#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи не найголовніший аксесуар цього року. 

Аби нагадати усім, що місце маски саме на носі, команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі. Серія постерів показала, що вірус «подорожує тунелями носів» людей, які ігнорують важливість правильного носіння маски.

Кампанія була створена для електронної медичної системи Helsi.me і вже увійшла у підбірку Ads of The World найкращих ситуативних кампаній світу, присвячених COVID-19.

«Не дивлячись на те, що поширення пандемії уповільнилось і ми вже на етапі послаблення карантину — захисні маски будуть «у моді» ще досить тривалий час. Зараз, ми все частіше помічаємо, як цей засіб захисту від вірусу «спускають з носа», залишаючи прикритим лише рот. Через це носіння маски просто стає неефективним. Щоб звернути увагу людей на проблему правильного носіння маски, ми втілили в життя ідею, яка показує, що незамасковані носові “тунелі” ідеально підходять для інтенсивного вірусного трафіку», — коментує Євгеній Івасюк, Сhief Opportunity Officer Havas Creative Group Ukraine.

Кампанія #Замаскуйтунелі
Серія постерів #Замаскуйтунелі
Кампанія #Замаскуйтунелі

Постери #Замаскуйтунелі можна буде побачити в більш ніж 300 медичних закладах, що співпрацюють з Helsi.me по всій Україні.

«У зв’язку з поширенням COVID-19, перше, як ми можемо убезпечити людей від паніки — це показати, що від вірусу можна захиститись. Havas Creative Group Ukraine візуально показали, як правильно носити маску і чому це важливо. У містах маски стали головним аксесуаром сьогодення та лакмусовим папірцем свідомості людей. Більш того, щоб захистити себе від вірусу, треба просто дотримуватись правил соціальної безпеки та гігієни. Будьте здорові, не виходьте без потреби та записуйтесь до лікарів онлайн!», — додає Олена Медвідь, Manager of media and communications Helsi.me.


Читайте також: Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, — про те, чому фановий контент для соцмереж під час кризи — це хороша ідея, і як його створити, щоб нікого не образити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...