Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA.

Надзвичайна ситуація, масова істерія, експоненціальний ріст, відсутність вакцини – ніщо з цих слів досі не заважає людям нехтувати елементарними правилами дотримання карантину та особистої безпеки.

Можна сказати, що вміння дотримуватись карантину – це, свого роду, мистецтво. Так в LOOMA виникла ідея кампанії «Мистецтво карантину» (Art of Quarantine), запущена за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.

Класичні образи зі світу мистецтва постають в новому виді і розказують, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

Кампанія проводиться в рамках глобальної ініціативи #FlattenTheCurve. Ініціатори кампанії заявляють, що також прагнуть «вирівняти криву» в Україні і закликають всіх активно підтримати здорове вирівнювання кривої коронавірусу. Кожен, хто дотримується правил карантину, вже цими діями долучається до цього руху.

До речі, щоб розвинути у себе креативне мислення, надихнутись або просто цікаво провести вечір вдома, пропонуємо переглянути добірку фільмів від MEGOGO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...