UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.

Першими програмами NEST стали Bootcamp та eResidence:

Bootcamp* — це безкоштовний інтенсивний 3-місячний тренінг для проривних стартапів. В рамках Bootcamp учасникам надається офіс в UNIT.City на весь період програми. Кількість місць обмежена: частиною Bootcamp може стати лише 7 стартапів, які отримають:

  • ексклюзивну програму розвитку під кожний окремий стартап;
  • офіс для команди до 5 людей;
  • зали для івентів (за наявності);
  • можливість працювати пліч-о-пліч з досвідченими менторами;
  • щотижневу вечерю для засновників;
  • контакти, нові ефективні знайомства, унікальне середовище талановитих людей.

eResidence — друга частина NEST. Це можливість віртуально протестувати всі переваги резидентства в UNIT.City: доступ до ком’юніті, контактів засновників компаній, івентів та освітнього контенту інноваційного парку.

«NEST — це про стартапи та їх розвиток. Платформа, де можна зростати, навчатись, знайти інвесторів та вийти на міжнародний рівень. Стартапи завжди були в ДНК UNIT.City, тому запуск NEST — одна з найголовніших подій в історії інноваційного парку», — заявив CEO UNIT.City Домінік Піоте.

В рамках презентації NEST членами журі Bootcamp було обрано сім стартапів-переможців, які отримали можливість стати учасниками унікальної програми Bootcamp. 

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

*Першими фіналістами програми стали такі стартапи:

  • Streamline — AI для оптимізації управління товарними запасами;
  • Storiki — сторіз для модних брендів за 24 години;
  • Elomia — віртуальний психолог;
  • Highers — платформа для пошуку роботи студентам;
  • Inncorn — агрохолдинг вертикальних ферм;
  • Watched — платформа для дослідження реакцій на контент;
  • Impactoria — платформа оцінки благодійних організацій.

Компанії Microsoft та EPAM оголосили про запуск найбільшої навчальної програми Azure для IT-спеціалістів з Центральної та Східної Європи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...