UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.

Першими програмами NEST стали Bootcamp та eResidence:

Bootcamp* — це безкоштовний інтенсивний 3-місячний тренінг для проривних стартапів. В рамках Bootcamp учасникам надається офіс в UNIT.City на весь період програми. Кількість місць обмежена: частиною Bootcamp може стати лише 7 стартапів, які отримають:

  • ексклюзивну програму розвитку під кожний окремий стартап;
  • офіс для команди до 5 людей;
  • зали для івентів (за наявності);
  • можливість працювати пліч-о-пліч з досвідченими менторами;
  • щотижневу вечерю для засновників;
  • контакти, нові ефективні знайомства, унікальне середовище талановитих людей.

eResidence — друга частина NEST. Це можливість віртуально протестувати всі переваги резидентства в UNIT.City: доступ до ком’юніті, контактів засновників компаній, івентів та освітнього контенту інноваційного парку.

«NEST — це про стартапи та їх розвиток. Платформа, де можна зростати, навчатись, знайти інвесторів та вийти на міжнародний рівень. Стартапи завжди були в ДНК UNIT.City, тому запуск NEST — одна з найголовніших подій в історії інноваційного парку», — заявив CEO UNIT.City Домінік Піоте.

В рамках презентації NEST членами журі Bootcamp було обрано сім стартапів-переможців, які отримали можливість стати учасниками унікальної програми Bootcamp. 

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

*Першими фіналістами програми стали такі стартапи:

  • Streamline — AI для оптимізації управління товарними запасами;
  • Storiki — сторіз для модних брендів за 24 години;
  • Elomia — віртуальний психолог;
  • Highers — платформа для пошуку роботи студентам;
  • Inncorn — агрохолдинг вертикальних ферм;
  • Watched — платформа для дослідження реакцій на контент;
  • Impactoria — платформа оцінки благодійних організацій.

Компанії Microsoft та EPAM оголосили про запуск найбільшої навчальної програми Azure для IT-спеціалістів з Центральної та Східної Європи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.