стає неефективним. Щоб звернути увагу людей на проблему правильного носіння маски, ми втілили в життя ідею, яка показує, що незамасковані носові “тунелі” ідеально підходять для інтенсивного вірусного трафіку», — коментує Євгеній Івасюк, Сhief Opportunity Officer Havas Creative Group Ukraine.

Кампанія #Замаскуйтунелі
Серія постерів #Замаскуйтунелі
Кампанія #Замаскуйтунелі

Постери #Замаскуйтунелі можна буде побачити в більш ніж 300 медичних закладах, що співпрацюють з Helsi.me по всій Україні.

«У зв’язку з поширенням COVID-19, перше, як ми можемо убезпечити людей від паніки — це показати, що від вірусу можна захиститись. Havas Creative Group Ukraine візуально показали, як правильно носити маску і чому це важливо. У містах маски стали головним аксесуаром сьогодення та лакмусовим папірцем свідомості людей. Більш того, щоб захистити себе від вірусу, треба просто дотримуватись правил соціальної безпеки та гігієни. Будьте здорові, не виходьте без потреби та записуйтесь до лікарів онлайн!», — додає Олена Медвідь, Manager of media and communications Helsi.me.


Читайте також: Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, — про те, чому фановий контент для соцмереж під час кризи — це хороша ідея, і як його створити, щоб нікого не образити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...