Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

З 15 липня мережа АЗК WOG пропонує купувати напої у фіолетових горнятках з єдинорогами. Саме так щороку розпочинається благодійна акція «Дорога добра». Напій у благодійному горнятку коштує на 3 гривні дорожче за напій у звичайному стаканчику. Різниця до копійки буде направлена партнерам проєкту для закупівлі дорогого сучасного медичного обладнання вартістю 3 млн 386 тис. грн. для дитячої операційної Інституту серця М.Амосова.

Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

Партнери проєкту — Маша Єфросиніна, БФ «Твоя опора» та «Українська Біржа Благодійності».

Цього року партнери ставлять масштабну мету — зібрати аж 3 млн 386 тис. грн на апарат для анестезії Leon Plus (вир-во Lowenstein, Німеччина), монітор стану пацієнта CSM-1901 Pro (вир-во Nihon Kohden, Японія) та приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 Pro (вир-во Nihon Kohden, Японія). Це обладнання, яке буде передано Національному інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова, значно поліпшить перебіг операцій та відновлювального періоду для маленьких пацієнтів інституту.

68% смертей в Україні спричинені серцево-судинними хворобами. Цей показник вдвічі вищий, ніж у розвинених країнах. А ситуація із дитячою кардіологією катастрофічна — 51,67% немовлят (тобто дітей протягом перших 28 днів життя), які мають складну форму вродженої вади серця, помирають. Навіть від простих форм серцевих вад гине 42,3% дітей. При цьому, 30% малюків виписуються із пологового будинку навіть без підозри на страшний діагноз. Половина із них — гине. Щороку в Україні від серцево-судинних захворювань помирає більше 800 дітей. Інститут серця ім. М.Амосова — саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. В цьому медзакладі обстежують 10-12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України у рік. За результатами обстежень, 700-750 малюків оперують. Проте, на жаль, обладнання, що є буквально запорукою порятунку, постійно зношується, а також через критичне недофінансування придбати дорогу техніку заклад самотужки не в змозі.

Маша Єфросиніна
Маша Єфросиніна — партнерка проєкту «Дорога добра»

«Успішність бізнесу вимірюється не тільки прибутком, а й користю для суспільства. Тому соціально значимі проєкти давно стали невід’ємною частиною нашої компанії. Наш проєкт “Дорога до серця”, який цьогоріч отримав нову назву “Дорога добра”, триває вже понад 10 років. Ми зробили благодійність системою, і щороку купуємо дороге медичне обладнання для лікарень. Окрім того, до участі в добрій справі ми активно залучаємо десятки тисяч людей по всій країні, об’єднуємо їх однією благородною метою. І, як бачимо, це приносять реальний результат, який довелося б чекати, можливо, роками. А це неприпустимо, адже дітям потрібна адекватна і швидка допомога вже зараз», — коментує Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

Взяти участь у акції може кожен: необхідно лише придбати кавовий напій у благодійному горнятку з символікою акції на будь-якому АЗК мережі WOG та WOG CAFE. Крім того, можна зробити благодійний внесок онлайн на сайтах «Української біржі благодійності» та БФ «Твоя опора», або відправити СМС на номер 88 001 (вартість СМС – 20 грн.). Акція триватиме, доки не будуть розкуплені всі горнятка та накопичена необхідна для придбання обладнання сума.

Маша Єфросиніна — партнерка проєкту «Дорога добра»

Зазначимо, що соціальна ініціатива компанії WOG «Дорога добра» триває більше 10-ти років. Щорічно, завдяки кожному клієнту АЗК WOG, який в той чи інший час приєднався до акції, було зібрано понад 17 млн. грн. Це дозволило забезпечити дорогий ремонт обладнання в медзакладах по всій країні, придбати для них нові сучасні апарати, тим самим рятуючи дитячі життя. За час попередньої хвилі акції, яка завершилася наприкінці літа 2019 року, встановлено рекорд — завчасно зібрано 1 млн 330 тис. грн. За дані кошти було придбано УЗД-апарат із набором сучасних датчиків для Інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова, і вже майже рік допомагає спеціалістам вчасно діагностувати вади серця у дітей, а отже — оперативно провести операції та врятувати життя малюків.


Мешканці будинку для літніх людей стали моделями у креативній серії фотографій, що відтворюють альбоми відомих зірок: Adele, Queen, Taylor Swift, David Bowie, Madonna та інших.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Плюшеве зайченя привертає увагу до хвороби, яку складно діагностувати

Плюшеве зайченя Барбару створюють на чарівній фабриці, але коли вона оживає, контроль якості швидко пожбурює її у сміття...

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский. Детальніше про марки ...

Мінцифра співпрацюватиме з CASES над розвитком цифрових освітніх продуктів

Міністерство цифрової трансформації України та креативна платформа CASES уклали Меморандум про співпрацю. Метою підписання меморандуму є сприяння розвитку креативних індустрій ...

Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США

Pfizer і BioNtech спільно з рекламними агентствами mischief. і Dini von Mueffling Communications, а також громадським фондом No Fixed Address ...

ВРК підбила підсумки рекламного ринку 2020 року

Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентує зведені в одному файлі основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року ...