У новій кампанії EasyPay дбає про львів’ян під час карантину

EasyPay продовжує співпрацю з креативною агенцією NEBO ideas agency. За цей час команда агенції встигла оживити транспорт Львова в рамках креативної платформи «Місто заговорити з тобою». Трамвай і тролейбус заговорили з городянами не тільки через рекламні канали, а й через сам продукт: додаток надсилає пуш-повідомлення, завдяки якому оплатити поїздку можна в один клік.

EasyPay

Прямо зараз з городянами повинні були також заговорити супермаркети, заправки, кафе і ресторани. Таким чином, все місто заговорило б з людиною.

Але в сьогоднішніх реаліях, як відомо, з дому краще не виходити, в громадському транспорті не їздити і в кафе не обідати. Однак кризова ситуація не привід мовчати.

Так, EasyPay пропонує львівським заручникам карантину скористатися доставкою продуктів додому прямо з однієї з мереж супермаркетів через свій додаток

Рекламна кампанія на 90% перемістилася в онлайн: пости в соціальних мережах, пуш-повідомлення і розсилка в месенджерах. Не обійдеться і без постерів в самому магазині, які переконають відвідувачів залишатися вдома і не наражати себе на небезпеку.

У копірайтах магазин говорить: «Сидиш удома? От молодець! А ми тобі доставку продуктів зробимо», «Пішаємося, что ви залишаєтеся вдома. Доставимо смаколики до дверей», «EasyPay дбає про холодильник. Замовляй доставку продуктів онлайн», «Усі 🥦🧀🍇🍞🌽🥚🥬🧈🍆🍪 доставляємо до дверей».

EasyPay
EasyPay
EasyPay реклама

Тепер на вулицю можна взагалі не виходити. Так, у це складно повірити, але якщо на кону здоров’я українців, то краще зайвий раз залишитися вдома.

А ви вже бачили нову кампанію від LOOMA та Міністерства культури та інформаційної політики України? Шедеври світового живопису постали в новому виді і розказали, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

Тим часом IKEA в Ізраїлі випустила «засіб від нудьги для всієї родини», схожий на типовий каталог, проте з забавками для дітей. А NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...