Тато вдома — роботи не менше. У Бельгії випустили кампанію про рівний розподіл домашніх справ

Бельгійська організація Zij-kant і креативна агенція Mortierbrigade створили кампанію про рівний гендерний розподіл домашніх справ.

Кампанія приурочена до Дня рівної оплати праці в Бельгії, який цього року припадає на 25 березня. За статистикою, яку наводять в організації, чоловіки досі заробляють більше, ніж жінки. Однією з головних причин є нерівний розподіл домашніх обов’язків між жінкою та чоловіком, коли жінка вимушена присвячувати хатнім справам більше часу і сил. Це заважає її професійному розвитку та зростанню.

У Бельгії випустили кампанію про рівний розподіл домашніх справ
У Бельгії випустили кампанію про рівний розподіл домашніх справ

Підраховано, що 8 із 10 бельгійських жінок щодня виконують домашні справи. І додатково до своєї оплачуваної роботи жінки виконують майже 75% неоплачуваної роботи. А пандемія лише посилила цю нерівність.

У кампанії наголошується, що навіть під час пандемії, коли ми всі працюємо переважно вдома, рівний розподіл домашніх справ залишається важливим.

Джерело


Читайте також:

  • Мережа заправок KLO та агенція Michurin створила #НаліпкиРівності — наліпки на автомобілі, що закликають водіїв ставитись одне до одного на дорогах як до рівних безвідносно статі. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.