#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи не найголовніший аксесуар цього року. 

Аби нагадати усім, що місце маски саме на носі, команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі. Серія постерів показала, що вірус «подорожує тунелями носів» людей, які ігнорують важливість правильного носіння маски.

Кампанія була створена для електронної медичної системи Helsi.me і вже увійшла у підбірку Ads of The World найкращих ситуативних кампаній світу, присвячених COVID-19.

«Не дивлячись на те, що поширення пандемії уповільнилось і ми вже на етапі послаблення карантину — захисні маски будуть «у моді» ще досить тривалий час. Зараз, ми все частіше помічаємо, як цей засіб захисту від вірусу «спускають з носа», залишаючи прикритим лише рот. Через це носіння маски просто стає неефективним. Щоб звернути увагу людей на проблему правильного носіння маски, ми втілили в життя ідею, яка показує, що незамасковані носові “тунелі” ідеально підходять для інтенсивного вірусного трафіку», — коментує Євгеній Івасюк, Сhief Opportunity Officer Havas Creative Group Ukraine.

Кампанія #Замаскуйтунелі
Серія постерів #Замаскуйтунелі
Кампанія #Замаскуйтунелі

Постери #Замаскуйтунелі можна буде побачити в більш ніж 300 медичних закладах, що співпрацюють з Helsi.me по всій Україні.

«У зв’язку з поширенням COVID-19, перше, як ми можемо убезпечити людей від паніки — це показати, що від вірусу можна захиститись. Havas Creative Group Ukraine візуально показали, як правильно носити маску і чому це важливо. У містах маски стали головним аксесуаром сьогодення та лакмусовим папірцем свідомості людей. Більш того, щоб захистити себе від вірусу, треба просто дотримуватись правил соціальної безпеки та гігієни. Будьте здорові, не виходьте без потреби та записуйтесь до лікарів онлайн!», — додає Олена Медвідь, Manager of media and communications Helsi.me.


Читайте також: Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, — про те, чому фановий контент для соцмереж під час кризи — це хороша ідея, і як його створити, щоб нікого не образити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».