Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Разом з SCIENCE TEENS PLATFORM — платформою, що популяризує науку серед підлітків, — продовжуємо серію матеріалів про креативну науку.

Космічна агенція запустила нову ініціативу під назвою NASA at Home. В її рамках глядачі зможуть ознайомитися з дослідженнями та відкриттями цієї організації, якого б куточка світу (чи Всесвіту) вони не стосувалися. І все це не покидаючи домашнього затишку.

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку пізнавальних відео, подкастів, електронних книжок на різні теми, проєктів типу «зроби сам» і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA. А також тури у віртуальній та доповненій реальності, зокрема, по Міжнародній космічній станції й орбітальній обсерваторії, де розміщено телескоп «Габбл».

Беттіна Інклен (Bettina Inclán) з відділу комунікацій NASA зазначила: «Ми знаємо, що зараз всі, і особливо студенти, шукають способи перенестися подалі від дому, не покидаючи його фізично. І космічна агенція може надати їм таку можливість. Це шанс поглянути в небо та побачити себе в космосі, міцно стоячи обома ногами на землі. Глядачі зможуть ознайомитися з усім, над чим ми зараз працюємо. Вся інформація буде просто у них на долоні. Ми сподіваємося, кожен зможе знайти кілька хвилин, щоб поцікавитися, що йому може запропонувати NASA at Home».

Космос і не тільки

Ініціатива пропонує увазі аудиторії ряд освітніх та розважальних ресурсів та занять, як для дітей, так і для дорослих. Вона дає доступ до бібліотеки зображень, до історій про те, як наука та дослідження допомагають світові, і навіть до плану уроків, у ході яких можна засвоїти це все. Для тих, хто й сам цікавиться дослідами і буде не проти спробувати щось таке вдома, NASA at Home дає можливість долучитися до ряду цілком реальних проєктів, яким не завадила б допомога громадян-науковців. Мова тут йде і про пошук зірок «коричневих карликів», і про допомогу у спостереженнях за явищами, які відбуваються на Землі з хмарами, водою, рослинами тощо через зміну клімату.

Також ініціатива NASA at Home передбачає чимало можливостей дізнатися думку експертів космічної агенції та поспілкуватися з ними. Наприклад, астронавтка Крістіна Кох (Christina Koch) щовечора читає в прямому ефірі у Інстаграмі дитячі книжки, щоб допомогти школярам з вивченням точних наук.

А телеканал NASA транслює новини про нинішні космічні місії, інтерв’ю з астронавтами, освітні програми та передачі про новітні технології. Також він розповідає про багату на події історію космічної агенції.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.