UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.

Першими програмами NEST стали Bootcamp та eResidence:

Bootcamp* — це безкоштовний інтенсивний 3-місячний тренінг для проривних стартапів. В рамках Bootcamp учасникам надається офіс в UNIT.City на весь період програми. Кількість місць обмежена: частиною Bootcamp може стати лише 7 стартапів, які отримають:

  • ексклюзивну програму розвитку під кожний окремий стартап;
  • офіс для команди до 5 людей;
  • зали для івентів (за наявності);
  • можливість працювати пліч-о-пліч з досвідченими менторами;
  • щотижневу вечерю для засновників;
  • контакти, нові ефективні знайомства, унікальне середовище талановитих людей.

eResidence — друга частина NEST. Це можливість віртуально протестувати всі переваги резидентства в UNIT.City: доступ до ком’юніті, контактів засновників компаній, івентів та освітнього контенту інноваційного парку.

«NEST — це про стартапи та їх розвиток. Платформа, де можна зростати, навчатись, знайти інвесторів та вийти на міжнародний рівень. Стартапи завжди були в ДНК UNIT.City, тому запуск NEST — одна з найголовніших подій в історії інноваційного парку», — заявив CEO UNIT.City Домінік Піоте.

В рамках презентації NEST членами журі Bootcamp було обрано сім стартапів-переможців, які отримали можливість стати учасниками унікальної програми Bootcamp. 

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

*Першими фіналістами програми стали такі стартапи:

  • Streamline — AI для оптимізації управління товарними запасами;
  • Storiki — сторіз для модних брендів за 24 години;
  • Elomia — віртуальний психолог;
  • Highers — платформа для пошуку роботи студентам;
  • Inncorn — агрохолдинг вертикальних ферм;
  • Watched — платформа для дослідження реакцій на контент;
  • Impactoria — платформа оцінки благодійних організацій.

Компанії Microsoft та EPAM оголосили про запуск найбільшої навчальної програми Azure для IT-спеціалістів з Центральної та Східної Європи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...