Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

З 15 липня мережа АЗК WOG пропонує купувати напої у фіолетових горнятках з єдинорогами. Саме так щороку розпочинається благодійна акція «Дорога добра». Напій у благодійному горнятку коштує на 3 гривні дорожче за напій у звичайному стаканчику. Різниця до копійки буде направлена партнерам проєкту для закупівлі дорогого сучасного медичного обладнання вартістю 3 млн 386 тис. грн. для дитячої операційної Інституту серця М.Амосова.

Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

Партнери проєкту — Маша Єфросиніна, БФ «Твоя опора» та «Українська Біржа Благодійності».

Цього року партнери ставлять масштабну мету — зібрати аж 3 млн 386 тис. грн на апарат для анестезії Leon Plus (вир-во Lowenstein, Німеччина), монітор стану пацієнта CSM-1901 Pro (вир-во Nihon Kohden, Японія) та приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 Pro (вир-во Nihon Kohden, Японія). Це обладнання, яке буде передано Національному інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова, значно поліпшить перебіг операцій та відновлювального періоду для маленьких пацієнтів інституту.

68% смертей в Україні спричинені серцево-судинними хворобами. Цей показник вдвічі вищий, ніж у розвинених країнах. А ситуація із дитячою кардіологією катастрофічна — 51,67% немовлят (тобто дітей протягом перших 28 днів життя), які мають складну форму вродженої вади серця, помирають. Навіть від простих форм серцевих вад гине 42,3% дітей. При цьому, 30% малюків виписуються із пологового будинку навіть без підозри на страшний діагноз. Половина із них — гине. Щороку в Україні від серцево-судинних захворювань помирає більше 800 дітей. Інститут серця ім. М.Амосова — саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. В цьому медзакладі обстежують 10-12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України у рік. За результатами обстежень, 700-750 малюків оперують. Проте, на жаль, обладнання, що є буквально запорукою порятунку, постійно зношується, а також через критичне недофінансування придбати дорогу техніку заклад самотужки не в змозі.

Маша Єфросиніна
Маша Єфросиніна — партнерка проєкту «Дорога добра»

«Успішність бізнесу вимірюється не тільки прибутком, а й користю для суспільства. Тому соціально значимі проєкти давно стали невід’ємною частиною нашої компанії. Наш проєкт “Дорога до серця”, який цьогоріч отримав нову назву “Дорога добра”, триває вже понад 10 років. Ми зробили благодійність системою, і щороку купуємо дороге медичне обладнання для лікарень. Окрім того, до участі в добрій справі ми активно залучаємо десятки тисяч людей по всій країні, об’єднуємо їх однією благородною метою. І, як бачимо, це приносять реальний результат, який довелося б чекати, можливо, роками. А це неприпустимо, адже дітям потрібна адекватна і швидка допомога вже зараз», — коментує Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

Взяти участь у акції може кожен: необхідно лише придбати кавовий напій у благодійному горнятку з символікою акції на будь-якому АЗК мережі WOG та WOG CAFE. Крім того, можна зробити благодійний внесок онлайн на сайтах «Української біржі благодійності» та БФ «Твоя опора», або відправити СМС на номер 88 001 (вартість СМС – 20 грн.). Акція триватиме, доки не будуть розкуплені всі горнятка та накопичена необхідна для придбання обладнання сума.

Маша Єфросиніна — партнерка проєкту «Дорога добра»

Зазначимо, що соціальна ініціатива компанії WOG «Дорога добра» триває більше 10-ти років. Щорічно, завдяки кожному клієнту АЗК WOG, який в той чи інший час приєднався до акції, було зібрано понад 17 млн. грн. Це дозволило забезпечити дорогий ремонт обладнання в медзакладах по всій країні, придбати для них нові сучасні апарати, тим самим рятуючи дитячі життя. За час попередньої хвилі акції, яка завершилася наприкінці літа 2019 року, встановлено рекорд — завчасно зібрано 1 млн 330 тис. грн. За дані кошти було придбано УЗД-апарат із набором сучасних датчиків для Інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова, і вже майже рік допомагає спеціалістам вчасно діагностувати вади серця у дітей, а отже — оперативно провести операції та врятувати життя малюків.


Мешканці будинку для літніх людей стали моделями у креативній серії фотографій, що відтворюють альбоми відомих зірок: Adele, Queen, Taylor Swift, David Bowie, Madonna та інших.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...