Засіб від нудьги: в Ізраїлі випустили каталог IKEA для дітей

Навіть зараз, коли більшість магазинів IKEA у всьому світі зачинені, ця мережа з продажу шведських меблів не припиняє наголошувати на тому, наскільки важливим місцем є рідна домівка і намагається розважити публіку. Саме тому мережа магазинів IKEA разом з агенцією McCann Israel перетворила свій рекламний буклет на забавку для дітей.

Діти та домашній офіс

Якщо ви зараз працюєте з дому і у вас є маленькі діти, то, з великою імовірністю, у цей час домашньої ізоляції ви регулярно стикаєтеся з тим, що вони:

  1. забагато часу проводять перед екраном,
  2. перетворюють все, що завгодно, на полотно для своїх малюнків олівцями чи основу для своїх інсталяцій з жувальних гумок,
  3. знаходять чимало нових друзів (в особі ваших колег під час робочих відеоконференцій), або
  4. все перераховане вище.

Але тепер у вас буде принаймні ще один спосіб знайти заняття своїй малечі. Цей засіб від нудьги – каталог IKEA для дітей, який перетворився на невеличку добірку розмальовок, ігор та головоломок.

Знайдіть відмінності

На перший погляд цей «засіб від нудьги для всієї родини» схожий на типовий каталог IKEA. Але під цією обкладинкою замість кольорових інтер’єрів містяться лише контурні чорно-білі малюнки. Втім, роздивлятися їх, мабуть, можна ще довше, ніж зазвичай. Принаймні на кілька годин вони увагу дітей привернуть.

Наприклад, сторінки, що рекламують блокові книжкові полиці Kallax, чудово підійдуть для гри в хрестики-нулики. Заплутані лабіринти пропонують дітям знайти шлях до магазину або провести настільну лампу Lampan до її нового дому. А десь на цих розмальовках сховалися всюдисущі шестигранні ключі, добре знайомі всім, хто хоч раз збирав своїми руками меблі з IKEA. Каталог IKEA для дітей навіть пропонує власний варіант гри у морський бій, тільки з олівцями замість кораблів.

(Дуже) коротко про головне

Ця промокампанія IKEA є логічним та стилістичним продовженням того посту, який нещодавно був опублікований компанією в соцмережах. Імітуючи горезвісну лаконічність інструкцій IKEA, він закликав людей запастися всім необхідним та дотримуватися соціального дистанціювання.

Джерело

Тим часом NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...